Diskuse k článku
Nejpomalejší ferrari na světě předjede s přehledem i Trabant
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
wandererNejen Ferrari, ale i MercedesAsi si chlapci střílí také z reklamy na Mercedes SLS se Schumacherem... http://www.youtube.com/watch?v=o7wi3wEQYdo
|
![]() |
pepanescuPan redachtor je znalec......akorat ze Trabant mel normalni samonosnou karoserii a jen ty venkovni panely (blatniky, vnejsi strany dveri) atd., byli z duroplastu. Rozhodne nemel zadnou ramovou karoserii, jak se nam snazi "KRISTALOVY EXPERT" namluvit. Ale to uz patri k folkloru, zesmesnovat vse z doby pred sametem. Jenze je hodne lidi, kteri by si toho Trabose dnes koupily, jen kdyz by byl. |
![]() |
cenzore_zdarRe: Pan redachtor je znalec...Presne tak, skoda, ze nase slavna EU nedovoli vyrabet (nebo dovazet) vozy jako VW Beetle (mexiko), VW Golf prvni generace, Wartburg, Lada 2105. Nektere z techto aut se vyrabeji do dneska, ale v EU je nelze prihlasit |
![]() |
pepanescuPan redachtor je znalec......akorat ze Trabant mel normalni samonosnou karoserii a jen ty venkovni panely (blatniky, vnejsi strany dveri) atd., byli z duroplastu. Rozhodne nemel zadnou ramovou karoserii, jak se nam snazi "KRISTALOVY EXPERT" namluvit. Ale to uz patri k folkloru, zesmesnovat vse z doby pred sametem. Jenze je hodne lidi, kteri by si toho Trabose dnes koupily, jen kdyz by byl. |
![]() |
venecek.nebo.rakvicku3Re: Pan redachtor je znalec...Tak tak. Měli jsme Trabiho doma a bylo to super auto. Dalo se s ním jezdit i po lese díky velké světlé výšce. Byl jednoduchý a absolutně spolehlivý. To už si ale nikdo nepamatuje.... |
![]() |
petrolheadUŽ OD 27. TADY NENÍ NORMÁLNÍ ČLÁNEK O AUTECHjenom vejžblechty jdu do přírody.. |
![]() |
STOPLEFTTo je starýprvní šlapací automobil vyráběla Schade Werke Fabia 1.2. HTP |
![]() |
quagaarno ten klips tim Porsche v beznem provozu, jak se za nim tahla fronta vyvalenych ridicu, byl ovsem lepsi... |
![]() |
ufounemise jsou čistě na pasažérechto mne dostalo |
![]() |
stefi_ulRe: emise jsou čistě na pasažérechstrcej to sondu do zadele a budou te nutit vypoustet plyn, jinak nedostanes stitek emisi |
![]() |
Majkl2211NadpisAutor článku by si mohl přepsat nadpis, protože v této podobě umožňuje výklad oběma směry. Ferrari předjede Trabant, nebo Trabant předjede Ferrari |
![]() |
stefi_ulRe: Nadpisco je na tom divnyho?? Skodovku taky predjede BMW... a proc?? Protoze sklonovani?? |
![]() |
dolomittTop GearTak tohle uz bylo pred par lety v jistem britskem poradu, akorat misto cervene obludy tam bylo porsche ... |
![]() |
ziivnikde neni hmotnostkolik takova potvora vazi - jestli se da rozslapat do kopce ... |
![]() |
ziivRe: nikde neni hmotnostto mate recht, ale udrzte tempo v nejakem tahlem kopci, kdyz to vazi treba 30+ kg Jezdim uz roky s vozikem za kolo s detmi a ac je z duralu, je to hodne znat. |
![]() |
stefi_ulRe: nikde neni hmotnostjo, a jak do kopce nekolik kilaku udrzite treba 20 otacek?? |
![]() |
LukšHTrabant nemá rámovou konstrukci.Polemizovat by se dalo i o tom, kdo se za čím otočí. Já za Ferrari rozhodně ne, zato za pěkným Trabošem bezpochyby. |
![]() |
krysa007Re: Trabant nemá rámovou konstrukci.to by mě zajímalo.... když nemá trabant rám, to jako má samonosnou karoserii? |
![]() |
HowardRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.no myslim, ze samonosnou plechovou karoserii ma a na ni jsou pouze prisroubovane vnejsi dily z bakelitu - viz http://www.trabant.cz/galerie.php?src=data/pro/P601-1986-16s/13.jpg&rhvt=&id= |
![]() |
loogieboyRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.trabant ma nosnou "vlastovku" nebo jak se to jmenovalo. tedy nosny ram... nikoliv nosnou karoserii. |
![]() |
natvrdlýRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.Vlaštovka je ovšem pevně spojena se zbytkem karoserie. Z duroplastu je pouze střecha, vnější blatníky, přední haupna (u limuzíny i víko kufru) a vnější obal dveří. Základ Trabanta je ze železa. PS: GO TRABI GO!!! |
![]() |
JurrisekRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.železo je přechodný kovový prvek se značkou "fe" není to materiál zněhož se dá vyrobit rám, ale dá se zněho odlít ocel, což je konstrukční materiál. Ach já hnidopich....sorry jen mám komplex....když jsem v hodině strojírenské technologie někdy prohlásil, že je to ze železa dostal jsem pravítkem po zádech |
![]() |
stefi_ulRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.
|
![]() |
LukšHRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.Vlaštovka je součástí karoserie, není to rám. |
![]() |
HowardRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.No to jsem myslel, ale spis nez ramem bych to nazval karoserii. Je to hrani se slovicky (nejsem z oboru), nejlip to ukaze obrazek, co jsem uvedl vyse... |
![]() |
LukšHRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.Ano, Trabant má samonosnou karoserii. |
![]() |
ziivRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.jasne, to by vas chytlo za krkem kvuli rychle otocce |
![]() |
janbrezenRe: Trabant nemá rámovou konstrukci.jeste tu chybi nekdo kdo rekne ze se rozhodne za peknou stihlou holkou neotoci, ale za hnusnou tlustoprdkou urcite |