- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že by se nevědělo už předtím, že to stojí za vyliž... ale proto, že dokud to není havarijní stav, tak se na to nenajdou finance
snad se něco změní po nástupu tohoto vozidla... mno i když u nás se vždy najde něco, nebo někdo, kdo to dokáže ošulit...
to ze jsou ceske silnice na hovn... vim i bez lejzru,,,
na tom neni nic noveho ani divneh.
Jedna krávovina za druhou jak je v této podivné zemi zvykem. To, co vidíme a cítíme při pohybu po tom, čemu se v civilizovaných krajinách říká silnice, je zřejmé i bez tohohle zázraku. Kdyby raději to, co to stálo a co bude stát provoz přidali na opravy (to samozřejmě nestačí) nebo na průběžnou kontrolu toho, co různé podvodnické firmy prohlašují za nově postavené, tak by udělali líp. Ale tohle je pohodlnější: zjistí se, že na x % našich silnic se téměř nedá jezdit, vypracuje se zpráva a budeme mít pocit dobře vykonané práce. A pak se dodá: na opravu silnic nám už nezbyly peníze. Prostě Kocourkov jako ostatně u nás naprosto ve všem.
... ze ......Aran dokáže signalizovat vznikající problém i o několik let dřív, například v době, kdy je silnice ještě v záruce,"
a to si prece nikdo nepreje..!!!!
Muhehehhe, superpočítač! A co ty akumulátory zapřené koštětem a nabíječka přivázaná gumicukem? Celá ten hebverk se jim v prvním rygolu vysype...
Aran mapuje silnice, Aranka železnice...ale určitě ne kvůli opravám
Pri tak dobre placenych sluzbach pouzivat takovou vykopavku? Vzdyt to zere kolem 20L benzinu/100Km. Pri pouziti naftove dodavky by usetrili alespon 20 000Kc....