Diskuze
S laděním rapidu pomohli Škodě novináři, upraví ho ještě před uvedením
Děkujeme za pochopení.
magicjolly
Hamba sprechen
Ted jsem mel Oktavku z pujcovny a nestacil jsem se divit co se da jeste v roce 2012 do auta nedat
Nemelo to ani palubni pocitac se zakladnimi vecmi jako je spotreba, dojezd atd. To jsem fakt cumel jako pero z gauce. A ty perfektni materialy...skoda mluvit. Jelo to celkem dobre, ale pokud travim v aute 4 hodiny denne, tak bych chtel i trochu komfortu. Proste hraji na to, ze lidi se boji jit do jinych znacek. No to je proste zivot...
cenzore_zdar
az vyrobi skodawagen ktery do 10 let neni rezatej jak
cednik, tak o tom budu mozna uvazovat: Favorit - rezavej strep, Felicie - rezavej strep, Fabia I - rezavej strep, Octavia I a Octavia I facelift - rezavej strep. Uz jsem zacal verit, ze ta fabia nebo octavia tu jejich rezavou slavu prolomi ale ejhle ono je to stale stejne - 10 let je maximum co to auto da, pak se na tom velice rychle zacnou objevovat rezavy fleky,odlupujici se lak, popripade prorezla mista. Zajimave je, ze jine znacky na to netrpi. Onehda jsem brousil na skodawagenu rezavy fleky a to mi reknete, jak je mozny ze levy dvere maji polovicni vrstvu laku, nez dvere prave? Bohuzel kazdou skodovku co jsem vlastnil, jsem nakonec prodaval kvuli kastli, jinak by ty auta jeste jezdila.
jizanskavlajka
jsem asi jedinej koho budou okna v elektrice krkat
ale čím míň toho v autě je tím se toho míň mrví.no těším se na verzi kupé(mimochodem má se jmenovat garde.
cenzore_zdar
Re: jsem asi jedinej koho budou okna v elektrice krkat
souhlas a co mi vadi na elektrickych oknach nejvic je polohovatelnost oken. Zlaty klicky, tam si to nasteluju na milimetr presne. PS: mam auta s oknama v elektrice i bez. Takze relevantni srovnani mam
Sondage_et_Sabotage
Toledo/Rapid
A víte co nechápu? Proč sesterské Toledo to ovládání pro všechna okna má a Rapid (zatím) ne? Jde přeci o stejná auta vyrábená ve STEJNÉM závodě...nepobírám...
Nevěříte? Věřte! http://www.whatcar.com/Car/Seat/256121221231.jpg
kvedlal
Re: Toledo/Rapid
Protože Rapid je určený pro české "burany" a Toledo pro španělské "grandy".
A hlavně Škodawerke teď milostivě na upozornění lupy dodělá dvě tlačítka a auto "nebude mít chybu".
Dvě tlačítka a drátky jsou pakatel, ale ta mediální masáž z toho vytřískaná je k nezaplacení.
KarelV
4 tlačítka ve dveřích řidiče jsou v Čechách zbytečná !
holky tu chtějí žít SINGLE, odmítají rodit... Takže jaképak DĚTI (které by nechaly otevřené okno vzadu)?!
Rubik1
Re: 4 tlačítka ve dveřích řidiče jsou v Čechách zbytečná !
Ty adoptovane z Afriky.
zmensvoubudoucnost
je to dobre auto
otazkou je za kolik? a to je prave ten problem bez motoru, bez šestky, bez vybavy .... za ty same prachy co u konkurence se vším. Rapid je neco.... kousiček nad dacii takze za 245 by to mohl nekdo koupit no spis za 235 pokud opravi ty okna
S-Tony
Dinosauři
To mají novináři ruce jak tyranosaurus? Já z místa řidiče dosáhnu na kliky všech oken.
Rubik1
Re: Dinosauři
Jenze ve zminovanych autech zadne kliky na stahovani oken nejsou! Asi mate jine auto.
stanobe
Ladenie
Keď som v 1998 kupoval výbehovú Nexiu tak žiadného Kórejca ani nenapadlo aby pri štyroch elektrických oknách dal ovládanie k vodičovi iba na dve. Aspoň je teraz vidieť ako sa v automobilkách naučili šetriť. A že to má škrabku na ľad pri otvore nádrže tomu vravím technologický pokrok.Ráno sadnem do auta,naštartujem ho,pustím kúrenie na okná a potom si pôjdem vybrať škrabku z nádrže
zmensvoubudoucnost
Re: Ladenie
jo jo ta škrabka tomu se říka pokrok... to je k smíchu jsou auta co se škrábat nemusiš to je pokrok
nikotino
Re: Marná sláva,
spolehlivá asi bude, použitá technika je mnoha léty prověřená
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...