Diskuze
Nebezpečná móda: teréňáky ve městech ohrožují chodce
Děkujeme za pochopení.
S_lotr
Něco na tom je.
Tady se hodně lidí rozčiluje, ovšem smutnou pravdou je, že existuje přímá úměra mezi cenou vozu a bezohledností jeho řidiče k ostatním účastníkům silničního provozu. Samozřejmě že i za volantem (nejen těchto) drahých vozů jsou lidé, kteří jezdí se vší opatrností. Bohužel to nic nemění na tom, že čím větší a dražší vůz, tím větší musíte dávat pozor. Prostě to tak dneska je a nemá to nic společného se závistí vůči jejich majitelům, ani nejsou na vině tato auta, spíše je to pocitem nadřazenosti řidičů těchto vozů. Nutno dodat, že i za volantem rezavých popelnic se vyskytují řidiči hovada.
RomanGreen
Ahoj, jezdím Q7 i A6 tak bych rád trochu přispěl.
V článku dle mého názoru nezazněla hlavní výhoda SUV vozů od luxusních značek. Tou je jakási suverenita na silnicích, ne taková, že nikoho nepustím, že jezdím na červenou ani nic podobného, ctím pravidla zipu víc než jakýkoliv embéčkař a nejezdím po Praze 80, ale 60 km/h. Suverenita ve formě všech možných připojovacích pruhů a křižovatek, když řidiči vidí, že se k nim po hlavní řítí SUV, neriskují a nechají mě projet, nemusím tedy zpomalovat. To fungovalo kdysi i na A6, ale vzhledem k tomu že už je 7mi letá, tak ji tolik nerespektují a navíc není tak majestátní jako Q7.
MapleLeafs15
článek je pplný nesmyslů, je zavádějící a předpojatý
zkušenou řidičku a redaktorku překvapilo, že není přes téměř metrovou kapitu Q7 vidět?
Ta ženská, pokud opravdu existuje a pisálek tohoto článku si ji nevymyslel, by měla vrátit řidičák.
obliba velkých aut v US nemá s oblibou velkých aut v EU nic společného...jenom malý příklad...v US se běžně dodržuje nejvyšší povolená rychlost a v zástavbě je běžně menší než v EU...navíc ty auta jsou jiná a ačkoliv nemám ani s US verzí ani s EU verzí SUV žádnou zkušenost, tak věřím, že z US verze je vidět lépe.
Sám nemám velké SUV rád, ale spíše jako řidič, než jako pisálek co napsal tento článek. A pro rejpaly jezdím Opel Zafira B
misaviki
Hloupý článek
Jenže Jakubisková jela Mercedesem a oni testovali výhled z Audiny. Ale co, pro novináře SUV jako SUV, hlavně že si můžete kopnout do "bohatých" Proč třeba nenapadají auta typu offroad? Ty jsou mnohem větší a do města nebezpečnější, ale to by pan novinář musel mít asi větší přehled o typech aut. Naopak, spousta SUV je větších, ale ne tak robustních. Docela hloupý článek, podle Audi Q7 která je opravdu přehnaně velká a robustní, soudí všechny ostatní značky. Podle tohoto článku ale naše země bohatne, když se prodává tolik drahých aut a jejich prodeje se znásobují. Jen horních 10 tisíc by takhle se statistikou nezamávalo. Navíc, pokud lidé více kupují tyto auta, je logické, že přibývá nehod těchto aut. Taky by mě zajímalo, zdali by zemřel chodec, kdyby ho paní Jakubisková srazila Favoritem a zdali by přežil motocyklista, kdyby ho Rolincová srazila ve Fabii.
Alex_crusty
Co se tady rozčilujete?
Nechápu, v čem vám tenhle článek trhá žíly...? Vždyť tam napsali jenom to, co je víceméně pravda:
SUV žere jak kráva, do terénu je takřka nepoužitelný, ve městě se s ním hůř parkuje a hůř se vejde, není přes něj pořádně vidět, asi je vidět i hůř z něj (tady musim věřit tomu, co napsali v článku, sám jsem to nezkoumal) a jestli bych si měl vybrat, jestli do mě má na přechodu drcnout Q7, nebo Clio, je to jasná volba.
A to, že s nim často jezděj prciny, který tak jsou svýmu okolí nebezpečnější, než ve Fabce taky není úplně mimo realitu.
pk08
JEZDÍM
a když tak koukám,kdo a s jakým autem jezdí,tak si říkám-čím dražší auto,tím větší idiot-ke vší úctě,koho jsem se nějak dotknul
Gamehoror
Místo silnic tankodromy tak přejít na terénní vůz není moda
ale nezbytná nutnost.
Hufo
Re: Místo silnic tankodromy tak přejít na terénní vůz není moda
ale SUV není teréňák. výdrží podvozku jsou to dva rozdílné světy
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Prodej byty 2+1, 56 m2 - Ostrava - Zábřeh
Pavlovova, Ostrava - Zábřeh
2 450 000 Kč