- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nic proti F40, ale já mám raději F512 - Testarossa.
byly hezké.pamatuji,že v roce 1994 to auto někdo jako ojeté prodával v ostravských inzertních novinách za 200000 marek. jen si říkám,jestli nebylo zbytečné mít vpředu dvě hlavní světla pevná a vyklopovací..
Porsche už 50 let jen dělá klony jednoho povedenýho designu, zatímco Ferrari má skoro každých 5 let úplně nový model. Nejsem fandou sportovních aut, je mi bližší spíše filosofie Citroenu nebo amerik (pohodlné cestování na delší trasy - prostor a měkké odpružení), ale přesně tohle je důvod, proč německý auta nechci - chybí jim invence.
A jaká filosofie spojuje C1, C2 , C3 (i C4) s amerikama?
Co vlastně podle tebe Němci nikdy nedokážou? Vyrobit každých 5 let nový model? No to snad ne!
Zužovat německý sportovní auta jen na Porsche je taky nesmysl
Někde jsem se setkal s názorem, že se jmenoval Farina a Pinin byla jeho přezdívka nebo zdrobnělina jeho křestního jména.
Odešli už dva z těchto tří fenomenů automobilismu...
Jenom bych chtěl poznamenat, že na té fotografii, kde jsou všichni tři, tedy rozhodně není Enzo Ferrari!
Enzo je s nimi třeba tu (uprostřed): http://www.autoweek.com/storyimage/CW/20120703/CARNEWS/120709967/V2/0/Pininfarina.jpg
Na webu o autech je trošku smutné, že někdo neví, jak vypadá Enzo...
Ale budiž, stane se.
Snad mozna jen jedno slovo: " Dekujeme! "