- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mě nejde ani tak o partnerství jako o ústup z evropského trhu obecně. Důvodem jsou ceny aut a pokuty od EU za papírově vyšší spotřebu vozů.
Japonské automobilky nepoužívají turbobenzínové motory, což je zzačíná výrazně limitovat při testech normované spotřeby EU, kde mají turbobenzínové motory navrch. Bohužel, už je jedno, že japonské bezínové motory pak v reálném provozu spotřebují často méně paliva (např. 1.8 od Toyoty a 1.8 od Hondy, které jsou až neuvěřitelně úsporné i autech střední třídy).
Prostě normovaná spotřeba je vyšší a tím pádem větší výpalné EU, které se bude brzy opět zvyšovat. A s tím samozřejmě souvisí vyšší cena, která v současné cenové válce na evropském trhu nemá moc šancí.
Jasně toyota GT86 je nejlepší i bez turba má litrový výkon lepší než většina motorů a ty normované spotřeby dvojnásobek při běžným provozu bejvá málo.
protože se jí to nevyplatí (na co taky vozit motory tam a auta zase zpět) a dnes již zastaralý motor neodpovídá moderním technologiím SKY.
No a taky si myslím,že tak chrání svůj průmysl ekonomiku.Ne jako Evropské firmy,které přesouvají výrobu někam jinam,z čehož Evropě neplyne žádný zisk.
Trh je nasycen a nelze ho donekonečna uměle nafukovat. Nechť se auta vyrábí na objednávku a čtvrtletně, po zbytek roku vyhnat dělníky sázet stromy!
Přesně tak soudruhu! začneme dělat na čtvrdletky a "dobrovolné" práce v zemědělství.
ta spolupráce nebo nekončí?
V článku spíše vyplývá, že se rozšiřuje.
To víš, že nekončí, jen se snaží najít správný směr. Opatrnost je na místě.