Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Krásný fiat, který není fiatem

Seat je dnes součástí mamutího koncernu Volkswagen, málokdo si ale vzpomene, že u jeho počátků stál Fiat. Italské vozy vyrobené na pyrenejském poloostrově stavěly Španělsko na kola. Vedle rodinných, čistě praktických modelů nabídl Seat třeba i parádní frajerská kupátka. Model 124 Sport Coupé 1600 znají fiatologové pod jinou čtyřpísmennou značkou než je Seat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

m4!_luke

24. 8. 2012 16:07
Kdyz stat provozuje automobilku

Tak to dopadne spatne... Bohuzel nevim, co soudruhy ze Zapadniho Nemecka vedlo k nakupu Seatu, ale evidentne to byl krok vedle.

0 0
možnosti

kenx

23. 7. 2012 15:20
Pohotovostní hmotnost: 995 kg

Které auto má dnes pohotovostní hmotnost 995 kg?! Parádní číslo. Dokonce i Mazda MX 5 pro svou nízkou hmotnost oblíbená má pohotovostní hmotnost kolem 1150 kg, "závodníky" s 1.4 tuny těžkými oktávkami tu nebudu vůbec řešit.

0 0
možnosti

Tomas Gembler

23. 7. 2012 20:36
Re: Pohotovostní hmotnost: 995 kg

Můj civic z roku 98 má 1025kg a 1.5 pod kapotou má 84kW při 6500ot/min, dělala se i 1.6 se 118kW, ta byla o pár kilo těžší, starší generace civiců byla ještě lehčí, motorizace podobná. Ještě starší CRX měla pod tunu, ale tam už nejsou airbagy ani klimatizace a je to taková skořápka.

0 0
možnosti

kvedlal

23. 7. 2012 13:01
FIAT byl u zrodu SEATu

Ano, a SEAT ho překonal - dokázal vyrábět FIATy ještě méně kvalitně než FIAT sám.

0 0
možnosti

pikacu

23. 7. 2012 18:27
Re: FIAT byl u zrodu SEATu

no to víš, že jo.

0 0
možnosti

jisi258

23. 7. 2012 11:06
s timhle se jezdilo 180...

kouknete na ta vysoka a uzka kola, zadne airbagy, zadna vysokopevnostni ocel, zadne hvezdicky NCAP ...

teprve jak si to clovek porovna v hlave, tak mu docvakne, jak moc se bezpecnost od 70tych let zlepsila.

Jako ze tech 180 si clovek legalne neuzije, az na tech par nemeckych dalnic a to kdovi jak nadlouho.

0 0
možnosti

ještě děsivější reinkarnace č.3

23. 7. 2012 15:08
Re: s timhle se jezdilo 180...

Když ony ty hvězdičky přestávají fungovat tak v 60km/h. Pak je to o náhodě a štěstí. Ano, pevnostní ocel a deformační zóny šance zvyšují, ale jen do určité rychlosti, pak je jedno, jestli je to starý favo nebo nová oktávka.

0 0
možnosti

Doktor JÁTRO

22. 7. 2012 22:34
Vypadá to pěkně

Kam ten svět spěje to je hrůza,evropské značky vlastní buď VW,PSA nebo BMW,BMW vyvíjí motory pro japonce,japonci dělají nevím co pro PSA,amíci dělají nevím co zase pro BMW.....jo kde jsou ty časy kdy každý dělal sám za sebe a nikdo mu do toho nekecal.....no ale zisk je přednější to chápu:-P........Jakoby češi nemohli dělat česká auta,španělé španělská auta,amíci americká auta atd....ta GLOBALIZACE je mi totálně proti srsti

PS: Takový už je bohužel svět,zachvíli už nebudou existovat snad ani žádné státy jenom čína a čínské kolonie:-PRv

1 1
možnosti

809.KocuR

22. 7. 2012 20:49
Jiná pohádka

Rozchod s českou značkou se udál koncem osmdesátých let minulého století, kdy československá vláda, jako hlavní vlastník sháněla finanční injekci pro Škodu ...

0 0
možnosti

katano

22. 7. 2012 12:54
SEAT ? ? ?

Kdo chce kvalitní auto, ten si nekoupí SEATA ale ŠKODU.

      PS : tečka :-P

0 0
možnosti

Soulburner CXLVI. Nekorektní

22. 7. 2012 13:27
Re: SEAT ? ? ?

trapné a ubohé, jako vždycky

7 1
možnosti

václav xxl

22. 7. 2012 12:36
technika

Pokrok jde dopředu a v současnosti koncern VW konečně dodává srovnatelnou techniku i do současných Seatů. Je sice poněkud poruchová ale konečně ten náskok vyspělých výrobců dotáhli.:-)

0 0
možnosti

Posel z Liptákova XII.

22. 7. 2012 11:34
Kása! Tehdy ještě auta vypadala jak stroje...

...a ne jako olíznutý bonbony :-/

5 1
možnosti

magazin.6

22. 7. 2012 10:29
Mám rád

tu dobu a ty auta. Byla to krása.

0 0
možnosti

haru64

22. 7. 2012 11:01
Re: Mám rád

souhlas.........je to nádhera

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč