- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ale šestnástiventilový motor s litinovým blokem a řezězovými rozvody (osmiventilový motor známý třeba z Octavie má hliníkový blok a řemenové rozvody).
To zere vic jak felicie na plyn. Ta si rekne o 8.5l. Ford Fusion s 1.4l 59kw jezdi take za mene na LPG. Presne za 7.7l. Tohle je spatny motor v prilis tezkem aute.
Renault Espace (dokonce Grand - prodlouzeny), 1998, motor 2.0 8v, 83kW: na LPG spotreba presne 1,0 litru.
mimochodem, to je neznicitelny motor!
jsem jezdil s plynem průměrně za 7,5 litrů a na benzín 6,5 kombinováná. Mimo město si řekla o 5,5 béňa na 100km klidnou jízdou. Skvělej motor 72kw
Octavka nikdy nemela 72kW, leda ze bys to chipval... 1.6 v benzinu byly dve... jedna osmi ventilová 55kW a pak 75, která za 5,5 urcite nejezdila...
ale což teprve to nové Toledo ! ... To je krásná kára! ... No, bude mít Rapid těžkou konkurenci !!!
jo kde jsou ty hezké ibizy,cordoby a toleda z 90 let
Psal sem, že těch 10L plynu je nějak moc, ale záhadně to zmizelo
Taky na to koukám. 59 kW a 10 l plynu? Za 10 jsem jezdil s atmosférickou 1.8.
cena od 325000 kc. Zadna silnicni dan pro firmy,slusny kup . Od Seatu zadny zazrak
Silniční daň bych u osobních aut moc neprožíval. U drtivé většiny aut novějších než pět let vychází do 2160 Kč ročně (motory s objemem nad 3 litry jsou dražší, ale těch zas tak moc nejezdí), což je při pětileté životnosti auta maximálně 10800 Kč, a to ještě hodně přeháním. Konkrétně za jakýkoli osobák s objemem 1999 ccm budete první tři roky platit 1560 Kč a následující tři roky 1800, což dělá vcelku zanedbatelných 8280 Kč za pět let.