- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Staříčká tojota ze šedesátejch let, možná vyrobená v roce 2001...
Proč někdo takové auto nevyrobí dnes...opravdu AUTO do terénu,s mohutným nosným rámem,masivními nápravami,stálým pohonem všech čtyř,s bytelnou konstrukcí která vydrží prakticky jakákoliv zacházení,s odolným jednoduchým atmosferickým osmiválcem s karburátorem a jedinou věcí která je tam na elektriku by byla světla a zapalování,hlavně bez nějakých vyhřívaných a masážních sedadel,bez ESP a podobných krávovin,bez elektrických okýnek atd...prostě něco na způsob 60 let.....odpovím si sám-za prvé by to VYDRŽELO,příliš dlouho,což by se dnešní ekonomice závilé na výrobě aut a musí se to hýbat nelíbilo,a za druhé by takové auto neplnilo EKONORMY EU a podobný bláboly
PS: Kvůli těmto věcem se prodávají rádoby TERÉNÍ auta,nacpané miliony elektronických součástek a hlavně pořádně poddimenzovaná aby to *** vydrželo
Vyrábí se GAZella (mám ji), ale tím to končí. Jinak vaše vysvětlení je přesně ten důvod, proč se nedělají, je potřeba točít hodně peněz, protože je hodně lidí. A kde nic není (el okýnka, el posuv sedaček a spol) tam není co se pokazit a koho to živit na servisu a dílech.
Som fanúšikom starých áut. V Ománe na výber veľa nie je. Po prílete do Muscatu som zazrel akurát starý Datsun z polovice 80-tych rokov, neskôr celý natešený som s úžasom sledoval odparkovaný VW beetle niekde v obytnej zóne. Pre tých ktorí majú radi pick-up mám dobrú správu-tie landcruisery sú stále k videniu,ako sa píše v článku hlavne na pláži. Inak najpopulárnejšie sú Toyoty, hlavne Corolla a Prado,netreba zabúdať na luxusnejśieho brata Lexus. Z európskych znaćiek azda VW, možno ešte BMW,videl som aj pár Renaultov. Škodu asi 2-krát ale tými jazdia iba Indovia.
Viac o Omane na blogu-
Je to logické, auta na práci se od té doby konstrukčně nezměnila. Žebřinový rám, tuhé nápravy, bohatě dimenzovaný hnací řetězec a spolehlivý motor. To je technika, která vydrží desítky let hrubého zacházení. Dnešní auta prezentovaná jako auta do terénu jsou jen přerostlé osobáky s omezenou životností a nacpané elektronikou, která se porouchá při prvním namočení do vody nebo bláta. O odolnosti nezávislého zavěšení kol, převzatého většinou z osobních modelů ani nemluvě.
zase jsou komfortnější, pohodlnější, snadnější na řízení, bezpečnější a levnější (dostupnější).... Vždycky je něco za něco.
>>>>>>> a sloužila mu až do roku 1926 bez závad. Pak si koupil Tatru a ta mu také sloužila bez problémů víc jak 20 let.
PS : Toyota i ta z Ománu je KVALITNÍ auto, tečka.
Proboha, člověče...kolik je Vám let a kdy se narodil Váš táta? To jsou neuvěřitelné letopočty, co uvádíte.