Diskuze
Autofotka týdne: Krásný fiat, který není fiatem
Děkujeme za pochopení.
m4!_luke
Kdyz stat provozuje automobilku
Tak to dopadne spatne... Bohuzel nevim, co soudruhy ze Zapadniho Nemecka vedlo k nakupu Seatu, ale evidentne to byl krok vedle.
kenx
Pohotovostní hmotnost: 995 kg
Které auto má dnes pohotovostní hmotnost 995 kg?! Parádní číslo. Dokonce i Mazda MX 5 pro svou nízkou hmotnost oblíbená má pohotovostní hmotnost kolem 1150 kg, "závodníky" s 1.4 tuny těžkými oktávkami tu nebudu vůbec řešit.
Tomas Gembler
Re: Pohotovostní hmotnost: 995 kg
Můj civic z roku 98 má 1025kg a 1.5 pod kapotou má 84kW při 6500ot/min, dělala se i 1.6 se 118kW, ta byla o pár kilo těžší, starší generace civiců byla ještě lehčí, motorizace podobná. Ještě starší CRX měla pod tunu, ale tam už nejsou airbagy ani klimatizace a je to taková skořápka.
kvedlal
FIAT byl u zrodu SEATu
Ano, a SEAT ho překonal - dokázal vyrábět FIATy ještě méně kvalitně než FIAT sám.
jisi258
s timhle se jezdilo 180...
kouknete na ta vysoka a uzka kola, zadne airbagy, zadna vysokopevnostni ocel, zadne hvezdicky NCAP ...
teprve jak si to clovek porovna v hlave, tak mu docvakne, jak moc se bezpecnost od 70tych let zlepsila.
Jako ze tech 180 si clovek legalne neuzije, az na tech par nemeckych dalnic a to kdovi jak nadlouho.
ještě děsivější reinkarnace č.3
Re: s timhle se jezdilo 180...
Když ony ty hvězdičky přestávají fungovat tak v 60km/h. Pak je to o náhodě a štěstí. Ano, pevnostní ocel a deformační zóny šance zvyšují, ale jen do určité rychlosti, pak je jedno, jestli je to starý favo nebo nová oktávka.
Doktor JÁTRO
Vypadá to pěkně
Kam ten svět spěje to je hrůza,evropské značky vlastní buď VW,PSA nebo BMW,BMW vyvíjí motory pro japonce,japonci dělají nevím co pro PSA,amíci dělají nevím co zase pro BMW.....jo kde jsou ty časy kdy každý dělal sám za sebe a nikdo mu do toho nekecal.....no ale zisk je přednější to chápu........Jakoby češi nemohli dělat česká auta,španělé španělská auta,amíci americká auta atd....ta GLOBALIZACE je mi totálně proti srsti
PS: Takový už je bohužel svět,zachvíli už nebudou existovat snad ani žádné státy jenom čína a čínské kolonie
809.KocuR
Jiná pohádka
Rozchod s českou značkou se udál koncem osmdesátých let minulého století, kdy československá vláda, jako hlavní vlastník sháněla finanční injekci pro Škodu ...
katano
SEAT ? ? ?
Kdo chce kvalitní auto, ten si nekoupí SEATA ale ŠKODU.
PS : tečka
Soulburner CXLVI. Nekorektní
Re: SEAT ? ? ?
trapné a ubohé, jako vždycky
václav xxl
technika
Pokrok jde dopředu a v současnosti koncern VW konečně dodává srovnatelnou techniku i do současných Seatů. Je sice poněkud poruchová ale konečně ten náskok vyspělých výrobců dotáhli.
Posel z Liptákova XII.
Kása! Tehdy ještě auta vypadala jak stroje...
...a ne jako olíznutý bonbony
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč