Diskuse k článku
Nové auto z Mladé Boleslavi v konečné podobě. Seat Toledo
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
vivireSKODA LOGANTak by se to mělo jmenovat, protože tohle auto je na úrovni Loganu. A o ceně ani nemluvim. Počítám, že homeles edition bude již od....220ti tisíc, takže aby to alepoň jezdilo, tak to bude tak za...320tisíc (se škrabkou na led za 325tisíc.....ale tu musíte mít!!!). |
![]() |
cernobila_televizeRe: :)ja jsem to videl nekolikrat nazivo a libi se mi taky, asi jsem divny |
![]() |
HAIRY SNATCHKdyz budeokolo 200 tisic tak je OK Rychlici to ale nebudou .Do kopce budete kyvat hlavou do predu do zadu |
![]() |
RedíkDesignNevím co se vám nelíbí na designu. Podle mě je to co se týče designu moderní auto, tak jak má být a je to hezký. Technika už je druhá věc, na druhou stranu mám výhodu že oba vozy vidím denně ve škodovce a osobně se mi obě auta líbí a klidně bych do obou šel, rozhodovat bude cena a tam se bojím že konkrétně rapid pod 300 000 v základu asi nepůjde což je vlastně neprodejný auto když to srovnám s konkurencí. Konkrétně nový Hyundai se opravdu povedl a za cenu odctávie v základu je tam bohatší výbava. |
![]() |
Homer _9Re: Design300 klacků bych jim nedal ani náhodou. Koupi zásadně vylučuje už jen nabídka motorů. A pokud vezmu v úvahu platformu, je to vlastně na úrovni Logana. A ten je za polovic. |
![]() |
cernobila_televizeRe: Designja myslim, ze zacnou kolem 250-300 a pak si budete priplacet. Na druhou stranu je fakt, kdo si bude kupovat fabii, kdyz za trochu vic, bude mit vetsi auto. Tech modelu tam ted maji hodne. Nizsi stredni uz nestoji 450+ jako pred deseti lety, takze je tam mene prostoru pro odstupnovani trid. |
![]() |
čavézNokluci v ,,čentro style či v ital dizajnu,, budou mít těžký spaní.Možná že i Jaguár to zabalí. |
![]() |
zmensvoubudoucnostty světlaty světla se nějak narovnaly že by to už nebylo moderní ty protáhle dozadu jako u actavie 3 ? |
![]() |
Bob-anRe: ty světlaMyslis faceliftovanou O2? Mne nahodou s odstupem casu prijdou mnohem lepsi nez puvodni "rovne" svetla.... |
![]() |
cernobila_televizeRe: ty světlajestli to nevite, tak design se musi stale menit, protoze si prece nebudu kupovat auto, co vypada jak minula generace. Treba ted jsem mel pujceny Megane a tam maji ovladani teploty packou nahoru a dolu (o kazdy stupen musite dvacknout nahoru a dolu) - reseni na houby, ale musi to byt jine nez drive...asi tak. |
![]() |
Lanta 20O4To je zase kecůSmiřte se s tím,že Škoda není a nikdy nebude ani Toyota ani Hjondé ani Rendlík. Škoda je koncernový auto a koncern si zakládá na strohém a konzervativním designu. Kdo chce všelijaký záhyby,kudrlinky,blikátka a podobný pouťový záležitosti tak ať si koupí francouzký ,japonský a nebo korejský auto . Kdo má rád umírněnost v designu ten sáhne po koncernu . Mě osobně je bližší strohý koncern než auta jak z pouti. Ale chápu,že někdo to má jinak.Ten ale ať laskavě nekritizuje Škodovky nebo VV,neb je co se týče vkusi v jiný galaxii a nemůže už z podstaty tahle strohá auta chápat......... PS: jak nový Toledo tak i Rapid budou moc pěkná auta a určitě budou co se týče prodejů i hodně úspěšná. Škoda je nejrychleji rostoucí světová automobilka. Má obrovský úspěch nejen v Evropě,ale i v čím dál více bohatnuvší číně a Indii. A není to náhoda. Koncern auta prostě umí |
![]() |
Homer _9Re: To je zase kecůKTERÉ francouzské auto má "kudrlinky a pouťový záležitosti"? |
![]() |
cernobila_televizeRe: To je zase kecůSkoda urcite roste (ale myslim, ze pred casem jeste o neco vice), ale nemeli bychom zapominat na Cinany, ti z tovaren na lednicky udelaly automobilky, tam ten rust je jeste vetsi a i kdyz nejsou tak zname, tak chrli stejne objemy, jako Skoda tady tj. ca 0,5 mil. aut. |
![]() |
katanoVW - DAS AUTOSeat a Skoda jsou montovny které zachránil německý koncern VW a nyní v těchto montovnách vyrábí z výběhových dílů VW , levná vozítka LOW-ENDY. PS : to je - REALITA |
![]() |
katanoRe: VW - DAS AUTOKdyby Škodovku nekoupil německý koncern VW, tak by maličká zaostalá automobilka dopadla jako Tatra, Liaz nebo Avia. PS : to je - REALITA = děkujme němcům že Škodovku koupili-zachránili. |
![]() |
Bob-anRe: VW - DAS AUTOTak to ze bez VW by skoda byla v pytli nebo nebyla je i podle me celkem jasne. Ale to ze by skoda byla motnovna kde se delaji low-endy z vybehovych dilu, s tim nesouhlasim.... Jasne zrovna toledo a rapid jsou "levne" auta ze starsich dilu, ale treba octavka bude ze stejnych nejmodernejsich dilu jako golf... nebo fabia prvni generace mela modernejsi platformu nez tehdejsi polo.... |
