Diskuze

Autofotka týdne: Krásný fiat, který není fiatem

Seat je dnes součástí mamutího koncernu Volkswagen, málokdo si ale vzpomene, že u jeho počátků stál Fiat. Italské vozy vyrobené na pyrenejském poloostrově stavěly Španělsko na kola. Vedle rodinných, čistě praktických modelů nabídl Seat třeba i parádní frajerská kupátka. Model 124 Sport Coupé 1600 znají fiatologové pod jinou čtyřpísmennou značkou než je Seat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

m4!_luke

24. 8. 2012 16:07
Kdyz stat provozuje automobilku

Tak to dopadne spatne... Bohuzel nevim, co soudruhy ze Zapadniho Nemecka vedlo k nakupu Seatu, ale evidentne to byl krok vedle.

0 0
možnosti

kenx

23. 7. 2012 15:20
Pohotovostní hmotnost: 995 kg

Které auto má dnes pohotovostní hmotnost 995 kg?! Parádní číslo. Dokonce i Mazda MX 5 pro svou nízkou hmotnost oblíbená má pohotovostní hmotnost kolem 1150 kg, "závodníky" s 1.4 tuny těžkými oktávkami tu nebudu vůbec řešit.

0 0
možnosti

Tomas Gembler

23. 7. 2012 20:36
Re: Pohotovostní hmotnost: 995 kg

Můj civic z roku 98 má 1025kg a 1.5 pod kapotou má 84kW při 6500ot/min, dělala se i 1.6 se 118kW, ta byla o pár kilo těžší, starší generace civiců byla ještě lehčí, motorizace podobná. Ještě starší CRX měla pod tunu, ale tam už nejsou airbagy ani klimatizace a je to taková skořápka.

0 0
možnosti

kvedlal

23. 7. 2012 13:01
FIAT byl u zrodu SEATu

Ano, a SEAT ho překonal - dokázal vyrábět FIATy ještě méně kvalitně než FIAT sám.

0 0
možnosti

pikacu

23. 7. 2012 18:27
Re: FIAT byl u zrodu SEATu

no to víš, že jo.

0 0
možnosti

jisi258

23. 7. 2012 11:06
s timhle se jezdilo 180...

kouknete na ta vysoka a uzka kola, zadne airbagy, zadna vysokopevnostni ocel, zadne hvezdicky NCAP ...

teprve jak si to clovek porovna v hlave, tak mu docvakne, jak moc se bezpecnost od 70tych let zlepsila.

Jako ze tech 180 si clovek legalne neuzije, az na tech par nemeckych dalnic a to kdovi jak nadlouho.

0 0
možnosti

ještě děsivější reinkarnace č.3

23. 7. 2012 15:08
Re: s timhle se jezdilo 180...

Když ony ty hvězdičky přestávají fungovat tak v 60km/h. Pak je to o náhodě a štěstí. Ano, pevnostní ocel a deformační zóny šance zvyšují, ale jen do určité rychlosti, pak je jedno, jestli je to starý favo nebo nová oktávka.

0 0
možnosti

Doktor JÁTRO

22. 7. 2012 22:34
Vypadá to pěkně

Kam ten svět spěje to je hrůza,evropské značky vlastní buď VW,PSA nebo BMW,BMW vyvíjí motory pro japonce,japonci dělají nevím co pro PSA,amíci dělají nevím co zase pro BMW.....jo kde jsou ty časy kdy každý dělal sám za sebe a nikdo mu do toho nekecal.....no ale zisk je přednější to chápu:-P........Jakoby češi nemohli dělat česká auta,španělé španělská auta,amíci americká auta atd....ta GLOBALIZACE je mi totálně proti srsti

PS: Takový už je bohužel svět,zachvíli už nebudou existovat snad ani žádné státy jenom čína a čínské kolonie:-PRv

1 1
možnosti

809.KocuR

22. 7. 2012 20:49
Jiná pohádka

Rozchod s českou značkou se udál koncem osmdesátých let minulého století, kdy československá vláda, jako hlavní vlastník sháněla finanční injekci pro Škodu ...

0 0
možnosti

katano

22. 7. 2012 12:54
SEAT ? ? ?

Kdo chce kvalitní auto, ten si nekoupí SEATA ale ŠKODU.

      PS : tečka :-P

0 0
možnosti

Soulburner CXLVI. Nekorektní

22. 7. 2012 13:27
Re: SEAT ? ? ?

trapné a ubohé, jako vždycky

7 1
možnosti

václav xxl

22. 7. 2012 12:36
technika

Pokrok jde dopředu a v současnosti koncern VW konečně dodává srovnatelnou techniku i do současných Seatů. Je sice poněkud poruchová ale konečně ten náskok vyspělých výrobců dotáhli.:-)

0 0
možnosti

Posel z Liptákova XII.

22. 7. 2012 11:34
Kása! Tehdy ještě auta vypadala jak stroje...

...a ne jako olíznutý bonbony :-/

5 1
možnosti

magazin.6

22. 7. 2012 10:29
Mám rád

tu dobu a ty auta. Byla to krása.

0 0
možnosti

haru64

22. 7. 2012 11:01
Re: Mám rád

souhlas.........je to nádhera

0 0
možnosti