- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znal jsem pana z Duisburgu co RX-8 mel. Po 80.000 km se mu neco na motoru podelalo, cena opravy vysoka, takze mu nezbylo nez to prodat na nahr. dily.
http://goodpower.webovastranka.cz/image/874/6644_%C5%A0KODA_17.jpg
V Top Gear je to podla Clarksona, za porovnatelne peniaze, najfamoznejsie zvezenie, ake si mozete predstavit, nenormalne dynamicke, fantasticke radenie a riadenie. Toto su referencie, na ktore ja dam. Aj ked teraz budem na posmech, poviem to, lebo ma zaujimaju nazory ludi, ktori prisli s tymito autami do styku-mal som povodne v plane kupit jazdene BMW 6 benzin automat, pretoze zijem v UK, auto pouzivam len na vylety s detmi a chcel by som ra-dva razy do roka obehnut Europu v slusnom aute-teraz som vsak v tunajsej Mazde zahliadol minulorocnu RX8, ,a zamiloval som sa do nej. Ja viem, ze je to totalny rozdiel, ale nemozem si pomoct...Tak, babo rad...Dakujem
Je mi jasne, ze 70% naroda to nepochopi, ale zkusim to. Ekologie je fajn vec a rozumna investice. Ekologie jako marketingove body, ekotuneling a jakekoliv ohaneni se ekologii k dosahovani politickych cilu, je spatne. Bohuzel vetsina lidi ma takovou "slozitost" premysleni, ze udela-li se ekotunel na biopalivech, tak se na..ou a sve nervy si uklidni tim, ze zbojkotuji napr. na recyklaci... :-)
Jen rejp... Ekologie je nauka a vědní obor o vztahu člověka k přírodě. K flóře a fauně. Vy máte asi na mysli enviromentalistiku. Což je nauka o udržitelném rozvoji nebo jak to nazvat... jo vím! O houně.
hrozná spotřeba benzinu + spotřeba drahýho oleje
Clovek, kterej si takove auto koupi snad musi s podobnymi udaji pocitat, ne?
A nevim, kde jste vzal 30 litru. Da se s ni v prumeru jezdit za 12.
30 si bere pri razeni z dvojky na trojku pri 9500ot/min..
U takovych aut jde proste zdravy rozum stranou..tohle ale spousta lidi nedokaze pochopit..
bezduchá, bezmyšlenková, prostě v simulovaných cyklech se dusí motory, aby C02 bylo minimum a NOx a že to má jiné nevýhody a ekologické negativní dopady se až tak neřeší a to je hřebičkem do rakve Wankela. Sice Mazda patří dnes bezesporu k nejinovativějším výrobcům benzínových motorů atmosférických především. V tom nemá asi konkurenci. Ostatní kvůli ekologii už dávno sáhli k turbům, kompresorům a snižování počtů válců a jejich objemu. Někde až tak extrémně, že to má více negativ než přínosů (např. dvouválec od Fiatu). Moc nevěřím dlouhé životnosti současných tříválců EcoBoost. Prostě turba a kompresory budou náročnější na údržbu. Ne že by Wankel nebyl, konstrukce je náročná a kvalita zpracování teprve, ale Japonci si s technikou umí stále nejlépe poradit, mají kvalitně přesné přístroje na opracování rotorů a materiály, co vydrží. Bohužel karosérie a interiér už tak kvalitně netvoří. Pro Japonce je podstatná kostra, motor, podvozek a pohonové ústrojí, zbytek je jen omáčka.
wnakel prave vytvatri mensi mnostvi NOx nez klasicke motory a to diky nizsi teplote horeni.
Motor je super, jízdní vlastnosti super, z druhé ruky za 200 klacků. Prostě parádní GT. Ale ta spotřeba a vědění, že se musí prostě ten motor po 100 000 kilometrech repasovat... Vzdal jsem to prostě.
...musí být průměrně technicky znalému člověku jasné, že TOHLE nikdy nebude fungovat spolehlivě a moc dlouho bez poruchy.
Ono to neni zas tak spatny, pro spravnem zachazi (i Diesel chce spravne zachazeni a ne studenej, minus 10, plneeeeeej vole) vydrzi asi 150 000, pak se udela komplet repas (tesnici sada na VSECHNO stoji 50 000) za nejakych 80 000 a jezdis dalsich 150 000 km, protoze zbytek neni opotrebeny. Co pistovej diesel? Po 200 000 vstriky, pri tankovani blbe nafty i driv - cena obvykle kolem 50 000, pak salky, ojnice, slozite chlazeni, praskajici hlavy... hej ja si asi zitra pujdu koupit Wankel :-D.
http://www.youtube.com/watch?v=26GunHHSPYE
FIA nakonec 787B po tom fenomenalnim vitezstvi v Le Mans zakazala..pry moc rychle oproti ostatnim..
Skoda.