Diskuze
Japonské značky řadí v Evropě zpátečku dřív, než vypukne krize
Děkujeme za pochopení.
FrantaM
Motory
Podle mě nejde ani tak o partnerství jako o ústup z evropského trhu obecně. Důvodem jsou ceny aut a pokuty od EU za papírově vyšší spotřebu vozů.
Japonské automobilky nepoužívají turbobenzínové motory, což je zzačíná výrazně limitovat při testech normované spotřeby EU, kde mají turbobenzínové motory navrch. Bohužel, už je jedno, že japonské bezínové motory pak v reálném provozu spotřebují často méně paliva (např. 1.8 od Toyoty a 1.8 od Hondy, které jsou až neuvěřitelně úsporné i autech střední třídy).
Prostě normovaná spotřeba je vyšší a tím pádem větší výpalné EU, které se bude brzy opět zvyšovat. A s tím samozřejmě souvisí vyšší cena, která v současné cenové válce na evropském trhu nemá moc šancí.
David41
Re: Motory
Jasně toyota GT86 je nejlepší i bez turba má litrový výkon lepší než většina motorů a ty normované spotřeby dvojnásobek při běžným provozu bejvá málo.
shr3k
Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford
protože se jí to nevyplatí (na co taky vozit motory tam a auta zase zpět) a dnes již zastaralý motor neodpovídá moderním technologiím SKY.
hefaistosh
Re: Mazda nebude odebírat 1.4 a 1.6 diesel od PSA/Ford
No a taky si myslím,že tak chrání svůj průmysl ekonomiku.Ne jako Evropské firmy,které přesouvají výrobu někam jinam,z čehož Evropě neplyne žádný zisk.
TYGR.NET
Jak jsem včera psal ...
Trh je nasycen a nelze ho donekonečna uměle nafukovat. Nechť se auta vyrábí na objednávku a čtvrtletně, po zbytek roku vyhnat dělníky sázet stromy!
pavel-v
Re: Jak jsem včera psal ...
Přesně tak soudruhu! začneme dělat na čtvrdletky a "dobrovolné" práce v zemědělství.
rafton
Tak končí
ta spolupráce nebo nekončí?
V článku spíše vyplývá, že se rozšiřuje.
TYGR.NET
Re: Tak končí
To víš, že nekončí, jen se snaží najít správný směr. Opatrnost je na místě.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...