- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Airbag ve sportovnich letadlech, treba v oblibene C172, se montuje uz radu let. Vypada to treba takto: http://lufthans.net/Flugzeuge/images/dettp/innen%20Cessna%201280x1024.jpg . Jsou i mensi "pasy", napr. http://www.amsafe.com/products-services/commercial-aviation/airbags-restraints/seatbelt-airbag-system/
Vždyť ten ford z těch fotek vypadá úplně jako Jaguar XJ. Že by další dvojče jen s jiným znakem?
erbegy je to hezký,ale-tak třeba známej trefil patník auto ok ale erbegy vylítly a škoda jako prase a co až jim bude 8 a víc let
jezdím v 5 let starém fordu mondeo 2.0 TDCi 103kW a nemohu si na nic stěžovat :)
výtečný podvozek, průměrná spotřeba přesně 5 litrů - cestu z Karviné do Mošnova jsem zvládl se spotřebou 3,8L a to jsem se nijak neomezoval při šlapání na plyn.
výborný vzhled: http://filebeam.com/fbc6869544e6c4ab2fe48be5ff2fc6b9.jpg
obrovský kufr (liftback), supr výbava jako vyhřívání čelního skla, vyhřívání i větrání předních i zadních sedaček atd...
spolehlivost je naprosto v pořádku, zatím mi odešlo jen ložisko v altíku a musel jsem měnit vytlučený čep
... což je na pětiletý auto dost hrozný... ale taková je asi doba...
stále se zamýšlím nad otázkou bezpečnost-vymyslet se dá totiž cokoli,ale kdo nás naučí používat vozidlo tak,že veškerá tato zařízení budou zbytečná? možná se bude jezdit v obrněných transportérech vycpaných molitanem a místo mozku budeme mít chip bezpečné jízdy. mnoho lidí si stále myslí,že když si koupí auto vybavené špičkovou elektronikou a 50-ti airbegy tak si může dělat co chce
Nj, někdy je to mžik, malá nepozornost, nebo můžete být nejlepší řidič na planetě a potkáte v protisměru jiné auto, zvíře... Faktory které bohužel neovlivníte.
ale tohle mi přijde lepší http://www.autorevue.cz/general-motors-zavede-stredovy-airbag_2
Lepší v čem? jako řešení stejného problému, nebo lepší vynález? V případě varianty 1) je to neporovnatelné, protože airbag v pásu je určen na čelní náraz, středový na boční. Co mě bohužel trochu děsí je vyhodnocování nutnosti aktivace. Dříve se auto po bouračce dalo do kupy rychle, dnes to není možné právě kvůli airbagům a jiným vychtávkám.
>>>>>>>>>>> Ford Mondeo přichází příští rok v základu s bezpečnostními pásy s arbagem a nová ŠKODA RAPID přichází s přípravou pro rádio a švihadly v základu .............
PS : to je - REALITA
chcete srovnávat Rapid a Mondeo a nechce srovnávat patenty automobilek, to už snad né, zatím je to jen návrh nic pro nás reálného, zatím
Já si nemůžu stěžovat, no možná proto, že můj poslední Ford byl Escort z 91. motor šlapal jak "hodinky" do 490tis km....no zadní dveře nešli otevřit, když jsem zapl stěrače tak se zaplo topení a prasklá tyč stabilizátoru občas zablokovala řizení, ale jinak super auto fordem tam- vllakem zpět