Diskuze
Zázraky se dějí: hračka pro velké kluky Toyota GT86 přijíždí
Děkujeme za pochopení.
ProMoDro
Myšlenka zajímavá
proveden horší. Aneb jak zmršit pěkný koncept. Ta světla jsou příšerná . Ale jinak svezení to bude určitě pěkné.
marihuan76
Jojo
v článku je to napsaný přesně, tohle auto není pro pozéry, proto tomu nemůžete rozumět. Osobně bych si nikdy nedovolil hodnotit auto, který jsem naživo ani neviděl. Navíc podstatně důležitější mi přijde celkové sladění a ne jen papírové hodnoty. Všude to auto jenom vychvalujou, ale novináři, který si každý týden vozí zadek v jiném autě to asi nedokážou dobře posoudit. Výkon není všechno. K čemu jet řeba Genesisu 300 koní, když zbytek auta nefunguje. Apropo tenhle motor bude i v Subaru Legacy a s turbem má 300 koní, takže se třeba dostane i na tokový rychlíky, jako jste Vy. Minimálně se bude prodávat jako doplněk v rámci příslušenství TRD. Srovnávat klasickou koncepci v GT86 s Elise, který má motor před zadní nápravou je mimo mísu. A co víc, Elise stojí těch 800 tisíc po třech letech z druhý ruky a díky atypickým komponentům má šílený provozní náklady.
truthspeaker
Re: Jojo
To je příspěvek asi pro mě, ano?
Zaprvé znova po miliónté, že motor není všechno je samozřejmost a sám nemůže ve špatném autě nic zachránit. Podle mě to platí ale i obráceně. Prodávat motor jako doplněk, to je tada perla
Zadruhé, já GT86 nehodnotím, protože sem ji zatím neřídil. Hodnotím především 800 tisíc za auto s motorem 200 koní.
Zatřetí, pokud si ten příspěvek s Elise přečtete pořádně zjistíte, že já nejsem ten kdo něco srovnává. Přesně naopak, GT86 a Elise nemají podle mě mnoho společného a srovnávat je nelze.
A začtvrté, tvrdit o někom že je pozér, vyžaduje jeho alespoň elementární znalost, kterou nedisponujete, že?
MartyKO
GT86 a BRZ
Baví mě názory některých diskutujících kteří na základě výkonu odsoudí celý auto a prohlásí ho za nezábavné. Vážení, motor auto nedělá a zatím to podle všech testů vypadá, že zábavný to auto bude až až. A bude zábavný vzhledem ke koncepci slušnýho gradujícího výkonu, náhonu na zadek, rozložení hmotnosti, přesnosti a strmosti řízení a samosvornýho diferenciálu...
Na druhou stranu uznávám, že zábavnost auta je relativní a pro někoho může být zábavnější dvoutunová třistakoňová předokolka. Budiž, mě osobně je bližší právě koncepce GT86/BRZ.
truthspeaker
Re: GT86 a BRZ
Tady nikdo auto neodsuzuje, natož aby ho označoval za nezábavné, pouze hodně lidí konstatuje, že výkon motoru 200 koní neodpovídá ceně 800 tisíc. Můžete s tím nesouhlasit, můžete to zpochybňovat, ale to je to jediné co s tím můžete dělat, protože to je fakt.
A že motor auto nedělá je blbost. Když už tak JEN motor auto nedělá. Jinak by byla nejlepším autem šlapací tříkolka
oxon
...dostali za úkol vyvinout
cenově dostupné auto.....nepovedlo se
petrolhead
Re: ...dostali za úkol vyvinout
Je to tak, kdyby to stálo jako Golf GTI tak by to bylo lepší, ale samosvorný diferenciál není zadarmo. Pořád výhodnější než MX-5.
Coldstone
Za 800.000
mám Škodu Octavia RS v dehtu včetně kouřové clony pro předjíždění
MrScully
nene
Krásný koncept, ale ten výkon prostě CHYBÍ! Ano, nejde to srovnávat s BMW/Audio za míč a čtvrt, ale pak to taky nemůže sloužit jako alternativa. Je to prostě vlastní kategorie, cenově dostupné "lehce sportovní" auto, které bude porážet obdobně "lehce sportovní" auta od Hyundai nebo Peugeotu. Ale sorry... kdyby tomu dali 300koňový motor a nasadili cenovku třeba na 950k, tak by to generovalo daleko víc zájmu a pozornosti.
anncz
Re: nene
Vykon na co? Na okruh to neni... tohle je na okresky, na obcasne driftovani a na tuning - takovy mensi Skyline.
Werewolfino
Mé nadšení trochu opadlo
Prakticky vše bylo už řečený... Chtěl jsem si to auto skutečně koupit, ALE
1) z bombovýho konceptu udělali jen hezké auto, koncept jsem kvůli vzhledu žral, tohle se mi už "jen líbí"
2) tohle "hezký" (ne úžasný) auto s normálním výkonem pro mě prostě hodnotu 800 nemá
3) teď si jezdím v 200k zrychlení 7,8s autě, kdyby mu nechali konceptový vzhled a měl aspon 300 koníků, za těch 800 by byl můj...
petrolhead
Re: Mé nadšení trochu opadlo
Ten motor má ještě slušnou rezervu, v Subaru BRZ těch koní má 300.
Vzhledově utrpí každé sériové auto, nejde čekat koncept.
katano
2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tak to je hodně MÁLO.
PS : co ale čekat od JAPONCŮ.
petrolhead
Re: 2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>
Staré české přísloví říká: Rychlejší čtyřválec v japonské formuli, než šestiválec ve Vašem francouzském autobusu, katano...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...