Diskuze
Keňský off-road za 120 tisíc. Na servis musí stačit klacek a kámen
Děkujeme za pochopení.
wrah
Nárazník
Trochu se mi nezdá ta hliníková voština. Kus pořádné traverzy by byl praktičtější.
Jozxyqk
auto pro Afriku za 260tis.
Dacia Duster a vyrábí se to taky pomalu v zemi třetího světa navíc to nové Lodgy se bude dělat v Maroku a cena 215tis. je taky dost slušná
PiPiiiiiK
Re: auto pro Afriku za 260tis.
Vždyť to nemá ani pořádný parametry na naše silnice...kdo jel pochopí
loogieboy
respekt
Doufam, ze se jim to podari dostat do produkce za deklarovanou nebo nizsi cenu. Myslim, ze poptavka to takovym aute neni jenom v africe...
Hodne dobre!
b1s1t
Re: respekt
Ono takové auto asi nebude příliš vhodné na silnice, kde se jezdí kontatnějším způsobem (automobil nepočítá se srážkou s jiným vozidlem ve vysoké rychlosti).
Neposlušný_občan_Rebel
Škoda
že se nebude dovážet k nám na naše kvalitní silnice by byl ideální
zorro_rojo
Re: Škoda
No, mit to pevnou kabinu, klidne bych do toho sel. :]
Doktor JÁTRO
No jako dobrý
Ale myslím že by to šlo udělat i lépe,už to tu myslímže někdo psal,že pokud to bude mít motor řízený elektronikou tak je to tam stejně zbytečné,protože to tam neopraví
To by chtělo nějaký starý karburátorový nezničitelný motor a měli by po starostech,pokud to bude mít elektroniku a řídící jednotku tak to kamenem a klackem nespraví
PS: Ale jinak dobrý,sice do sériové verze daleko,ale aspoň se snaží,což je třeba náležitě pochválit
Xladi
Na off-road
to má podle mého názoru dost malá kola ale jinak by to šlo.
ivan.ivan
ivan.ivan
samozrejme vedia sami najlepšie, jaké autá sa im tam hodia a najpozitívnejšie na tom je, že začali nečo robit sami....
habásko
Re: hmm
Když by byl problém s homologací (jakože by asi byl) , i tak by se vyplatilo zaregistrovat auto na černouška v Keni a jezdit s ním na keňské SPZ tady .
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...