Diskuze
Designér Sergio Pininfarina: Muž, který oblékl Ferrari F40
Děkujeme za pochopení.
radegast_premium
Ferrari
No nic proti F40, ale já mám raději F512 - Testarossa.
Chytry.Levicak
všechny ferrari v 80 letech
byly hezké.pamatuji,že v roce 1994 to auto někdo jako ojeté prodával v ostravských inzertních novinách za 200000 marek. jen si říkám,jestli nebylo zbytečné mít vpředu dvě hlavní světla pevná a vyklopovací..
Hynek Vilém Jarmila reloaded
tohle Němci nedokážou nikdy
Porsche už 50 let jen dělá klony jednoho povedenýho designu, zatímco Ferrari má skoro každých 5 let úplně nový model. Nejsem fandou sportovních aut, je mi bližší spíše filosofie Citroenu nebo amerik (pohodlné cestování na delší trasy - prostor a měkké odpružení), ale přesně tohle je důvod, proč německý auta nechci - chybí jim invence.
JeFFik
Re: tohle Němci nedokážou nikdy
A jaká filosofie spojuje C1, C2 , C3 (i C4) s amerikama?
Co vlastně podle tebe Němci nikdy nedokážou? Vyrobit každých 5 let nový model? No to snad ne!
Zužovat německý sportovní auta jen na Porsche je taky nesmysl
Yarda.
Jak se vlastně jmenoval ten designer?
Někde jsem se setkal s názorem, že se jmenoval Farina a Pinin byla jeho přezdívka nebo zdrobnělina jeho křestního jména.
Yarda.
Antidukat
Pininfarina, Giurgiaro, Bertone
Odešli už dva z těchto tří fenomenů automobilismu...
Wyder
Čest jeho památce.
Jenom bych chtěl poznamenat, že na té fotografii, kde jsou všichni tři, tedy rozhodně není Enzo Ferrari!
Wyder
Re: Čest jeho památce.
Enzo je s nimi třeba tu (uprostřed): http://www.autoweek.com/storyimage/CW/20120703/CARNEWS/120709967/V2/0/Pininfarina.jpg
Na webu o autech je trošku smutné, že někdo neví, jak vypadá Enzo...
Ale budiž, stane se.
Genial
Re: Komu čest, tomu čest
Snad mozna jen jedno slovo: " Dekujeme! "
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...