- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak za prvé, to legendární auto je XJ220, ne XK220, jak píše autor článku (safra když si nejsem jistej, tak použiju vyhledávač...). A ta druhý pořád mluvíte o kupé, ale já na obrázcích vidím teda kabrio. Je to jedno z velmi mála skutečně krásnejch moderních aut a určitě by si zasloužilo lepší článek. než to, co autor vypotil zde
ale zemí asi moc neotočí, stačí tak kolem 20 lidí a na provaze startující auto udrží na místě (viz jeden starší test TopGearu). Na Zeměkouli by to chtělo trošku lepší přenos síly
sunka co stravi vetsinu casu v servisu...vztek majitele co utratil 4 melouny...to je to, co otoci zemekouli
Konečně trochu pořádné auto,psaní o tom jak se rapid naboural a pak zase že to byl seat nebo něco podobnýho už mě nebavilo
Spousta lidí se tady zase bude chvástat,ale když by to měli řídit zvyklí ze své fobie honím tři písty tak by to rozstřelili o nejbližší strom
PS: Pravda je krutá,ale určitě to tahá vocpoda určitě lépe než HTP(Hajtra Tety Petry)tak neremcajte....až vykradu družstevní pokladnu tak si to koupím
tvurce nadpisu mel zase nejake vlhke sny koukam...
nezapomínat na jedno staré anglické přísloví: "Jaguáry musíš mít dva. Jednoho máš v servisu a s druhým jezdíš".
opravdu, to mi tedy vysvětli proč je Jaguár tak oblíbený v zemích jako je Německo? Že by byla německá kvalita ještě horší?
tak mám pro todleto slabost.
Kámoš vždy tvrdil, že objem skrátka nenahradíš....
...jeste by bylo super vzit priste nekoho, kdo umi natocit lepsi video! Nebo, kdyz uz pisete ze je to super kara na okruh, tak to asi nebude okruh - kruhovy a natacet zabery jak po nem jede 30km/hod taky neni nic moc
je jen okopírovaná hláška z Top Gearu, nic originálního...