- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic tam nefunguje a když tam jedete, máte pocit, že jediným příjmem rozpočtu jsou pokuty. Než dojedete z Jablunkova do Čadce, potkáte minimálně 5 radarů. To není normální, to je státem praktikovaná šikana. Přitom jakákoliv dopravní infrastruktura téměř neexistuje.
Mám čerstvou zkušenost se slovenskou policií, díky diskusi se spolujezdcem jsme na dálnici nehlídal rychlost, změřili me laserem na velkou vzdálenost, místo 130km/h jsem jel 152. Policista naprosto profesionálního vystupování nevyhrožoval, jako čeští amatéři, sdělil mi, čeho jsem se dopustil, ukázal sazebník, kde bylo, že za 20-30km/h přes je 40€. Zeptal jsem se ho, zda mají stejně jako PČR radary ověřené na +-3km/h do 100kmh a 3% nad 100, potvrdil že ano. Namítl jsem, že v tom případě ale musí ona 3% odečíst, což potvrdil a snížil pokutu na 20€ (10-19kmh navíc). To jsem byl ochoten zaplatit , vypsal potvrzení (nemají bloky jako PČR) a bylo po problému. Pak jsem se ho zeptal, jestli mi ukáže záznam s fotografií, řekl že ano, přivedl mě k PDA připojenému k laseru, na kterém bylo uvedeno 152kmh, čas, číslo snímku ale vozidlo nerozpoznatelné, RZ neviditelná. Na dotaz co kdybych odmítl, odpověděl, že by mě musel pustit bez pokuty. Profík, inkasoval bez důkazu, nežvanil, uspěl.
Jenže ten pán byl evidentně profesionálem, který dokonale splnil svůj úkol. Přispěl z tvé peněženky do slovenského státního rozpočtu 20eurovkou bez důkazu, aniž by se ztrapnil arogancí. PČR může Slovákům takové lidi tiše závidět.
Podle statistik PČR se překročení maximální povolené rychlosti stanovené zákonem nebo místní úpravou podílí na celkovém počtu nehod pouze v 0,2 % případů, a na počtu mrtých zhruba 1,2 % případů.
Z toho je jasně vidět, že pokud by se mělo cokoli dělat, jsou tu desítky jiných podstatně nebezpečnějších příčin, které se ale hůře kontrolují a hlavně hůř převádí do systému potenciální přestupek -> prokázaný přestupek -> pokuta.
Prosím odkaz na tu statistiku. Protože dle mého názoru zcela vědomě lžete.
pokud nemám hotovost seberou mi řidičák,prima no jo no slováci
tak nejezdi rychle, kdyz nemas hotovost;-)
stačí se podívat, jak jezdí po D1 slovenští řidiči.
Jako cizincum jim je náš bodový systém u pr....
Já bych ty piráty rovnou střílel.
Kdyby to mělo zachránit jediný život ....
je obecně o hubu. Slovensko projedu ze západu na východ a zpět tak 2-3x ročně a když si všimnete, tak většina aut který zrovna někde stojí buzerovaný orgánama má českou značku (přitom kupodivu nemají zas tak zásadní podíl na tamním provozu) ... takže si dávejte pozor ... Čehůny je tam totiž třeba zkasírovat
Tak v tom případě je to jasný signál. Nejezděte na SLOVENSKO. Slovenská diskriminace, represe, xenofobie.
>>>>>>> a na slovenské dálnici jedu VŽDY plus-mínus 160 km/hod.
Právě jsi nám řekl: "Jsem idiot". Dělá ti to dobře?
a beru to přes Rakousko
A kvalitní silnice jsou jako bonus, plus levnější palivo
prakticky jako vzdy, kdyz se do psani pusti nedouci ze zakladnich skol v proli kristalovych pisalku. Staci se ovsem zacist do clanku a co clovek nezjisti.
1) pokuty jsou porad nizsi nez u nas. 2) pro pripadneho pirata je porad lepsi zaplatit tisicovou pokutu narozdil od nasi zeme, kde muze prijit o ridisky prukza primo na miste a posleze dostat zakaz rizeni v sazbe 6-12 mesicu + nutnost absolovat kurz bezpecne jizdy.
- příprava na lobbing za vyšší sazby u nás?
- pouhá snaha o senzaci?
třeba nám to autor objasní