Diskuze
Autofotka týdne: Britský unikát projel napříč Švédskem, jako před sto lety
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Nechci rypat
ale 100 mil za hodinu je pres 160 km/h a to by tenhle veteran nedal ani pri padu ze skaly.
I ta stovka bude s odrenyma usima.
The_Real_Koudelka
Re: Nechci rypat
Podívejte se, s čím se dříve trhaly rychlostní rekordy. Možná budete překvapení >>> http://auta5p.eu/clanky/rekordy/rekordy_1.htm
já George XVII
porovnání
když porovnávám ty dvě fotky před hotelem, tak mi na tom zrenovovaném kuse nesedí spousta detailů. Přední blatníky jiné, řekl bych, že i oplechování motorového prostoru je jiné, větrací žebra jsou na tom zrenovovaném kuse užší. Zdá se to jenom mě?
111
Re: porovnání
Taky se mi to tak jeví, ale, to je celkem běžné, on ten typ se vyráběl v letech 1911-14, výroba byla kusová, kompletně ruční, každé auto originál - tedy stejný typ tam sice je, ale kus od kusu se i u jednoho daného typu vozu v té době dost výrazně lišil. Navíc ani nevíme, z kterého roku je to původní foto.
marek62
21 koni
a maximalka 160 km/h, rok 1912, to mi pripada neuveritelne, kdovi, jaky to ma objem
111
Re: 21 koni
No on článek působí trochu zmateně, také kvůli tomu chaotickému používání jednotek, tak tedy v současných: má to 3969 ccm, maximální rychlost je ale, v přepočtu na km, 120, výkon 51, 4 kW. Jinak čytřválec, s tehdy běžným odpružením listovými pružinami, a jak tu někdo psal, prakticky tyto vozy nebrzdí, což bylo běžné, stejně tak jako ten velký obje m na relativně nízký výkon Z uvedeného výplývá, že ta stovka, i vzhledem ke kvalitě silnic, nebyla běžnou provozní rychlostí, jen si to na krátkém úseku prostě zkusili a ověřili.
jozko skocdopole
100 mil/hod je 160km/hod.
Tak nevim, jestli bych byl ochoten jet takovou rychlosti v tomto aute . . .
Zombot
Klobouk dolů
Pán je borec. Docela rád bych se s takovým strojem projel, ale dát 160km/h v téhle rakvi v podstatě bez brzd a na galuskách, že proti nim je i nejhorší protektor vrcholem bezpečnosti, tak na to bych asi koule neměl.
Doktor JÁTRO
Re: Klobouk dolů
No ale asi to jde,dneska každý potřebuje pomale i asistent na prdění do sedačky a auto už jezdí v podstatě samo....tenkrát to byla odvaha,brzdná síla asi jako když narvete za trabanta 3 tuny těžký karavan,rozjedete to na 100km/h a budete brzdit z prudkého kopce,pneumatiky tenké jako na horském kole,deformační zóny čekaly ještě na objevení tak 60 let,tzn že náraz ve 20km/h smrtelný.....k tomu ještě startování klikou,a různé další procedury s motorem o kterých už dnešní lidé nemají ani ponětí že existují,malý výkon,nepřesné řízení bez posilovače a pro dnešního člověka by to byla naprostá noční můra......pokud by to vůbec nastartoval tak by skončil v nejbližším stromě,ono by nezafungovalo ESP a ono by to dostalo smyk
PS: To je krutá realita,ale dneska už jste moc rozhejčkaní,taková jízda na žebřiňáku taženém voly,to musela být jízda
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!