Diskuze

Trabant, který nesmrdí, má průhledný kryt motoru. Chutná mu lepší benzin

S jasně zeleným a dokonale "vytuněným" trabantem jsou nepřehlédnutelní. Když Jiří Patak se svou přítelkyní Monikou Reškovou vyrazí jen tak na projížďku, kdekdo na ně mává, fotí si je. Prostě atrakce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pavel-v

21. 7. 2012 20:14
Bohatí puberťáci

Jako článek sám o sobě hovoří o tom, jaká to jsou telátka. Draší benzín pochopitelně význam nemá a právě naopak - vysoké oktanové číslo bude způsobovat naděrné zahřívání motoru na které neni chlazení stavěné. Co se týká přesného předstihu pro nizné splodiny ... pochopitelně blábol - novější trabanti měli elektronické zapalování které fungovalo dokonale. Ale jo, rodiče dali stovku tisíc tak se utratí za blbosti.

0 0
možnosti

Owneil

17. 7. 2012 21:12
No

Ja se v tom také něco najezdil a nemám na něj špatné vzpomínky R^ Třeba ten měřák benzinu jsem neměl, tak jsem to zkoušel klackem kterej jsem nechával pořád u nádrže ;-D Hezkej koníček R^

0 0
možnosti
E

ertz

17. 7. 2012 15:19
Čistit Blatníky zevnitř

To opravdu někdo dělá?;-D

0 0
možnosti
FM

Gaston9

17. 7. 2012 18:53
Re: Čistit Blatníky zevnitř

... a komu to prospěje ? ;-D

0 0
možnosti
H

habásko

17. 7. 2012 11:17
Výsledek sice pohledný

ale protože je to na SPZ tak nevím jak se tváří STK na použití brzd z Felicie atd.... ?  Sice účinnější, ano, ale pořád jen bez homologace....

0 0
možnosti
AN

dodo-dodo

17. 7. 2012 13:28
Re: Výsledek sice pohledný

jako ze brzda z felicie nema homologaci? pokud auto projde STK a brzdi rovnomerne, na aute jsou pouzity dily s homologaci pro silnicni provoz, je uplne jedno, co tam je

klidne si tam muze dat keramiky z porsche a STK to muze byt jedno;-D

0 0
možnosti

muž s koženou brašnou

16. 7. 2012 23:31
Trabant, který nesmrdí je jako koupit si banány bez fronty.

1 1
možnosti
S

Shackall0

17. 7. 2012 0:19
Re: Trabant, který nesmrdí je jako koupit si banány bez fronty.

Trabant nemusí nutně smrdět. Dokonce je na tom lépe, než leckterý turbodiesel - jel jsem tuhle za poměrně novým Volvem a přemýšlel jsem, kde má můj weekendový vůz přepínání na vnitřní okruh, to byl smrad jak z Multikáry. Tráboš potřebuje jezdit na normální benzín v předepsaném poměru s normálním olejem, potřebuje občas vyhnat z výfuku usazeniny a občas udělat nějakou tu údržbu - té je výrazně méně, než například na Feldě, o TDi z přelomu tisíciletí nemluvě.

2 1
možnosti
ŘV

macarát

16. 7. 2012 22:48
Na trabantovi je dobré

že je poměrně lehký. Škoda, že už se takové auto nedělá. S dnešními motory by měl velmi malou spotřebu.

0 0
možnosti
S

Shackall0

17. 7. 2012 0:14
Re: Na trabantovi je dobré

Jj, měli ho modernizovat. Na rozdíl od Wartburgu na to měl potenciál (samonosná kastle, nezávislé zavěšení kol). Pro VW to mohla být vynikající platforma pro downsizované malé motory - s HTP by dělal divy.

Jako jediný zásadní problém bych viděl to odpružení, jakkoliv Amerikáňci dělali auta na listových perech ještě koncem 90. let.

0 0
možnosti
GO

DISK

16. 7. 2012 21:48
aha....

....tak tenhle druh koníčka jsem nikdy nepochopil. Na druhou stranu, je to sociální, jistě tak utratí spoustu peněz, které by třeba ležely doma bez užitku.

3 1
možnosti
MJ

Labia Majora Zemanová

16. 7. 2012 21:22
...

umyt mineralkou? duvod? destilku bych pochopil

0 0
možnosti
JH

duch zavražděného iuose

16. 7. 2012 21:25
hmm

asi odbublinkuje bordel jako kysličník z rány :-)

0 0
možnosti
H

Hrabosh136

16. 7. 2012 18:47
Kdo si hraje...

Inu ... kdo si hraje, nezlobí :-) Já bych si asi odpustil tu "muziku", ale jinak to má hezké a práce a peněz to muselo sežrat pořádně. Ale má borec štestí s tou přítelkyní, že ho tak hezky podporuje R^ (krom toho, že vypadá sympaticky)

1 1
možnosti
TV

tedyn

16. 7. 2012 18:39
Ale

FURT JE TO PAPUNDEKL TRABANT....

0 0
možnosti