- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale 100 mil za hodinu je pres 160 km/h a to by tenhle veteran nedal ani pri padu ze skaly.
I ta stovka bude s odrenyma usima.
Podívejte se, s čím se dříve trhaly rychlostní rekordy. Možná budete překvapení >>> http://auta5p.eu/clanky/rekordy/rekordy_1.htm
když porovnávám ty dvě fotky před hotelem, tak mi na tom zrenovovaném kuse nesedí spousta detailů. Přední blatníky jiné, řekl bych, že i oplechování motorového prostoru je jiné, větrací žebra jsou na tom zrenovovaném kuse užší. Zdá se to jenom mě?
Taky se mi to tak jeví, ale, to je celkem běžné, on ten typ se vyráběl v letech 1911-14, výroba byla kusová, kompletně ruční, každé auto originál - tedy stejný typ tam sice je, ale kus od kusu se i u jednoho daného typu vozu v té době dost výrazně lišil. Navíc ani nevíme, z kterého roku je to původní foto.
a maximalka 160 km/h, rok 1912, to mi pripada neuveritelne, kdovi, jaky to ma objem
No on článek působí trochu zmateně, také kvůli tomu chaotickému používání jednotek, tak tedy v současných: má to 3969 ccm, maximální rychlost je ale, v přepočtu na km, 120, výkon 51, 4 kW. Jinak čytřválec, s tehdy běžným odpružením listovými pružinami, a jak tu někdo psal, prakticky tyto vozy nebrzdí, což bylo běžné, stejně tak jako ten velký obje m na relativně nízký výkon Z uvedeného výplývá, že ta stovka, i vzhledem ke kvalitě silnic, nebyla běžnou provozní rychlostí, jen si to na krátkém úseku prostě zkusili a ověřili.
Tak nevim, jestli bych byl ochoten jet takovou rychlosti v tomto aute . . .
Pán je borec. Docela rád bych se s takovým strojem projel, ale dát 160km/h v téhle rakvi v podstatě bez brzd a na galuskách, že proti nim je i nejhorší protektor vrcholem bezpečnosti, tak na to bych asi koule neměl.
No ale asi to jde,dneska každý potřebuje pomale i asistent na prdění do sedačky a auto už jezdí v podstatě samo....tenkrát to byla odvaha,brzdná síla asi jako když narvete za trabanta 3 tuny těžký karavan,rozjedete to na 100km/h a budete brzdit z prudkého kopce,pneumatiky tenké jako na horském kole,deformační zóny čekaly ještě na objevení tak 60 let,tzn že náraz ve 20km/h smrtelný.....k tomu ještě startování klikou,a různé další procedury s motorem o kterých už dnešní lidé nemají ani ponětí že existují,malý výkon,nepřesné řízení bez posilovače a pro dnešního člověka by to byla naprostá noční můra......pokud by to vůbec nastartoval tak by skončil v nejbližším stromě,ono by nezafungovalo ESP a ono by to dostalo smyk
PS: To je krutá realita,ale dneska už jste moc rozhejčkaní,taková jízda na žebřiňáku taženém voly,to musela být jízda