- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten tvar zadního bočního okýnka
vypadají dnes stejně nebo hodně podobně...tento trend nastavila před mnoha léty Mazda 3.............
chudák blonďatý chlapec v reklamě měl by trošku pojíst vypada bídně
Upřímě řečeno, až se ta Corolla co mám rozpadne, k čemuž se zatím moc nechystá, stejně si koupím další, ať to vypadá jak to vypadá a ať se to jmenuje jak se to jmenuje. Nějak si nedovedu představit, že bych měl řešit nějaké problémy s poruchami vyjma měnění gum, baterek, destiček a kotoučů a toho co občas urazím a nebo co mi někdo pomuchlá. Turbo bych neřešil, lepší varianta výkonného a úsporného motoru se jmenuje hybrid. Zatím mi vždy stačilo vvti. Normálně to jezdí pod šest litrů, nebo to prošlápnu a přenastaví se to na nenažraného závodníka a pak to jede, ale žere.
tak to žádná pecka není, ani bych neřekl, že je to o tolik pohlednější než starší model, jak se nám snaží vnutit autor. Ale síla Toyoty je hlavně ve spolehlivosti. Stejně se toho, co se vzhledu týče, moc v kompaktní třídě vymyslet nedá, starej Civic byla spíš vyjímka potvrzující pravidlo.
osobně bych v téhle třídě šel do C4, ale tohle je moc pěkný. Jen ten středovej tunel je asi zbytečně širokej.
Toyota, stejně Lexus, snad nikdy nemůže zklamat... protože design exteriéru se může líbit opravdu jen "vyvoleným". Všem ostatním nezbude než pozitivně hodnotit alespoň kvalitní a spolehlivé provedení vozu...
a auto se mi taky moc nelíbí. ten design mi přijde takovej zbytečně komplikovanej. samý zprohybaný křivky, zvláštní tvary světel, vybouleniny a prohlubně... Jsem příznivcem spíš čistých tvarů jako měla např. Audi A6 kolem r. 2000
teď to připomíná neotesaný špalek s korejskými světly. Zadek ještě jakž takž , předek pod linií světel taky dejme tomu. Kde jsou ti návrháři co dělali Cellicu ? A proč s ifirma vybrala pro reklamní spot anorektičku ?! Nebo je to nějaký transvestit?
vzhledem k tomu, že je vidět nahý hrudník, tak bych řekl, že to ženská vůbec neni. I kdyby měli plochou ženskou, tak by jí nemohli ukázat.
Co to je za blábol s tou kávou? Současný Auris má vysouvací držáky na palubní desce a funguje to v pohodě, vzpomínám si, že to tak měly i některé Subaru. Normálnímu člověku je snad úplně jedno, jestli si bere kelímek pravou rukou jako v Golfu nebo levou rukou v Aurisu. Zoufalec, který se musí živit psaním pro tuhle žumpu, to ovšem asi nedokáže. A to už vůbec nemluvím o digitálních hodinách. Proč by někomu mělo vadit, jestli jsou hodiny v něčem integrované nebo umístěné extra? To je při nákupu auta naprosto podružná věc.