Diskuze

VW Golf: Není bez chyb, ale jezdí skvěle a má dobrou spotřebu

Že zatím předposlední, pátá generace golfu opět vystoupala na vrchol své kategorie, se obecně ví. Ale ač šlo o konstrukčně velice propracovaný vůz, přesto se pár chyb našlo. Třeba na poli pohonných jednotek. A bohužel, ani kvalita a spolehlivost nejsou neprůstřelné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Kulhaiz

24. 9. 2012 8:47
VW golf

Kamarád má golfa rok 2006 a musím říct že je to dobrý kus... to ho ještě kupoval v áčkách a všeci se mu smáli že se mu rozpadne, ale golf tdi se zdá být velký držák... popravdě chci teď golfa také ale v kombiku.:-)

0 0
možnosti

venecek.nebo.rakvicku2

21. 8. 2012 22:29
Ale stojí jak průměrnej autobus.....

...a to je ten problém.

0 0
možnosti

zaregistrovany

20. 8. 2012 22:49
když ho miluješ

není co řešit :-)

Majitelé vozů z pověstí vyšší kvality se nikdy nepochlubí nečekanou opravou a řadu problémů jednoduše zatají. Na druhé straně, ten kdo kupuje auto aby ušetřil, bude lamentovat nad každou drobnou závadou. Stejné je to u spotřeb vozů. Kdo se vyzná ví, že evropské normy, podle kterých výrobci aut uvádějí spotřebu, jsou značně benevolentní, přesto vám bude řada majitelů super úsporných vozů tvrdit, že do Chorvatska vykázali spotřebu poloviční, než jaká se uvádí v dokumentaci a to měli na třeše přivázanou loď a v autě vezli náklad půl tuny dětí, paštik a piknikových krámů:-) a mají radost z toho, jak pukáte závistí. :-)

0 0
možnosti

akro

18. 8. 2012 20:43
OMG

Panebože, to je snůška blábolů. Zatímco jsme se dočetli o fatálních závadách, které skoro nikdo nikdy nezažil, ať už jde o motory nebo DSG, typická závada dvoulitrových motorů, tj. prasklý řemen rozvodů u 2,0FSI dlouho před termínem výměny (šlo o vadnou sérii řemenů) a poškozené ozubení pohonu olejového čerpadla u motorů 2,0TDI 100,103 a 125kW po cca 170000km se tu neobjevila. Nemohl by příště psát pro MF někdo, kdo místo papouškování zpráv typu jednapanipovidala skutečně ví?

0 0
možnosti

Jolika

19. 8. 2012 17:44
Re: OMG

Jedna pani nemusela vubec povidat. Vse je davno zname. Takze jeste by to chtelo zduraznit pomerne vysokou prumernou spotrebu paliva a nadmerne vysokou "vyrobu"  skodlivych odpadnich zplodin.

A nebo? Chtelo by to spis primhourit oko? Mozna.

0 0
možnosti

sdsa

18. 8. 2012 5:09
vyhnete se filtru pevnych castic

skvele. skoda, ze nikdy neplatili stejny euro normy pro benzinovy a dieselovy motory, jako napr. v Kalifornii. To uz nas nekazilo vzduch par milionu kouricich kramu.  Hlavne at to jezdi za 5l/100km, ale saze a zplodiny neresime

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

18. 8. 2012 13:06
Re: vyhnete se filtru pevnych castic

vždyť taky kvůli takovým máme u klimatizace tlačítko cirkulace:-)

0 0
možnosti

nepetr

17. 8. 2012 20:57
Žádné

Auto není bez chyb a je jasné že u modelů jako je Golf a hlavně Octavia se bude kterákoliv "vada" pitvat nejvíc. Už jen proto aby ti co jí nemají mohli remcat že právě to jejich auto je top a Octavia je šit. A to i přes to že moc dobře ví že i jejich auto má mouchy. Osobně mám Octavii 1,6 74 KW najeto 250 tkm zatím nejnepříjemnější závada bylo palivové čerpadlo které odešlo ve 240 tkm.

