- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A hlavně už to testují i němci. http://www.pozary.cz/clanek/53254-prvni-tatra-t815-7-ve-sluzbach-nemeckych-hasicu-nahradila-unimoga/
Jinak nejsem hasič, ale Tatra má nízko těžiště a tak se pro tu cisternu perfektně hodí. A až chytne Krčák, nějaký lesopark nebo chatka mimo, tak bych těm Denisům moc nevěřil. Ale na zásaj na Václavák to asi fakt nebude vhodné. Ale předpokládám, že toto projede i přes malé schody, takže i na sídliště to nebude špatné.
Nejlepší a nejmodernější byla CAS K36 - T 826 6ZVR86 8x8.1R Tatra Wildfire!!!Tu jsme i továrnou prodali Američanům a tak ji nemůžeme vyrábět,když nám Tatru prodali zpátky.Tatra Wildfire měla nádrž na 11 000 l vody anádrž s pěnidlem 500 l,dojezd 760 km , nejvyšší rychlost více než 115 km/hod,stoupání 60% při současném bočním náklonu 30 % s plnými nádržemí jí nedělal žádné potíže. Inu , zlaté České ručičky a zlatý padák za prodej firmy
Fakt echt českej výrobek!!!!!!
Podvozek Tatra, hasicí nástavba z THT Polička, a teď to přijde!
Motor DEUTZ, americká převodovka TWIN DISC, řízení ZF Servocom, pneu MIchelin!
je to krásný ůčelově postavený stroj, který by uspěl v dražší a silnější světové konkurenci.
bohužel jen u nás a mezery v sortimentu (lehká a střední vozidla) musí řešit nákupem u konkurence
Jet a přitom hasit.
Toto vozidlo zakoupila firma NET4GAS, s. r. o.
se s ní parádně - hrozně mi sedí to poloautomatické řazení od Norgrenu, zkoušel jste ho někdo taky?