- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Peugeot nic nezastavil. Značku Simca používal nadále Chrysler pro některé země. Jinak Peugeot pokračoval ve výrobě stejných aut, ale pod značkou Talbot (pohlceno Peugeotem v 50. letech), aby se odlišil od Chrysleru.
Simcu měl za komoušů děda v NSR. Tehdy ve zlaté metalíze, i když mu silně prokluzovala spojka a byl rád, když vyjel menší stoupání, to auto jsem obdivoval.
V Simce jeli taky Holanovi na dovolenou (Veškrnka se Zedníčkem) v seriálu Chobotnice z .....
proč chtějí ti Francouzi jejich auta prodávat pod jinou značnou. Vzhledem k poruchovosti jejich vozů a velice bídné kvalitě (nemluvím o designu) se jim vůbec nedivím. Tydle levná auta budou kvalitativně ještě horší než klasicé modelové řady značek. Těmito levnými by své mateřské značky zabili. A segment levných vozidel obsadit musí.
Jinak mi vysvětlete, pro se japonské auto Mitsubishi Outlander prodával pod oznažením C-crosser a 4008. Nyní se jde opačným směrem. Vlastní produkce se má přejmenovávat
O jaké poruchovosti je řeč? Mám francouzké auto 5 rokem a nikdy jsem s ním neměl problém, jo jeden problém byl že se rozklížilo ložisko na předním kole ale při stavu silnic se není čemu divit.
na horach, kam udu jezdit jednou za rok na tyden lyzovat, tak mi ji nekdo ukradne a soud to posveti s tim, ze ji vlastne neuzivam? V bolsevikem promorene evrope je proste mozne vse a vlastnicka prava se beru tak nejak velmi volne.
a on někdo ukradl to auto ??? Ten germán si pouze zaregistroval jméno toho auta, nikoli to auto. To je pouze chyba majitele automobilky, že si své jméno nezaregistroval.
Když se tvoje chata na horách bude jmenovat Bouda Jouda nějaký podnikavec si jméno Bouda Jouda zaregistruje, tak tobě zbyde ta bouda a jemu ten název - kapišto ???
Docela by mě zajímalo, co milý Joachim pod tou značkou vyrábí?
Asi echt klobásky na vývoz do ČR. Semtam I Maso Cenově Akorát.
Tak na tu 301 se těším, ať už se bude jmenovat Peugeot či Simca. To je aspoň krasavec, německej Rapid může jít někam !!!!
Tenkrát to hnilo asi všechno,šlo jen o to co ještě aspoň trochu v míře a co ne.....třeba škoda 105/120 na tom nebyla v té době až tak nejhůře,třeba oproti ladám které hnily už jen po dešti
Mojí škodě 120 je 28 let,a při generálce se měnily pouze zadní lemy,což je hodně dobrý výsledek....ve stopách její na tu dobu poměrně dobré antikorozní ochrany nejde felicie.....velká škoda,najeto na ní mám 370 000km,obrovský držák a vždy všude dojela...ALE TA KOROZE JE SVINA,zákeřný nepřítel který stejně nakonec vyhraje a pošle tohle po jiných stránkách vymakané auto do šrotiště.....motor by zvládl daleko více,ale kastle už bude v takovém stavu že by se to rozsypalo....škoda soudruzi z škoda AUTO as,že jste ji nedali do POZINKU
PS: Nevěříte?-VĚŘTE!!!
Nejen ze neverim, ale asi to nebyla Skoda auto a.s., tipuju spis na s.p. a nazev byl taky jiny :-P
na žehličce 57K jsem dělal 1957 můj řidičský průkaz. T 603 a následovníci mně nijak nezajímaly, hned tři takové se sedadly proprděnými papaláši měl můj soused vedle mého vjezdu na rozebrání. Motor vzadu už se od Simcy 1100 nenosí. Ale věřím, že by konstruktéři Tatry uměli přetrumfnout třeba Subaru, se vzduchem chlazeným a přesto tichým motorem.
Jestli dobre pocitam, jsi tedy minimalne rocnik 1939 a je ti 73? Takovy sem uz nepisou :-D
Mám dědictví- krásný dům. Ale dlouho ho nepoužívám. Takže si ho vezme někdo jiný?
Dům ne, ale pokud budeš mít na tom domě napsáno třeba " VILA TRAUTENBERG " a soused si to jméno zaregistruje, tak ti sice dům zůstane, ale název už bude vlastnit soused.
A bude to jen tvoje chyba.
co by se ještě dalo ukrát a skutečný majitel potom vydírat? Tohle dělal Němcův bratr v devadesátých letech u nás, koukám že jsme Němce konečně předhonili!
Marek Němec to myslím byl, bratr povodňového Igora
Něco ukradnu, zaregistruju to a jsem vysmátej, skutečný autor může jen vzteky zatínat pěsti.