- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ted jsem to chtel taky rict. Mam Astru z roku 95 a nejakej mercedesak se tady chvasta nejakym prvkem,ktery zamezi foukani vetru do interieru...To co se dnes na auta implementuje je pouze poucka z minulosti. To byly tenkrat panove. Dnes se zadny inovace netvori...
"Otevřete střešní okno a díky malému kousku látky, který se vzápětí vyklopí z přední hrany výřezu dovnitř nefouká.", sice to byla lista a ne hadr... nebo ne?
Ano, takovou lištu má i můj Fiat Marea z r. 97, to není žádná novinka.
.. a fakt tady je
Hmmm, 5er E60, ktery je vlastne dnes uz vyvojove 10 let stary, ma koeficient 0,26.
http://www.atzonline.de/index.php;do=show/site=a4e/sid=87859399347da64ad35e3f213303306/alloc=1/id=2618 Mercedes na tom byl vzdy tak trochu hur a ted to dohani. U BMW maji i kanal na proudeni snehu, aby se mohly ladit zadni partie tak, ze nezustava snih na svetlech ....
A pak udělají auto, který dělá už ve 130 randál a meluzínu u uší. Mám tuhle zkušenost z Oktávie II i Mondea II. Nevím proč, u obou aut vystupuje B sloupek z roviny skel oken a dělá strašnej binec. U Mondea měl ten sloupek ještě ostrou hranu. I proto jsem už zarytým Citroenářem.
No vidíte, a já si raději "protrpím" (zas tak žhavé to není) trochu hučení a zbytek času si hezky zajezdím, protože si koupím auto, které umí hezky svižně jezdit i jinde než na dálnici.
na tyto prvky v S class a to hlavne okolo kol.Je to nejhorsi reseni karoserie co jsem kdy u nich zazil.Zahnojene po kazde jizde v desti.Jenom blbe keci toz vse..................
Cx je zabíják designu. Kde jsou ty časy kdy člověk mohl poznat auto už na dálku. Dneska se liší jen designem masky a zadních světel. Jasně, že je to logický, ale je to škoda.
S tim sohlasim a nejtrapnejsi je, jak se chrlej totalne stejny auta jenom s jinejma znakama.... Treba v koline...
Jednak proto, že odpor byl 0,19 , jednak pro praktické využití biomimetiky...docela by mě zajímalo, proč se vlastně nedostalo nic podobného do prodeje.
protože máš i nějaký výrobní postupy, materiály, pevnost karosérie, bezpečnostatd. V konceptu se na takové věci nehledí, funguje hlavně jako reklama.
...že na takové auto si obyčejný poctivě pracující občan ČR nemůže nikdy vydělat a jsme hotovi. PS: vyžírky a manažery nepočítám.
Poctivě pracující občan si vydělá na takové auto bez větších problémů. Občan jež jenom nadává a nic nedělá si na něj vydělá dost špatně.