- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
C6 ZR1 a ZO6 maji na jednom z nejtezsich zavodnim okruhu na Nurburgring-Nordchleife kde vsichni vyrobci sportaku a supersportu testuji auta , osmy a jedenacty nejlepsi cas.ZE SERIOVE VYRABENYCH/NEUPRAVENY aut ma lepsi cas o 1.63 vteriny jen Porsche 911 GT2 RS ktere stoji 200 tisic Euro Prej nikdy nebyli a nebudou ptilladne na prujezdy zatacek Tady jsou FACTA http://en.wikipedia.org/wiki/N%c3%bcrburgring_lap_times
je to přehled nevkusu a kýče
v 70. letech ovládaly BMW většinou v úpravě Schnitzer, (asi) dva roky se jim snažil konkurovat jeden z týmů se Chevroletem Corvette. Měli největší a nejsilnější motor (jo s nejlepším zvukem), ale taky suverénně nejtěžší auto. Takže výsledkem bylo, že, Korveta většinou držela krok s pátým či šestým BMW, tak polovinu závodu, pak v ní něco zarachotilo a odešlo do věčných lovišť a tak se to opakovalo závod co závod....
Proto je nejvhodnější dráha pro americké "sporťáky" okruh se dvěma dlouhými rovinkami a dvěma klopenými zatáčkami o obrovském poloměru, na okruhu s normálními zatáčkami nemají šanci.