- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a v evrope s tim bude vubec potiz, prihlasit takovou stavebnici a zhomologovat ji pro bezny provoz bude mission impossible.
To uz spise koupit nejaky H1 jako ojetinu a cele to zrenovovovat. Vyslo by to i podstatne levneji.
No dyť... koupíš totálku H1, postavíš tohle, přerazíš čísla a je opraveno
že by závist?
H1 je jednoznačně nejlepší Hummer. Navíc je to pěkný auto což se o dvojce a trojce rozhodně říct nedalo. :)
Mrkněte na http://bureko.cz
az je nadherny. Ma aerodynamiku cihly, siroky je jak Avie, rozhdone ma vahu nad 3,5 tuny a vnitrnim komfortem taky prave neopliva. Mel se ale libi moc...
Účelový stroj... Takto má svůj smysl. V podobě Hummeru - s koženými sedačkami, hi-fi a dalšími volovinami to byl totální nesmysl.
>>>>>>>> žít někde na venkově a vlastnit nějaký ten hektar lesů, polí tak orič NE.
PS : i když Škoda Superb 4x4 s diferenciálem, také není k zahození.
Scout je lepší, dyť máš objednaný dva, Trolle
za tie prachy sa dá kúpit ovela, ovela, ovela lepšie auto.....
a nemusíte hnout prstem
no jestli na to půjdou jako např. u nějakých značek elektrického nářadí, tak sice OK, vzhledově v pohodě, jen to moc nepoužívat, ať namáhané komponenty neodejdou brzy.