- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji redaktorovi - při čtení článku jsem se vážně pobavil, super. Jo takhle nějak podobně jsem začínal s rally,
posadili mě do auta,do ruky mi dali rozpis a řekli přečti mu to dobře nebo se někde vymelete
No to nejel moc po lesní cestě! To já na motorce jedu o hodně rychleji a po deseti pivech a v zádech Pčr
jeste chvili slysis vsechny tri valce vytocene do omezovace, nez zmizi daleho vzadu ?
No a pak se borec nekde rozstreli, skonci na vozejku a bude pachat sebevrazdu.
Článek jak z hororu, ale jízda tak na 75%. Evidentně toho chlapce šetřil
Tak ale já předpokládám, že to bylo svezení v rámci testů na RAC Rally, takže nečekám, že by chtěl Martin šetřit auto. A pro někoho kdo neseděl v rally autě to je to jak z jiného světa :-) Stačí se projet v STI nebo EVO na normální silnici.
Rychlost 165km zní opravdu komicky.
V článku o Barbie bych to pochopil, ale v článku o autech mi to přijde hodně mimo.
tam ale není, že by jel rychlostí 165kilometrů ... naopak, říká se tam, že jeli 165kilometrovou rychlostí ...
Nesedíte si náhodou na vedení, že to nechcete pochopit? Kousek před tím se hovoří o rychlosti v km/h...
...a uzkou lesni cestou poleti nad 201 km za hodku
...bude mit vobdiv spravnych chlapu vomacku....
rychlost zacina az od 201 to predtim je pro vozice plat s vejci
Martin Prokop má sice podporu od Fordu, ale továrním jezdcem není, nýbrž má vlastní soukromý tým, což je z pohledu pilota co se týče zajištění startů mnohem náročnější, než kdyby tím továrním jezdcem byl.