Diskuze

Kouzla aerodynamiky: zrcátka mají okap a mercedes kryty kol ze vzduchu

Konečně vím, na co je na zrcátku shora po celém obvodu malý prolis. Ta tenká rýha je vlastně okap, který zabraňuje tomu, aby dešťová voda za jízdy cákala na zrcátko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

723novy723

24. 7. 2012 9:29
stresni okno

Ted jsem to chtel taky rict. Mam Astru z roku 95 a nejakej mercedesak se tady chvasta nejakym prvkem,ktery zamezi foukani vetru do interieru...To co se dnes na auta implementuje je pouze poucka z minulosti. To byly tenkrat panove. Dnes se zadny inovace netvori...

0 0
možnosti

Bobby_B

23. 7. 2012 21:43
tohle mel uz Xedos 1992

"Otevřete střešní okno a díky malému kousku látky, který se vzápětí vyklopí z přední hrany výřezu dovnitř nefouká.", sice to byla lista a ne hadr... nebo ne?

0 0
možnosti

FerdaMravenecaBroukPytlik

23. 7. 2012 23:39
Re: tohle mel uz Xedos 1992

Ano, takovou lištu má i můj Fiat Marea z r. 97, to není žádná novinka.

0 0
možnosti

EddieCz

23. 7. 2012 20:37
cekal jsem na nejakeho poctiveho pracujiciho

.. a fakt tady je ;-D

4 1
možnosti

4Aliencz

23. 7. 2012 22:41
Re: cekal jsem na nejakeho poctiveho pracujiciho

R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Tommino

23. 7. 2012 18:35
5er E60 s koeficientem 0,26

Hmmm, 5er E60, ktery je vlastne dnes uz vyvojove 10 let stary, ma koeficient 0,26.

http://www.atzonline.de/index.php;do=show/site=a4e/sid=87859399347da64ad35e3f213303306/alloc=1/id=2618 Mercedes na tom byl vzdy tak trochu hur a ted to dohani. U BMW maji i kanal na proudeni snehu, aby se mohly ladit zadni partie tak, ze nezustava snih na svetlech ....

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

23. 7. 2012 18:26
tvůrci aut mají k dispozici CAD, větrný tunely, modely atd.

A pak udělají auto, který dělá už ve 130 randál a meluzínu u uší. Mám tuhle zkušenost z Oktávie II i Mondea II. Nevím proč, u obou aut vystupuje B sloupek z roviny skel oken a dělá strašnej binec. U Mondea měl ten sloupek ještě ostrou hranu. I proto jsem už zarytým Citroenářem.

1 1
možnosti

radaumacher

23. 7. 2012 18:46
Re: tvůrci aut mají k dispozici CAD, větrný tunely, modely atd.

No vidíte, a já si raději "protrpím" (zas tak žhavé to není) trochu hučení a zbytek času si hezky zajezdím, protože si koupím auto, které umí hezky svižně jezdit i jinde než na dálnici.

0 0
možnosti

Praotec

23. 7. 2012 17:19
Zajimave ze zapomeli

na tyto prvky v S class a to hlavne okolo kol.Je to nejhorsi reseni karoserie co jsem kdy u nich zazil.Zahnojene po kazde jizde v desti.Jenom blbe keci toz vse..................;-(!!

0 0
možnosti

24. 7. 2012 11:46
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

gamaorionis

23. 7. 2012 15:07
zajímavé

1 1
možnosti

Damik

23. 7. 2012 12:31
Cx

Cx je zabíják designu. Kde jsou ty časy kdy člověk mohl poznat auto už na dálku. Dneska se liší jen designem masky a zadních světel. Jasně, že je to logický, ale je to škoda.

6 1
možnosti

martin2580

23. 7. 2012 22:07
Re: Cx

S tim sohlasim a nejtrapnejsi je, jak se chrlej totalne stejny auta jenom s jinejma znakama.... Treba v koline...

1 1
možnosti

net.Xtreme proti diskriminaci

23. 7. 2012 12:31
Zajímavý je od Mercedesu koncept Bionic

Jednak proto, že odpor byl 0,19 , jednak pro praktické využití biomimetiky...docela by mě zajímalo, proč se vlastně nedostalo nic podobného do prodeje.

0 0
možnosti

Damik

23. 7. 2012 12:34
Re: Zajímavý je od Mercedesu koncept Bionic

protože máš i nějaký výrobní postupy, materiály, pevnost karosérie, bezpečnostatd. V konceptu se na takové věci nehledí, funguje hlavně jako reklama.

0 0
možnosti

venecek.nebo.rakvicku3

23. 7. 2012 12:21
Teď ještě zbývá do článku napsat.....

...že na takové auto si obyčejný poctivě pracující občan ČR nemůže nikdy vydělat a jsme hotovi. PS: vyžírky a manažery nepočítám.

0 0
možnosti

Damik

23. 7. 2012 12:30
Re: Teď ještě zbývá do článku napsat.....

Poctivě pracující občan si vydělá na takové auto bez větších problémů. Občan jež jenom nadává a nic nedělá si na něj vydělá dost špatně.

15 1
možnosti