- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a jsem velmi spokojen, jezdím s mot.1,15 za 5,1-5,5. Tohle vypadá agresivnějí a ty novinky, díky nechci. Turbo bude asi drahé
To je tak neuvěřitelně tristní - nejsilnější benzínový motor v nabídce je 1,2T?? bože, kam se to tem automobilovej průmysl dostal... Hlavně že jinak nacpou do auta "milion" elektroniky (která je stejně když to vezmem kolem a kolem zbytečná), ale motorizace je k smíchu. Kde jsou ty časy, kdy asi před deseti lety byly ve standartní nabídce skoro každého auta benzíny od 1,2 do 2.0 (případně víceválec) a k tomu nějaká ta 1,9TDI/JTD pro šetřílky? Třeba moje 1.6 16V bravo, rv 96. Absolutně si nemůžu stěžovat, auto má najeto něco přes 200 000 a přitom nemělo jedinou závažnější poruchu (žádnou motorovou), výkonově ač se může zdát 76kw/103koní slabších má reálně celkem vysoký výkon, žádná dnešní slavná 1,4tsi a podobný zázraky se tomu nemůžou vůbec rovnat, a se spotřebou cca 7litrů při průměrné jízdě (2000-3500 otáček) to taky není zas tak špatný. Ale proč pokračovat dál v osvědčeným, když se dá vymyslet dražší a horší.
Silnejsi auta se delaji porad, tohle je kvuli uspore benzinu. I kdyz take bych privital moznost vyberu silnejsiho motoru u maleho auta.
Ta stavajici 1.5dci je asi vubec nejhorsi diesel co se dneska prodava, tak doufejme ze tenhle motor bude mit sice stejne oznaceni, ale bude kvalitnejsi. Jinak by to znamenalo zustat jen u tech divnych benzinu co budou zrat jak prokopnute.
a benzinové motory jsou pro něj lepší jako dehet. Přeplňovaný tříhrnek 0,9 za těch 4,5 opravdu jezdit bude. Mám něco podobného, atmosférický litr a v dlouhodobém průměru jezdím za 5,2. Jen zvyknout si na ten zvuk tříhrnku je nad moje síly.
Zvuk motora, to by som bral. V minulosti sa mi najviac páčil zvuk Tatry 111, ten bude možné stiahnuť dúfam...
Proč nedokážou designéři jít vlastní cestou a furt se sejří do asijského designu? Nebejt kosočtverce na masce, tak bych řekl, že je to kia.
Stojí za povšimnutí, jakým směrem se vývoj současných "automobilů" ubírá. Něco tak absurdního, jako že budu poslouchat "hlas" motoru z repráků, neboť ty jejich dnešní tříválcové "skvosty" nejsou schopny vyvinout přijatelný zvuk, to už je skutečně na psychiatra. Takové auto si může pořídit snad jen blázen, nebo naprostý šílenec. Hlavně že bude auto online, ale kloudný motor tomu nedají.
Jen počkej, až budou víc rozšířené elektromobily. Tam už tuplem motor nebude slyšet a budeš rád za umělé generování zvuku motoru. Hlavně jako chodec, abys vůbec poznal, že se k tobě nějaké auto blíží
nejak porad nechapu, proc mam mit na palubce televizi, kdyz bych mel koukat na silnici, kdyz ridim, proc bych mel mit fialove rafky, ale jen trivalcovy motor, ktery papirove jede, jen trochu pretlakovany se zacne rozpadat velmi zahy a se spotrebou to bude taky k nicemu.ale zacinam chapat, proc vsichni chteji jen 4kruhy a bavo, zachvili budou jedini, kteri nabidnou slusny obsah pod kapotou:-(
přečtšte si něco o nové generaci litrových motorů, které bude mít toto nové Clio nebo např. 1.0 ecoboost od Fordu