Diskuze

OBRAZEM: Američtí drsňáci obsadili Prahu, bylo na co koukat

Už podvanácté se do metropole sjely legendární americké sporťáky. Corvetty oslaví příští rok šedesátiny, dnes už trhá zadní gumy i víc než šest set koní výkonu v šesté generaci modelu z dílen Chevroletu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

HAIRY SNATCH

25. 7. 2012 4:34
Seriove vyrabene CORVETTE

C6  ZR1 a   ZO6   maji na jednom z nejtezsich zavodnim  okruhu  na  Nurburgring-Nordchleife kde vsichni vyrobci sportaku a supersportu testuji auta  , osmy a jedenacty nejlepsi cas.!ZE  SERIOVE VYRABENYCH/NEUPRAVENY aut  ma lepsi cas  o 1.63 vteriny jen Porsche 911 GT2 RS ktere stoji 200 tisic Euro     Prej nikdy nebyli  a nebudou   ptilladne na prujezdy zatacek?! ;-D Tady jsou  FACTA      http://en.wikipedia.org/wiki/N%c3%bcrburgring_lap_times

0 0
možnosti

aristokrat.ducha

25. 7. 2012 9:40
Re: Seriove vyrabene CORVETTE

nauč se česky facto;-D

0 0
možnosti

aristokrat.ducha

24. 7. 2012 19:02
kromě těch starších typů

je to přehled nevkusu a kýče

1 1
možnosti

HAIRY SNATCH

25. 7. 2012 3:43
Re: kromě těch starších typů

FABIA man?;-D

1 1
možnosti

JeFFik

24. 7. 2012 16:13
ME cestovních vozů

v 70. letech ovládaly BMW většinou v úpravě Schnitzer, (asi) dva roky se jim snažil konkurovat jeden z týmů se Chevroletem Corvette. Měli největší a nejsilnější motor (jo s nejlepším zvukem), ale taky suverénně nejtěžší auto. Takže výsledkem bylo, že, Korveta většinou držela krok s pátým či šestým BMW, tak polovinu závodu, pak v ní něco zarachotilo a odešlo do věčných lovišť a tak se to opakovalo závod co závod....

Proto je nejvhodnější dráha pro americké "sporťáky" okruh se dvěma dlouhými rovinkami a dvěma klopenými zatáčkami o obrovském poloměru, na okruhu s normálními zatáčkami nemají šanci.

0 0
možnosti

JeFFik

24. 7. 2012 16:43
Re: ME cestovních vozů

Oprava: tak to nebyla Corvette a Camaro ;-)

0 0
možnosti