Diskuze

VIDEO: Pozor, po Praze jezdí neslyšně elektrická avia. Jediná v Česku

Sledujete šoféra, zatáhne za páku, tím odbrzdí, jinou navolí směr, kam se jede a s jemným bzukotem se "pan Smith" rozjede. Ten zvuk vám připomene dětská léta strávená s nosem přilepeným na plexisklo za zády tramvajáka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

VEGR

18. 5. 2012 13:57
Jak je to doopravdy

Jezdíme na elektřinu 30 let. Trochu o tom, myslím, víme a pokud se chcete dozvědět jaké máme zkušenosti přijďte mezi nás. Nejvhodnější termín bude 7. července.

Dozvíte se, že na to, aby jezdila všechna auta v republice na elektřinu, stačí pouze 15% vyrobené elektřiny.Kolik se ušetří čeho si můžete spočítat. Hluk, nemoci, servis, ropa,atd. Brzy poznáte, co jste ještě nepoznali.

http://www.elektromobily-os.cz

0 0
možnosti

poterienko

18. 5. 2012 21:11
Re: Jak je to doopravdy

Ačkoli mám rád auta se spalovacím motorem, řev velkého vytočeného motoru, dým za autem...atd. zajímá mě problematika e-aut a to kor v "domácích" podmínkách. Stránky mi bohužel přijdou šíleně nepřehledné, je někde nějaký článek o konkrétním přestavěném autě?

0 0
možnosti

Mr_Hypra

18. 5. 2012 9:34
netěšim se na budoucnost

Tohle je typickej příklad toho jak dobrá myšlenka se postupně zohybá do supernesmyslu. V budoucnosti budou všechny elektromobily určitě cinkat a troubit pod rouškou bezpečnosti a bude z toho větší opruz než se současnym motorem kterej zní hlasitě, ale neobtěžuje protože zvuk je na nízkých basových frekvencích.

2 0
možnosti

jisi258

18. 5. 2012 11:33
Re: netěšim se na budoucnost

jaka dobra myslenka... snad ne cpat do nakladaku misdto uzitecneho nakladu tuny baterek :) to neni dobry napad, to je zhovadilost prvniho stupne.

1 0
možnosti

flajboj82

18. 5. 2012 7:46
včera cca 17:20 D8 5.kilometr

jsem viděl toto auto, jak je na dálnici D8 tažené kamionem určeným pro odtah nákladních aut...

1 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

18. 5. 2012 9:45
Re: včera cca 17:20 D8 5.kilometr

Na delší štreky to potřebuje remorkér ;-)

2 0
možnosti

Pruit Igoe XII.

17. 5. 2012 23:23
Proč tomu Dejvů říkají Ávija?

?

0 0
možnosti

MAČKA 1

18. 5. 2012 14:38
Re: Proč tomu Dejvů říkají Ávija?

Zase jeden co zaspal dobu (blijící smailík) AVIA už nemá s Daewoo hodně dlouho nic společného....

0 0
možnosti

Z mechu a pazdeří

17. 5. 2012 23:01
Prahu nevytrhne jedna avia na baterky

Vytrhly by ji ale trolejbusy. Ne místo tramvají, ale jako doplněk, tam kde tramvajové trasy se neplánují nebo se nehodí. Troleje pro trolejbusy nejsou tak složité, zvláště pokud jsou mimo křížení s tramvajemi, tak to není problém. Navíc by ty trolejbusy mohly být (některé) i kombinované, tj. kus trasy jet na baterie, pak se zas napojit na trolej a nabíjet. Trolejbus s bateriemi by mohl zajíždět i tam, kam by se nevyplatilo trolej budovat.

Ale i tak, mít tu velké množství autobusů na nabíjecí baterie by bylo výhodné. Zvláště na krátké trasy, baterie by nemusely vůbec mít nějaký dlouhý dojezd, protože dobíjení by bylo vždy na konečné.

U osobních aut dále dosti vadí rozměrnost a váha baterií, ty bývají navíc na delší dojezd. U autobusu jsou poměry jiné, zde větší zatížení tolik nevadí, zvláště v kombinaci s bateriemi na kratší dojezd.

1 0
možnosti

Soulburner Nesmazatelný XCIX.

17. 5. 2012 23:10
Re: Prahu nevytrhne jedna avia na baterky

však kdysi po Praze trolejáky jezdily, ale po zavedení metra už v nové koncepci neměly místo

0 0
možnosti

Výstřik do tmy IX.

17. 5. 2012 21:00
Proč u všech prezentací elektromobilů pouštíte hudbu?

Já chci slyšet zvuk toho auta. Úplně neslyšný to rozhodně nebude, určitě tam bude hrát tyristorka převodovka nebo tak něco.

3 0
možnosti

Frantizsekk

18. 5. 2012 14:41
Re: Proč u všech prezentací elektromobilů pouštíte hudbu?

Presne tak. A nejen elektromobilu. Daji titulek* poslechnete si nadherny zvuk bouraku* a pak tam hraje do toho naky tralala buch buch. Lidi, co tu delaj auto reportaze, by meli jit do materidousky. Vubec nevi, delaji to urcite z povinnosti. Ze zapaleni urcite ne.

0 0
možnosti

drtinajan

17. 5. 2012 20:42
Avia

Nemohl by mi někdo vysvětlit proč je Avia (ta naftová) bezkonkurenčně úplně nejsmradlavější auto ze všeho co tady u nás jezdí (to i warboš a trabi jsou proti téhle hrůze navonění elegáni). Naštěsí už jich tolik nejezdí, a kdyby se nové objevovali jen na baterky, bylo by to prima ....

0 0
možnosti

danny47

17. 5. 2012 21:40
Re: Avia

Protože dokáže jezdit skoro bez údržby a téměř na cokoli...

0 0
možnosti

Jozxyqk

17. 5. 2012 20:12
elektro

proč do toho nedají spalovací motor (benzín, nafta) a neudělají z toho hybrid, hned by se do dalo nasadit do provozu a dojezd na nádrž může být hodně daleko...jenom na samotné baterky ještě není čas

0 0
možnosti

Bob-an

17. 5. 2012 21:49
Re: elektro

Kdyz jezdis dlouhe trasy, tak je hybrid zbytecny (vyssi hmotnost a mnohem vyssi cena - nevyplati se to) a na kratsi trasy ti zase staci ta baterka....

2 0
možnosti

Leinad

17. 5. 2012 17:21
Dojezd

Hybrid má smysl - když jedu slušně tak to ušetří baterku a když chci prasit tak s elektromotorem naopak dosáhnu většího výkonu. :-P (mimochodem i Sověti dělali dieselelektrické lokomotivy, a těm rozhodně nešlo o pár litrů. )

Ale na čistou elektriku zatím chyběj baterky.

0 0
možnosti

fomik

18. 5. 2012 8:40
Re: Dojezd

Diesel-elektrické lokomotivy jsou bežné i u nás - i když jim lidi říkají "motorová lokomotiva".

0 0
možnosti

dracekv1

17. 5. 2012 15:01
topení

Čím to topí?

Doufám že to má bufíka.

0 0
možnosti

MAČKA 1

17. 5. 2012 15:16
Re: topení

ten elektromotor je chlazenej vodou (samozřejmě  s antifreezem) takže teplem z ní.

0 0
možnosti