- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak by se to mělo jmenovat, protože tohle auto je na úrovni Loganu. A o ceně ani nemluvim. Počítám, že homeles edition bude již od....220ti tisíc, takže aby to alepoň jezdilo, tak to bude tak za...320tisíc (se škrabkou na led za 325tisíc.....ale tu musíte mít!!!).
Nemůžu si pomoct, ale mně se to líbí... teda jenom na obrázku .
ja jsem to videl nekolikrat nazivo a libi se mi taky, asi jsem divny
okolo 200 tisic tak je OK Rychlici to ale nebudou .Do kopce budete kyvat hlavou do predu do zadu
Okolo 200 tisíc? Vy moc neumíte vnímat realitu, že
Nevím co se vám nelíbí na designu. Podle mě je to co se týče designu moderní auto, tak jak má být a je to hezký. Technika už je druhá věc, na druhou stranu mám výhodu že oba vozy vidím denně ve škodovce a osobně se mi obě auta líbí a klidně bych do obou šel, rozhodovat bude cena a tam se bojím že konkrétně rapid pod 300 000 v základu asi nepůjde což je vlastně neprodejný auto když to srovnám s konkurencí. Konkrétně nový Hyundai se opravdu povedl a za cenu odctávie v základu je tam bohatší výbava.
300 klacků bych jim nedal ani náhodou. Koupi zásadně vylučuje už jen nabídka motorů. A pokud vezmu v úvahu platformu, je to vlastně na úrovni Logana. A ten je za polovic.
kluci v ,,čentro style či v ital dizajnu,, budou mít těžký spaní.Možná že i Jaguár to zabalí.
ty světla se nějak narovnaly že by to už nebylo moderní ty protáhle dozadu jako u actavie 3 ?
Myslis faceliftovanou O2?
Mne nahodou s odstupem casu prijdou mnohem lepsi nez puvodni "rovne" svetla....
Smiřte se s tím,že Škoda není a nikdy nebude ani Toyota ani Hjondé ani Rendlík. Škoda je koncernový auto a koncern si zakládá na strohém a konzervativním designu. Kdo chce všelijaký záhyby,kudrlinky,blikátka a podobný pouťový záležitosti tak ať si koupí francouzký ,japonský a nebo korejský auto . Kdo má rád umírněnost v designu ten sáhne po koncernu . Mě osobně je bližší strohý koncern než auta jak z pouti. Ale chápu,že někdo to má jinak.Ten ale ať laskavě nekritizuje Škodovky nebo VV,neb je co se týče vkusi v jiný galaxii a nemůže už z podstaty tahle strohá auta chápat.........
PS: jak nový Toledo tak i Rapid budou moc pěkná auta a určitě budou co se týče prodejů i hodně úspěšná. Škoda je nejrychleji rostoucí světová automobilka. Má obrovský úspěch nejen v Evropě,ale i v čím dál více bohatnuvší číně a Indii. A není to náhoda. Koncern auta prostě umí
Seat a Skoda jsou montovny které zachránil německý koncern VW a nyní v těchto montovnách vyrábí z výběhových dílů VW , levná vozítka LOW-ENDY.
PS : to je - REALITA
To bude problém, pokud nestlačí cenu pod Megany a novej Hyundai i30, budou se těžko prodávat.
Cena u nadšených škodovkářů nehraje roli.
PS : VW - DAS AUTO.