Diskuze
VIDEOAUTOŠKOLA: Kurz jízdy s přívěsem
Děkujeme za pochopení.
osk
Hmm další várka užitečných informací pro rozumově slabší
to vím a nemusím jezdit s vozíkem a v praxi mi to nepomůže to se musí nacvičit, chtělo by to příště taky nějaké nové informace k věci
Doktor JÁTRO
Nejlepší je...
Táhnout vozík s neupevněným nákladem v zimě za 120tkou....pak najet do zatáčky velkou rychlostí....a kdo z vás to zvládne tak si teprve může říkat majstrštik řidič....ono totiž s motorem v zadu,odlehčenou přední nápravou a vozíkem na kterém se náklad překlopí do strany to je vážně unikum a dokáže to hodně překvapit.....to mě těsně po řidičáku to stálo ulomené kolo na vozíku a blatník rozražený o strom....jsem machřil,ta škodárna dokáže celkem dobře jet v kontrolovaném bočním smyku a jak jsem byl neskušený tak jsem si říkal s vozejkem to nemůže být tak jiný....no ale bylo....naštěstí tam nebyla strouha,ale hnedka louka a jen slaboučký stromek o který jsem´´JEN´´zrušil blatník,nic víc-ten vozejk dopadl hůř,kolo se o něco zaseklo a ulomilo se
PS: To je řidičská zkušenost k nezaplacení,tenkrát jsem z toho byl pořádně v šoku že to auto najednou jelo kam chtělo
mpes4
Re: jaký je povolený přesah nákladu?
40 do boků a 1 metr za, ne?
pak už to musíš mít označené.
ale úplně jistý si nejsem.
wrah
Dobrá rada
Každopádně vidím jednu opravdu dobrou radu: S přívěsem jet pomaleji a opatrně. A náklad pokud to jde připoutat a zajistit proti posunutí. Ono se to nezdá, ale již takový metrák váhy dokáže nadělat pěknou paseku, pokud v zatáčce vyletí na vnější stranu.
Syny
Tak to jsou odbornici...
"Pak dojde k rozhoupání vozíku, které je velmi nebezpečné.
Felgr s Horázným se shodují na tom, že nejlepším řešením je v té situaci
sundat nohu z plynu a zpomalit, v nouzi začít brzdit. Vozík se tak
stabilizuje." Tak to je nejvetsi chyba co se s vozejkem pri rozhoupani muze udelat. Naopak to chce pridat, protoze to vozejk vyrovna. Kdyz to hodne volne prirovnam, tak to je jako na kole kdyz jedu a nemuzu udrzet balanc - kdyz zabrzdim, tak spadnu. Kdyz pridam, tak jedu rovne.
xmajor
Re: Tak to jsou odbornici...
... bolelo to když ses praštil do tý hlavy...???
crupier
No na vozíky bacha
Zažil jsem jednou na D1 toto: hustý provoz, v obou pruzích štrůdl aut, docela natěsno a najednou o pár aut přede mnou začal někomu v pravém pruhu lítat obytňák ze strany na stranu a ve finále skončil napříč přes oba pruhy. No brzdili jsme všichni i ušima, ale naštěstí jsme to všichni nějak zvládli. Ale od té doby každý vozík velmi pozorně sleduju, přejíždím opatrně a vůbec se od nich držím co nejdál to jde.
KarelV
Re: No na vozíky bacha
... to jo - zvl. na chorvatských dálnicích - mezi tunely ... tam lítá po vozovce kde co, přívěsy za auty nevyjímaje !!!
KarelV
Katanovi a dalším frflalům ...
hele, kámo, do Chorvatska jezdí lidi doslova z celého světa. Pokud i ty řadíš mezi paštikáře, tak v tom případě se k nim hrdě hlásím... P.S.: Na ostrově Korčula bylo nádherně - ve společnosti Australanů (!), Italů, Frantíků, Rakušanů, Němců, dokonce Švédů a jiných národů jsme si to náramně užívali... Potkávali jsme je pouze na terase apartmánu, příp. ve městě na tržišti, kam jsme chodili nakupovat zeleninu, ovoce a ryby - při koupání u moře se nám netlačili až na podušku - jako to dělají mnozí otravní Češi - tož tak! - (P.S: Můžete nám někdo vysvětlit, proč jsou někteří Češi tak vlezlí?)
xmajor
Re: Katanovi a dalším frflalům ...
proč jsou vlezlí nevím ale nejezdím kvůli tomu do Chorvatska protože našich ze řetězu utržených krajanů je tam spousta a chovají se z velké části jako zvířátka... a když si k tomu přidám že v je v Chorvatsku nyní dráž než v Itálii nebo Řecku, nenapadá mě už víc argumentů, proč tuto jinak krásnou zemi navštěvovat...
Highdriver
Někdo přívěs nepotřebuje...
... dokáže s tažným při podélném parkování domrvit všechny auta kolem :)
T.Lojza
Re: Někdo přívěs nepotřebuje...
Jsou taci, co to dokazi i bez tazneho ;´-)
lowalowa
proč instruktor v autoškole jezdí nepřipoutaný?
Bude snad následovat instruktáž o tom, jak je to nebezpečné?
nawason
Re: proč instruktor v autoškole jezdí nepřipoutaný?
Že by třeba couval? Než instruktáž tak radši vyhledejte nějaké školení. Díky.
čirokéz
Přívěs
Přívěsný vozík nebo karavan by měl být vyvážený resp. mírně těžší vepředu. Nebude pak nepřiměřeně zatěžovat zadní nápravu auta. A pro jízdu s karavanem místo obyčejného závěsu vřele doporučuji stabilizátor.
WIFI
Re: Přívěs
asi tak. Pořád lepší trochu přetížit kouli, než náklad naložit za nápravu a závěs z koule vytrhnout. Už jsem to viděl.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Pronájem bytu 2+kk, 50 m2, Česká Třebová, ul. Riegrova
Riegrova, Česká Třebová, okres Ústí nad Orlicí
9 400 Kč/měsíc