Diskuze

Clio II ve výrobě vydrželo 14 let, letos skončilo. Ojeté je za hubičku

Renault Clio 2. generace brázdí silnice již 14 let. Dnes, kdy jsou již sečteny dny jeho nástupce, je tento vůz k mání už doslova za hubičku. Jeho koupě tak může být dobrou volbou nejen pro začínající řidiče, nýbrž v ostré verzi Sport i pro ty, kteří se chtějí za volantem bavit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hynek Vilém Jarmila reloaded

2. 8. 2012 11:11
diesely to Renault nikdy moc neuměl

Jasně a proto u nás dodnes jezdí nákaldní Avie, což není nic jiného než licencovaný Renault ze 60tých let. Jinak motory dCI jsou myslím prima, co se týče motoru 1,9D, ten je myslím zcela srovnatelný se škodováckým/VW SDI. Měl jsem ten diesel v Meganu a nebylo to vůbec špatný, odhlučněný to bylo celkem dobře, srovnání to sneslo třeba s Oktávkou TDI.

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

2. 8. 2012 11:16
Re: diesely to Renault nikdy moc neuměl

Jinak jsme kdysi měli R21 Nevada jako první auto a super držák a absolutně  pohodlný auto. Teď máme Citrona a jiný než francouzský auto už nechci. V

1 0
možnosti

Ajvn

2. 8. 2012 9:29
Clio je srdcová záležitost

Teď se mi vrátilo Clio (r.v.2002 - 1.5dCi 60kW) ze servisu, muselo dostat nové turbo a EGR ventil, který byl v háji a od něj zanešené potrubí "sazema". Ale to mu člověk snadno odpustí, když turbo odlítalo 197tis. km a EGR ventil 286tis. km. Ano, mám kliku, že mám vstřikovače už z výroby Siemens a ne Delphi, takže provozně na Cliouška za jeho pomalu tři stovky tisíc km nemůžu dopustit. Skvělý pracant a přítel, který mě na cestách až nedávno jen jedinkrát nechal ve štychu kvůli ulámanému kostřícímu kabelu startéru. Zlatý 80k diesel na rovnou tunu vážící auto. Skvělé elastické zrychlení od 30-80km/h. A luxusní spotřeba za celou dobu užívání 3.6l/100km. Auto podle staré dobré školy. Žádná vysoká krabice, ale široké a nízké, přesto vevnitř vepředu prostorné a kufr mladé dvojici dostačující i na dlouhou dovolenou. Jízdní vlastnosti vystihují dvě slova... Clio je hravé a zábavné. Perfektní obratnost a neutrální v řízení. Jen bych navíc přidal šestikvalt, ten bych už uvezl. :-)

3 0
možnosti

Ajvn

2. 8. 2012 9:48
Re: Clio je srdcová záležitost

Nemám sice dlouhodobé zkušenosti s 1.2 16V, ale pokud někdo chce hlavně jezdit, není poblázněný závodník, tak je to také skvělá volba, navíc s nižší sazbou za pojistku. Odjel jsem s ním 450km na Grand Canarii v horských serpentýnách (kdo zná, ví, co je to za zkoušku vozu) a spotřeba 5.2l/100km mě tam utvrdila, že Renault úsporné motory prostě umí. Pro rejpaly, nebyl jsem tam za brzdu, naopak jsem si tam tuhle francouzskou motokáru náležitě užíval a napředjížel se místních o 106. :-) Přestože byla na klasických "nezávodních" 14" kolech 175 (na 1.5 mám R15 185/55), tak je ta 1.2 díky o 20kg lehčímu předku stějně, možná i trochu lépe ovladatelná v zatáčkách než dCi. Do táhlých prudších kopců to pochopitelně není už moc o dynamické jízdě na pětku, ale motor se nechá na nižších kvaltech (2 a 3) dostatečně ochotně vytočit.

No a já doufám, že mi moje 1.5ka bude spokojeně dál sloužit aspoň do 450-500tis.km. Zatím je v tak dobré kondici, že by to pro ní nemělo být nereálné. Viva la France1 :-)

3 0
možnosti

Falewick

1. 8. 2012 23:23
Clio je super auto

Za nějakých 170 tisíc nabídne velmi solidní motor, dobré jízdní vlastnosti a dobrou výbavu - nic z toho třeba Fábie ale ani Rapid nemají. Interiér není v kvalitě škodovky a možná to auto nevydrží 18 let ale jenom 13, ale pořád bych musel být padlý na hlavu kdybych vedle Clia koupil Fóbii HTP.

6 0
možnosti

oldboy

2. 8. 2012 0:11
Re: Clio je super auto

;-D Rv

0 0
možnosti

Krokodyl1

1. 8. 2012 22:54
Nevím jak novější auta

ale kdysi dávno jsem měl R11 (najeto přes 600tis prakticky v orig stavu!!!), R21 a R19 Chamade a vždy naprostá spokojenost.

3 0
možnosti

rafton

1. 8. 2012 23:39
Re: Nevím jak novější auta

Žena je ulítla na Renaulty a po Meganu předchozí generace má nyní Lagunu III. A bez nejmenších potíží.

3 0
možnosti

chudejklukzvesnice

1. 8. 2012 22:21
Takové Clio RS Cup je fakt dobrá kára

R^

4 0
možnosti

Ladik82

1. 8. 2012 21:45
dobrý autíčko

Měl jsem clio I a byl jsem spokojenej, v roce 2009 jsme chtěli koupit clio II storia, ale díky šrotovnému v západních státech, které zkoupili všechna dostupná auta by jsme na něj museli čekat měsíce, tak jsme koupili jiné.!!

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

1. 8. 2012 21:32
.

Super kára - jel jsem jen jednou, ale až na výkon do kopce se to dá

-------

Autor se zmínil o špatných dieslech v Renaultu...pro mě nejhorší jízda byla s Meganem 1.9 cdti (pětikvalt, první série). Motor netáhne, plyn se musí držet na 80% abych se vůbec rozjel, při více jak 2500 ot/min se to klepe jak tdi...ještě že jsem jel jen jednou, do smrti smrťoucí nezapomenu ;-(

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

1. 8. 2012 21:33
Re: .

ale jinak spotřeba co jsem slyšel úžasná ... alespoň něco to umí

0 0
možnosti

Hans N.

1. 8. 2012 18:31
Renault-spotřebka

Měl jsem mnoho renaultů a čím novější tím horší.Nechápu tuto obchodní politiku.Už si ho asi nikdy nekoupím možná tak Alpinu A310! Švagr je pořád ještě pěstuje a furt něco opravuje, vyměňuje atd. Mj.za Scenica z 99 dostal v áčkách rovných 5tisíc! Nechápu jak si to může ještě někdo koupit...

0 0
možnosti

Serge__Gainsbourg

1. 8. 2012 18:16
Jo, letí to...

Pamatuji si, když bylo nové, dokonce jsem měl Bburago 1:43;-D

... a taky když jsem poprvé okukoval před panelákem první Fabii...

.

Docela nostalgie, když teď člověk vidí autoprůmysl potácet se nad propastí a chrlit všechny ty (byť dobře vybavené) lowcost vehikly, jeden jako druhý, a na druhé straně hybridní paskvily, co stojí strašné prachy, a ani poté se nikomu nevyplatí...

0 0
možnosti

I am a Goon

1. 8. 2012 17:46
Renaulty nebrat

Rv

1 0
možnosti

Ahmad Žalud

1. 8. 2012 18:03
Re: Renaulty nebrat

Proč ?...jezdím Renaulty už 20 let a pohoda :-)

4 0
možnosti