![]() |
stanislavekCena cena cenaTo bude problém, pokud nestlačí cenu pod Megany a novej Hyundai i30, budou se těžko prodávat. |
![]() |
katanoRe: Cena cena cenaCena u nadšených škodovkářů nehraje roli. PS : VW - DAS AUTO. |
![]() |
nepetrRe: Cena cena cenaBohužel nejsou všichni tak bohatý aby si kupovali "levný" věci |
![]() |
čavézRe: Cena cena cenano tak si škodovku nekupuj já to taky udělal a jsem spokojen |
![]() |
katanoRe: Cena cena cenaJá když budu chtít tak si od VW koupím klidně čtyři Fábie, dvě Oktávie a jeden Superb. PS : já mám rád německá auta. |
![]() |
nepetrRe: Cena cena cenaAno přesně tak! Za to co chci si klidně připlatím než abych si koupil to co nechci jen proto že je to "levný" |
![]() |
Homer _9Re: Cena cena cenaDělám. Mám. Přesto mě žádná Schade neoslovila. Dělám něco špatně? |
![]() |
nepetrRe: Cena cena cenaCenou se podbízí pouze automobilky které by jinak neprodaly ani klíčenku. Není to hrdinství ale ubohost v boji na trhu. |
![]() |
čavézRe: Cena cena cenačte se to hezky ale praxe je jiná-nikdo z mých známých by to už nechtěl sere se to už to není jak oktávka 1 |
![]() |
Antonín, topičRe: Cena cena cenaOpravdu se čte hezky názor zavilého škodovkáře, že nabízet vyšší užitek za menší peníze je "ubohost?" |
![]() |
Homer _9Re: Cena cena cenaDá se to rozdělit na dvě skupiny: PRVNÍ: kam spadáš i ty -- vedou blbý kecy DRUHÁ: dá se cestou jako např. Renault a prodává přes milion aut ročně . VW je nad vodou díky německému patriotismu firem, které mají auta výhradně od nich, ačkoli k tomu není žádný zásadní racionální důvod... |
![]() |
Antonín, topičRe: Cena cena cenaTy jsi ale truhlík, to je marketing strategy - a úspěšná. Škoda se na cizích trzích podbízí jak vyšitá taky. |
![]() |
tahirToledo vypadá daleko lípKdyž budou mít obě auta shodnou techniku půjde na odbyt více Toledo které vypadá daleko líp než Rapid.Škoda jen že WW nemá pořádné motory to co zde chce montovat jsou přeplňované poruchové šunky,které žerou benzín jak najaté, nebo tříválce o kterých je škoda mluvit. |
![]() |
radaumacherRe: Toledo vypadá daleko lípZas jeden odborník |
![]() |
pajacRe: Toledo vypadá daleko líppodtrženo a shrnuto, prostě škodovky a vůbec VW jsou nahovno, jen ty se to tady snažíš zachránit. |
![]() |
nepetrRe: Toledo vypadá daleko lípPřestaň už závidět a pořiď si taky |
![]() |
Antonín, topičRe: Toledo vypadá daleko lípTak proč to děláš? Kupuješ si laciný škůdky a na prémiovky pliveš? |
![]() |
radaumacherRe: Toledo vypadá daleko lípObčas je až neuvěřitelné zábavné, jak se sami hlásí... Mimoto, s koncernem sice mám zkušeností dost, ale i tak jsem Subarista. Nicméně, to neznamená, že budu tupě a sprostě zvracet kilometry keců o tom, že "germánům se trhaj řemeny a frantíci neumí ani po sto letech udělat řazení" - což je obojí fakticky (byť obojí jen do určité, zdaleka ne tak velké, míry) pravda. Každý ať si koupí, co chce. |
![]() |
Doktor JÁTRONo de toAle rapid měl být kupé,tuhle kritickou poznámku si prostě neodpustím,jakožto spokojeného majitele rapida 136 by mě potěšilo nějaké další kupé.....je to prostě pořád na stejný brdo,trocha oživení designu by škodovce vůbec neuškodilo,ale to asi macecha s otčímem,alias VW.....tomu odstrkovanému a šizenému adoptovanému děcku škodě nedovolí PS: Pravda bolí,zvykejte si |
![]() |
LucassRe: No de toPůvodní Škoda Rapid nemá s tím paskvilem z 80. let nic společného... |
![]() |
Doktor JÁTRORe: No de toCo to meleš,ten paskvil z 80 let(rapid)je jedno z nejpěknějších aut od škodovky,lepší je už jen 110R a stará felicie....ty dnešní stejně vypadající škodovky už moc v designu soutěžit nemůžou,bohužel PS: Zvykej si,doba unifikovaných aut přichází |
![]() |
Bob-anRe: No de toJake prodejni uspechy by asi tak slavilo kupe od skody? Podle me naprosto mizive.... Kupe se aspon trochu snazi tvarit jako sportovni auta, a skoda zrovna moc image znacky vyrabejici sportovni auta nema.... |
![]() |
Eda.HansJe to hrozně hezký auto, kdyby to tenkrát vzali frantíci,tak je škodovka v prd*li. Super je ten retro prvek ty madla předních dveří - odkaz na š rapid 1981. Škoda jen, že to nebude mít celoprosklenou střechu jako koncept a nebude ani k objednání. Holt to bude levnější auto. Ale vypadá to moc pěkně. |
![]() |
lucky_24Re: Je to hrozně hezký auto, kdyby to tenkrát vzali frantíci,No ten Seat bude mít určitě hezčí interier a předpokládám, že světla taky - pro moje oči. Takže já bych osobně radši Auto Emoción než Simply Clever |
předchozí | 1 2 3 4 5 | další |