Diskuze
Legenda je zpátky: Renault resuscitoval alpinku, samozřejmě modrou
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Zbytecny koncept
jako designova studie to neni nic moc, jenom rozmelnuje nazev Alpine, ale sam o sobe neprinasi nic svetoborneho. A k cemu je koncept, ktery nema sanci byt homologovan .. jakoze auto bez ABS a ESP v Evrope tezko kdy do nejakeho autosalonu dorazi. To ze ma samosvorny diferencial se jaksik u EU papalasu nepocita.
Perlicka nakonec... motor vzadu ? a kde tak asi.. to jako na tech odhadem 30 centimetrech za zadni napravou ? A tam jako nacpali sestivalec 3.5 litru ? To je nesmysl. Podle me to ma urcite motor uprostred a za nim prevodovku. Jako to ma Boxster, respektive v tomto pripade spis Cayman.
Beren95
Spolehlivost
Mě se na celém autě nejvíc líbí to oranžové oko na lano (nebo tyč) v prostředku čumáku . To asi nepočítají s moc dlouhým dojezdem na vlastní pohon...
bez vysvětlení - smazán
krásný auto
Tento kousek se Ranaultu opravdu povedl.
Gorila ze spisu
No, úplně původní model byl Alpine A106
pak 108 a pak 110. Ale já chápu, že když píšu novinovej článek, tak si přece nebudu zjišťovat všechny podklady. Názvem 110 odkazují na nejslavnější.
LeniLuki
Resuscitace
Tahle resuscitace se teda Renaultu nepovedla, původní alpinka je nádherný kus automobilové historie, nalepit na tuhle modrou placku se spoilery nápis Alpine chce asi hodně silný žaludek, původnímu vozu nesahá svým vzhledem ani po kotníky...
rha
jedno z nejslavnejsich Rally aut
a predelavka nemuze ani na silnice druhe tridy. Tak nevim jestli se trefili tim jmenem.
Jak predelavka Jeepu na F1.
gewet
přiznám se...
že jak francouzský auta nemusím, tak původní 110A je můj skoro nejvíc největší sen
piiter
Re: přiznám se...
Tak to jsme dva, co máme stejné sny:) Já slintám ještě po R8 Gordini:)
Výron inteligence
Re: hmm
posadil bych do toho Engeho, ten by jim ukázal, jak se z toho dá udělat během chvíle hromada šrotu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej podílu 4/8, RD Plzeň - Roudná 275m2
Zelinářská, Plzeň - Severní Předměstí
3 490 000 Kč