- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dejme tomu, že se měsíčně v EU prodá cca 1mil. vozů, to znamená, že se za tento systém dá asi 48miliard Kč ročně (při 4tis. Kč), opravdu by nebylo lepší dát tyto peníze na prevenci?
U domu mám děravou silnici. Kéž by se tam dalo vypnout ABS, aby mi to skutečně brzdilo a nevymýšlelo si to, že brzdit nebude až do křižovatky. Jinak je to ale na sněhu dobrá věc.
Pokud nejedu zrovna po dálnici, ESP vypínám. Už jsem díky jeho srovnávání skluzu na štěrku málem skončil pádem ze dvaceti metrů. Sakra já vím, že se to auto na štěrku trochu sklouzne a tadle věc mi při bránění prokluzu málem způsobila obtisk zubů na volantu. Od té doby jsem tu trasu jezdil zásadně s vypnutým ESP.
Řvoucí parkovací asistenty taky nesnáším. Pokud se nárazníkem lehce opřu o nárazník, vím že dál to nejde. V některých částech Prahy prostě jinak nezaparkuju.
V případě automatické převodovky jsem odmítnul sednout za volant. Odmátím auto nechat řadit za sebe. Zapomenu se, pustím brzdu a skončím v nějaké výloze.
Nastartuju zaparkované autzo, budu se chtít rozjet .. .a hele, auto předemnou, auto za mnou, brzdový pedál na podlaze ... a já můžu šoupat nohama :
Oni totiž Eurosoudruzi pozbili soudnost a přehled za co žije většina obyčejných lidí. Nemluvě o obyčejných lidech ve východoevropských zemích.
My jsme EU to ti asi nedoslo.
další povinný systém, který prodraží auta a bude dalším možným zdrojem poruch. Pokud vám to tam někdo hodí z vedlejší, stejně to nebude k ničemu. Proti lidské blbosti ochrana neexistuje....
Nárazník na běžné auto stojí asi tolik co zařízení. Navíc čas s vyběháváním opravy. Zařízení omezuje možnost nabourání auta které je před. Jinými slovy, toto zařízení chrání mne, moji peněženku, moje bonusy apod., protože pokud nedobrzdím, platím (pojišťovna) škody na autě, na svém, přijdu o svůj čas, o body apod. Takže je to jen otázka úhlu pohledu co a jak je pro mne drahé. Podotýkám, že si jsem vědom (nebo si to umím přiznat), že jsem blbý řidič, že nemusím dobrzdit
proč před tím Citigo je vždycky nějaká krabice...to jako neumí zastavit o další auto? Nebo se klucí bojí?
Ridic ma sledovat sve okoli a vyhledavat mozna rizika. Tohle jen povede k tomu, ze jeste mene budeme venovat pozornost rizeni. Kdyz mi tam neco vleti tak si prece auto samo zabrzdi a ja si v klidu muzu koukat na film.
Jak porad rikam. Budu s moji 200SX S13 jezdit dokud nas EU nerozdeli.
nebo dokud nekde neutrhnes podvozek
kdyby takové novinky chodily za socialismu z Kremlu, nedivil bych se, ale 30km/h nebude asi rychlost, při které hlavně umírají lidi na silnicích
konecne budu moct psat bezpecne SMSky za volantem...