Diskuze
Tragické nehody jsou doménou mladých řidičů, nejhorší jsou víkendy
Děkujeme za pochopení.
cenzore_zdar
ukazte mi ridice 40+ ktery
jezdi ve vesnici 50km/h mimo vesnici 90km/h a na dalnici 130km/h pokud nevlastni shade s motorem 1.2
čirokéz
Re: ukazte mi ridice 40+ ktery
Já se těm limitům celkem blížím. 40 už jsem měl, - jezdím 50 až 55 město, 95 -105 mimo vísku , a na naší hrbaté a různě zvlněné dálnici 130 - 140. A mimochodem mám 1,8 benzín od žabožroutů.
nepetr
Chtělo
By to přísnější podmínky pro začínající řidiče. Např. Dvouletou zkušební dobu po kterou bude překročení rychlosti byť o 10 km/h trestáno odebráním papírů na místě tři měsíce a novou dvouletou lhůtu.
Pokuta je samozřejmostí
petrumr
zákon
Navrhuji zavést řidičák obdobně jak na motorku, výkonově dělený, a zakázat registraci aut, které jsou složena ze dvou částí, protože ta alfaDoufám, že kriminálka si vezme aji na pranýř toho kdo to poskládal, nebot když vidím v servisu takhle uřízlí auto........a za měsíc nalakovaný metlou a pod kapotou silnej motor
nepetr
Re: zákon
Alfy reznou po čtyřech letech a hlavně v podlahách. Rozpůlit tak takové auto není žádný problém
drsňák
logické
Řekl bych, že s tím se nedá nic dělat, mládí je neklidné.
josefl
Takže
Příspěvek, který kritizuje to, že policie nic nedělá, ačkoliv má statistiky, kterí dokazují, že nejvíce vážných nehod způsobují mladí řidiči a místo toho raději kontroluje správnou šíři náplati v lékárničce je nevhodný. No, to jsme to dopracovali daleko. Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 56588061. Přečtěte si Pravidla pro diskutování a tento článek
hombre_71
Re: Takže
Připojuji se. Kdyby policie místo plané buzerace každou noc ze soboty na neděli obešla s alkoholtestrem místa kde se baví omladina, bylo by to určitě přínosné. Jen postávat na parkovišti a nechat klukům fouknout a nalitý nepustit za volant. Jenže to by se asi nevyspali, no...
čavéz
nevím
čím to je ale od dob svazarmu kde jsme měli š 105,12h jízd a učebnu s vostrým učitelem nic víc a ejhle fungovalo to,dnes trenažéry,super auta 24 hodin jízd,individuální výuka,psychotesty,vylepšené testy,ústní zkoušky a.....hoooo
pan pearson
Re: nevím
Příčinu máte hned na začátku. Měli jste stopětky. V běžném provozu pak taky. Než s takovou herkou dosáhnete vyšší rychlosti, jste na hranicích republiky a musíte otočit.
Mathias
Neřekl bych,
že dnešní mladí jsou víc agresivnější, nebo arogantnější než jsme byli my před 20lety. Jsou stejný telata, jako jsme byli my, jenom s tím rozdílem, že normální člověk si s věkem začné připouštět možné rizika a začne se chovat zodpovědněji, zvláště pokud má sám rodinu (malé děti). Jasně, že se najdou vyjímky. Každý jsme si tím prošli a přiznejme si, že někdy i se štěstím. Takže hlavně žádné moralizování, vzpomeňte si na sebe v osmnácti
Antonín, topič
Re: Neřekl bych,
No, za komárů byli mladí rovněž telata, ale vymlátili se leda na simsonu, nevím, že by v tý době koupili za jednu vejplatu 200 koňový auto.
Doktor JÁTRO
Možná neumím číst nebo jsem to přehlídl...
Ale jak to bude,když vyjde mladý třeba z dětského domova a žádného školitele v příbuzenském vztahu,nad 30 let a s žádným trestným bodem nenajde.....to nebude moct do smrti dělat řidičák dokud prostě ty 3 000km se školitelem neujede nebo jak
Jinak se spřísněním souhlasím,to co vychází z autoškol je kolikrát fakt hrůůůza,ale zase ty podmínky musí být reálné....otevřeně,řekněme si,kolik z nás nemá ani jeden trestný bod do 30 let
PS: Zákony jsou stavěné na palici
malý červ
Re: Možná neumím číst nebo jsem to přehlídl...
nebude a nebudou ho moct dělat ani jeho děti, tak to má být a kdyby to zachránilo jen jeden život, tak to má smysl
karel-smíchov1
Co na to
řeknou ti co stále kritizují starší řidiče,kteří jsou zvyklí respektovat předpisy .
Undik
V Bravíčku psali, že ...
Vysoká rychlost pomáhá nabudit pocit extrémní situace a společně s adrenalinem se v těle plaší také hormony. Nastává tedy situace, kdy mladému uhrovitému klukovi začínají pukat jeho beďary a on tak postupně ztráci pocit méněcennosti. Pro svou Mařku je pak více atraktivní a tím pádem může ve svém pubertálním věku konečně docílit erekce a s trochou štěstí také vyvrcholení.
Conqueror_777
Re: V Bravíčku psali, že ...
A když vám řeknu, že mi je 18 let, ale dovádění na normální silnici mě vůbec nebaví a jezdím podle předpisů a snažím se být opatrný? Když se chci vyblbnout jsou méně rizikové činnosti....např. motokáry......
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...