- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale co je to " ERBEK " ? Mel by radeji pouzivat " nafukovaci pytel " a kazdy by mu rozumel !
rozdil situaci, kdy je NEPRIPOUTANY v aute bez airbagu vs. PRIPOUTANY v aute s airbagem. Trosku me to prijde jako jabka vs. hrusky. Nepripoutanej v obou pripadech to vypada, ze je snad jeste horsi, kdyz tam ten airbag je. Ale jakej je rozdil kdyz jsem pripoutanej v aute s airbagem nebo bez - tohle ma podle me daleko vetsi vypovidaci hodnotu. Pokud se clovek nepripouta, tak je to konecna at tak ci onak ve chvili to nekam narve v trosku vetsi rychlosti
... prvni -seriove- vyrabene auto s airbagem byl sice Oldsmobile, ale byl to model Toronado ... tornado je meteorologicky jev. Kdyz uz opisujete z Googlu, opisujte poradne.
Pan autor by si měl opravit hrubky v textu a taky trošku přestylizovat text. Naše češtinářka by ho maturitě tedy nepustila.
Ano ano ... a když už překládá z angličtiny - tak v kontextu s patentem znamená anglické FILED - podáno, nikoliv vyplněno...
s pásy samozřejmě a je to taková rána, že by ji nedal ani muhamad ali. ještě štěstí, že je to velká plocha, protože kdyby měl airbag velikost boxerské rukavice, člověk dostane takovou ťafku, že by bylo zbytečné ho vystřihávat z auta.
já se vždy POUTÁM ... ale starost mi dělá, že mám brýle ...
Pri nezapnutym pasu by se musel automaticky deaktivovat airbag- povinna vybava.
Nejradsi mam ale ty hospodsky kecaly, jak vypraveji, ze kdyby meli pasy, tak uz jsou davno mrtvy :)))
Nápad dobrý, ale experti na ježdění bez pásů je mají zapnuté trvale přes sedačku a sedí na nich, aby auto nemělo kecy kvůli nezapnutému pásu. Osobně bych se bez zapnutého pásu po**** strachy (reflex z autoškoly), ale jeden můj bývalý spolužák takhle jezdí běžně.
Už aby tu byla bezpečnostní pěna z filmu Demolition man
Ja bych si priplatil za pistaciovou
"v kombinaci Z bezpečnostním pásem" - to si z nás, pane Dvořák, děláte legraci?
... a děkuji bohu, že tam byl. Čisté náledí, ani pěšky se po tom nedalo chodit. Auto na střeše, jeli jsme asi 70kou. Naprosto neovladatelné. Je fakt, že jsme nebyli s manželkou nijak pomláceni, ale hlavně - měli jsme pásy. Největší pecka byla, když po havárce jsme rozepínali pásy - hlavou dolů.
jo, jo... chce to - jednou rukou rozepínat - a druhou se držet PROTI stropu !