0 0
možnosti

duri80

17. 8. 2012 20:06
mam boru (golf) variant IV

1,9tdi pd 85Kw, 6rychlostí. r.v 2000 najeto bezmála 300tkm, vypadá celkem v pohodě, bez koroze a se spotřebou 6l/100km. nemám prolém na emisích ani STK. Uveze 1m3 (4balíky EPS) nákladu i rodinu.

Ojetinu koupíte levnějí než octavii I.

Příští auto bude buď multivan nebo golf variant V

0 0
možnosti

Pěkný Nick

17. 8. 2012 20:48
Re: mam boru (golf) variant IV

Tak  gratuluju a užívejte v pohodě. R^

0 0
možnosti

pablo_II

17. 8. 2012 19:56
Děláte si z nás srandu?

...ač šlo o konstrukčně velice propracovaný vůz, přesto se pár chyb našlo. Třeba na poli pohonných jednotek. A bohužel, ani kvalita a spolehlivost nejsou neprůstřelné... proboha vždy´t to jsou ty nejdůležtější věci na tom autě. za to platím přece ty peníze. Pokud se tomu sypou motry (autor měljistě namysli především benzinové TSI  jejichž trhání a přeskakování rozvodových řetězů je fatální a velmi drahý průšvih, ke kterému se koncern příliš nechce znát) a ještě to má obecné další problémy s kvalitou, tak je to por mne nepoužitelný auto i kdyby ve fázi, kdy se zrovna nesype jezdilo jak formule. Auto mě musí spolehlivě dovézt z bodu A do bodu b a nesmí mne překvapovat drhými a fatálními ávadami, které ho znepojízdní. Rozhodně spíš odpustí špatné slícování plastu v autě průmerných kvalit, pokud mne nikdy nikd nenechá, než abych si někde v noci na dálnici prohlížel krásně slícované plasty v koncernovém vozidle s právě potkanýmm motorem, Hlavně, že ale jinak jezdí skvěle, idnes Lupo..

2 0
možnosti

akro

18. 8. 2012 20:46
Re: Děláte si z nás srandu?

Pletete si generace a následky. Žádný golf 5 nikdy nebyl vybaven z výroby motorem 1,2TSI, u něhož se v prvních sériích objevil hluk (nikoli přeskakování...) od zbytečně volného sesazení rozvodové sady. Výrobce to vyřešil výměnou sady v rámci svolávací akce.

0 0
možnosti

petrolhead

17. 8. 2012 18:56
blýská se na lepší časy?

Úplně čumím, že IDNES v tom článku milostivě dovolilo zveřejnit zoufalé problémy s rozvody 1.4 TSI. U svých interních recenzí se nad těmito motory poplatně rozplývají a nechají nějakého chudáka koupit Rapida, aby si ho po konci záruky nechal spravit za 2000 EURO.

.

Jako nedoporučitelný motor tam prásknete 2.0 SDI, který má sice šnečí dynamiku ale vydrží v pohodě 500 tkm.

0 0
možnosti

akro

18. 8. 2012 20:49
Re: blýská se na lepší časy?

To  vydrží všechny motory v golfu 5, pokud za volantem nesedí cvok a pokud auto neservisuje franta s hasákem a částečnou znalostí Zetoru a Peugeotu 405D.

0 0
možnosti

HrubesaMares

17. 8. 2012 17:28
No, na etalon nizsi stredni tridy

docela impozantni seznam zavad ;-)

3 0
možnosti

hives

17. 8. 2012 20:15
Re: No, na etalon nizsi stredni tridy

Trošku zjednodušujuješ. Představ si, že máš motor 1,9TDI s manuální převodovkou po roce 2005 a schválně si spočítej, co ti z toho seznamu zbyde...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....