- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vlastně to není špatný auto - ale proč prsotě neřeknou, že vzali brazilskou Jettu, sundali z ní, co se dalo sundat a budou to prodávat jako škodovku a seata?
Já chápu, že konbcern si vybudoval "náskok díky marketingu"... ale všeho moc škodí.
Navíc nevím nevím, jestli jim to zafunguje jako dosud: škodovku drží nákupy od velkých firem... ale tohle má být "sen české rodiny"... fakt si myslíte, že česká rodina zaplatí o nějakých 50 až 70 tis víc za auto jenom proto, že je prý český?
A to navíc už dávno není... ale aspoň DPH a daň ze mzdy zaměstnanců zůstávají "doma"... a naši lidi mají práci.
Víc, no nevím sestavil jsem si Kiu i Hyundai v konfigurátoru, vyšlo mě to dráž než Rapid a s horšíma motorama.
Proste to je normalni auto ktere si nekdo koupi a nekdo ne. Neni treba nejak kvuli tomu tady budit emoce. V pekarstvi si taky clovek koupi na co ma chut a je mu uplne u pr... u zadku co si koupi nejakej hejhula pred nim nebo za nim ve fronte. Ja treba potrebuju auto jako otroka a sluhu, ktereho oddelam a poridim jineho. Ojetiny jsou pro me vyhovujici. Kdyby se me nekdo zeptal co bych koupil v cene Rapidu jako nove auto, tak bych odpovedel Dacii Duster.
Na druhou stranu, buďme rádi za věrné zákazníky vozů značky škoda. Roste tím naše ekonomika a tím i jejich chudoba a prohlubuje se demence. A na chudých a blbých se přeci vydělává nejlépe. Proto je Škodovka tak žádaná. Zákazník vozu značky Škoda je tedy zpravidla člověk, kterému se můžeme posmívat, a zároveň mu děkovat. Prostě takové spestření na české silnici. V zahraničí považuji škodovku jako módní výstřelek ve stylu "Hello Kitty". Takový opak Americké potřeby mít v bohatém sektoru Priuse.
Nutit je fotit se s hromadou plastu, dobrá šikana.
blahoslavení chudí duchem neboť jejich je království nebeské............. amen
ze pred pul rokem uz jich nekolik bylo vyrobeno na pilotce. hehe
Pokud nedokážeš rozlišit seriovou a předseriovou výrobu , tak je to s tebou těžký.Ono zkutečně bylo už pár desítek aut vyrobeno od začátku roku , ale to byly auta na zkoušku seřízení svařovacích zařízení a pod včetně NCAPU-.Ale od minulého týdne , to jsou auta určená už pro trh.
přetváří do vítězného " V " dobře známého z dob protektorátu, tenkrát převážně na lokomotivách, no holt německá automobilka
...v Německu od místního (na to si musíte dát pozor) tříleté našlapané auto vyšší střední třídy s nájezdem tak 50-70 tisíc. Nechápu, proč si sem, do banánistánu, kupovat cokoli nového.
A proč bych kupoval v německu ojetinu s rizikem skrytých závad a nejistého původu, když u nás můžu koupit třeba rapid úplně nový se zárukou dva roky, který odvede stejnou služnu, tedy dojede všude, kam je potřeba.