- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedělejte z lidí voly ;)
Zajímavé video ... http://www.stream.cz/video/689319-co-se-stane-kdyz-nakladaku-exploduje-pneu ... jen by mě moc zajímalo, jak to, že si nikdo z diskutérů nevšimnul, že havarovaný náklaďák ZÁHADNĚ ZMIZEL ???
Máte pro to, prosím, někdo nějaké vysvětlení ?
Kam by mizel? Proste sjel ze silnice. Nebo myslis, ze uletel?
Když se kouknu na výsledky u 208 za které je stále 5 hvězd tak si říkám, že celé tohle hodnocení je o ničem.
Kdybych nebyla všeobecně známá ovladatelnost testovaných automobilů (bmw 3 a hyundai i30), tak by na mě hodně zapůsobily fotky 9 a 14, kde je celkem dobře vidět jak se chová zadní náprava při ostré zatáčce. Viděl jsem to samé dělat se swiftem a fábií....tam to zadní kolo letělo několik centimetrů nad zemí. Tuším, že to na úspěšném průjezdu zatáčkou moc nepřidá :)
to je vyhybaci manevr, ne prujezd zatackou... jde o to, ze se auto nedostane do smyku a drzi stopu...
podporuju, trochu mně mrzí, že automobilky vědí jaká přesně auta na test posílají, proto se u těchto kusů snaží kontrolovat celý postup výrob lépe než u zbytku. Bohužel ověřeno:(
je to tak ako vravis, dokonca urcite diely su vyrobene z ineho, silnejsieho materialu. auta na testy sa nevyberaju namatkovo ale su presne od zaciatku specialne na to vyrobene a viacnasobne kontrolovane. osobna skusenost z praxe u nas ale aj v nemecku.
jak má víc ja 75% vozů 5*, tak to ztrácí smysl. Je zapotřebí zpřísnit testy.
hlavne i auto co maj 3-4 hvezdy muzo bejt v crash testu odolnejsi nez 5* a to jen proto ze nemaji "ochranu" chodcu takze se jim trea svetlomet po lehkem tuknuti neulomi "dovnitr" tak a nevytvori pri rozbiti ostre hrany tak aby pri 15km/h neposkrabyli chodce jako tohle mne ja fakt u auta jedno hlavni je aby vydrzelo co nejvetsi naraz to jak chrani chodce se snazim eliminovat sam....
A všiml jste si kolik mají hvězdiček vozy Hyundai kolem roku 2001-2004, když už porovnáváte?