Diskuze
Slováci zvýšili pokuty za rychlost, berou až 17 tisíc, nebo řidičák
Děkujeme za pochopení.
zruseny4x
Slovensko je policejní stát
Nic tam nefunguje a když tam jedete, máte pocit, že jediným příjmem rozpočtu jsou pokuty. Než dojedete z Jablunkova do Čadce, potkáte minimálně 5 radarů. To není normální, to je státem praktikovaná šikana. Přitom jakákoliv dopravní infrastruktura téměř neexistuje.
McTuzemák
realita je jiná než novinářské blabla
Mám čerstvou zkušenost se slovenskou policií, díky diskusi se spolujezdcem jsme na dálnici nehlídal rychlost, změřili me laserem na velkou vzdálenost, místo 130km/h jsem jel 152. Policista naprosto profesionálního vystupování nevyhrožoval, jako čeští amatéři, sdělil mi, čeho jsem se dopustil, ukázal sazebník, kde bylo, že za 20-30km/h přes je 40€. Zeptal jsem se ho, zda mají stejně jako PČR radary ověřené na +-3km/h do 100kmh a 3% nad 100, potvrdil že ano. Namítl jsem, že v tom případě ale musí ona 3% odečíst, což potvrdil a snížil pokutu na 20€ (10-19kmh navíc). To jsem byl ochoten zaplatit , vypsal potvrzení (nemají bloky jako PČR) a bylo po problému. Pak jsem se ho zeptal, jestli mi ukáže záznam s fotografií, řekl že ano, přivedl mě k PDA připojenému k laseru, na kterém bylo uvedeno 152kmh, čas, číslo snímku ale vozidlo nerozpoznatelné, RZ neviditelná. Na dotaz co kdybych odmítl, odpověděl, že by mě musel pustit bez pokuty. Profík, inkasoval bez důkazu, nežvanil, uspěl.
akro
Re: realita je jiná než novinářské blabla
Jenže ten pán byl evidentně profesionálem, který dokonale splnil svůj úkol. Přispěl z tvé peněženky do slovenského státního rozpočtu 20eurovkou bez důkazu, aniž by se ztrapnil arogancí. PČR může Slovákům takové lidi tiše závidět.
Ubaram
statistiky policie
Podle statistik PČR se překročení maximální povolené rychlosti stanovené zákonem nebo místní úpravou podílí na celkovém počtu nehod pouze v 0,2 % případů, a na počtu mrtých zhruba 1,2 % případů.
Z toho je jasně vidět, že pokud by se mělo cokoli dělat, jsou tu desítky jiných podstatně nebezpečnějších příčin, které se ale hůře kontrolují a hlavně hůř převádí do systému potenciální přestupek -> prokázaný přestupek -> pokuta.
dpaja
Re: statistiky policie
Prosím odkaz na tu statistiku. Protože dle mého názoru zcela vědomě lžete.
čavéz
Takže
pokud nemám hotovost seberou mi řidičák,prima no jo no slováci
zabili black_jacka, parchanti
Re: Takže
tak nejezdi rychle, kdyz nemas hotovost;-)
computer
Moc to asi nepomáhá,
stačí se podívat, jak jezdí po D1 slovenští řidiči.
prngrr
Re: Moc to asi nepomáhá,
Jako cizincum jim je náš bodový systém u pr....
prngrr
Rovnou střílet
Já bych ty piráty rovnou střílel.
Kdyby to mělo zachránit jediný život ....
byrokrat?
jezdit na Slovensku s českou značkou
je obecně o hubu. Slovensko projedu ze západu na východ a zpět tak 2-3x ročně a když si všimnete, tak většina aut který zrovna někde stojí buzerovaný orgánama má českou značku (přitom kupodivu nemají zas tak zásadní podíl na tamním provozu) ... takže si dávejte pozor ... Čehůny je tam totiž třeba zkasírovat
mi_golem
Re: jezdit na Slovensku s českou značkou
Tak v tom případě je to jasný signál. Nejezděte na SLOVENSKO. Slovenská diskriminace, represe, xenofobie.
katano
já jezdím na Slovensko 5 x ročně >>>>>>>>
>>>>>>> a na slovenské dálnici jedu VŽDY plus-mínus 160 km/hod.
Pruit Igoe III.
Re: já jezdím na Slovensko 5 x ročně >>>>>>>>
Právě jsi nám řekl: "Jsem idiot". Dělá ti to dobře?
thomassinno
Raději na, resp. přes Slovensko nejezdím
a beru to přes Rakousko
ladyniak
Re: Raději na, resp. přes Slovensko nejezdím
A kvalitní silnice jsou jako bonus, plus levnější palivo
navsteva proti levicactvi
Nadpis by jednoho az vydesil
prakticky jako vzdy, kdyz se do psani pusti nedouci ze zakladnich skol v proli kristalovych pisalku. Staci se ovsem zacist do clanku a co clovek nezjisti.
1) pokuty jsou porad nizsi nez u nas. 2) pro pripadneho pirata je porad lepsi zaplatit tisicovou pokutu narozdil od nasi zeme, kde muze prijit o ridisky prukza primo na miste a posleze dostat zakaz rizeni v sazbe 6-12 mesicu + nutnost absolovat kurz bezpecne jizdy.
nakej_nick
Re: Nadpis by jednoho az vydesil
- příprava na lobbing za vyšší sazby u nás?
- pouhá snaha o senzaci?
třeba nám to autor objasní
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Pronájem, Byty 3+kk, 54 m2 - Karviná - Ráj
Haškova, Karviná - Ráj
15 000 Kč/měsíc