Diskuze
Laserem na díry. Speciál s technikou ze stíhačky prozkoumá české cesty
Děkujeme za pochopení.
Mychal.B.
Na havarijní stav se s opravou čeká ne proto,
že by se nevědělo už předtím, že to stojí za vyliž... ale proto, že dokud to není havarijní stav, tak se na to nenajdou finance
Tazator
Aram
snad se něco změní po nástupu tohoto vozidla... mno i když u nás se vždy najde něco, nebo někdo, kdo to dokáže ošulit...
dezo007
i bez lejzru
to ze jsou ceske silnice na hovn... vim i bez lejzru,,,
navstevak nakopne socana
ARAM tu jezdi uz minimalne 15 let
na tom neni nic noveho ani divneh.
islandan
Bože, bože.
Jedna krávovina za druhou jak je v této podivné zemi zvykem. To, co vidíme a cítíme při pohybu po tom, čemu se v civilizovaných krajinách říká silnice, je zřejmé i bez tohohle zázraku. Kdyby raději to, co to stálo a co bude stát provoz přidali na opravy (to samozřejmě nestačí) nebo na průběžnou kontrolu toho, co různé podvodnické firmy prohlašují za nově postavené, tak by udělali líp. Ale tohle je pohodlnější: zjistí se, že na x % našich silnic se téměř nedá jezdit, vypracuje se zpráva a budeme mít pocit dobře vykonané práce. A pak se dodá: na opravu silnic nám už nezbyly peníze. Prostě Kocourkov jako ostatně u nás naprosto ve všem.
pedros603
nejvetsi problem je v tom...
... ze ......Aran dokáže signalizovat vznikající problém i o několik let dřív, například v době, kdy je silnice ještě v záruce,"
a to si prece nikdo nepreje..!!!!
ibmubuntu
Celé auto stojí 25 milionů.
Muhehehhe, superpočítač! A co ty akumulátory zapřené koštětem a nabíječka přivázaná gumicukem? Celá ten hebverk se jim v prvním rygolu vysype...
wolflobo
Aran/ka
Aran mapuje silnice, Aranka železnice...ale určitě ne kvůli opravám
Sladek
Podobne sroty se uz i v Americe vidi malo.
Pri tak dobre placenych sluzbach pouzivat takovou vykopavku? Vzdyt to zere kolem 20L benzinu/100Km. Pri pouziti naftove dodavky by usetrili alespon 20 000Kc....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...