Diskuze
Škodovky jezdily v Kanadě i USA. Jejich zbytky teď mají slušnou cenu
Děkujeme za pochopení.
Rambo-x
jj.....
135 GLi je vzácné auto....o jedné u nás vím,která je precizně zrekonstruovaná a pojízdná....míval jsem rapid 135 RiC,také motor 135 se vstřikováním paliva a bylo to výborné auto-bohužel dopadlo dost špatně,řidič v audi A4 mě jaksi zapoměl dát přednost a v rychlosti cca 80km/h jsem mu vzal přední kolo,ještě že se mnou nikdo nejel,ta strana u spolujezdce byla docela dost zrušená,mě se teda nestalo nic,ale byla to teda rána.....motor a převodovku +zadní nápravu a všechny komponenty vstřikování se mi povedlo zachovat a už stavím nový rapid 135 RiC,z klasického sériového 135
Je to docela rozdíl,žádné prodlevy na plynu,žádné dušení a kuckání,žádný sytič,pěkný pravidelný běh a za několik let to bude mít pěknou cenu,bylo jich vyrobeno asi 1000 kusů....já osobně si jej cením v současném porenovačním stavu na 70 000 kč,ale neprodal bych jej ani za nic
von Kleist
Re: jj.....
Ja myslel, ze cenit si na nejakou cenu znamena, byt to ochoten za tuto cenu prodat :-). Jinak tomu nerozumim.
DeLorean_4
Error in article
Hello,
I am from Québec, Canada and I friend of mine from Alberta who owns some Skodas forwarded me this article. The article states that there was only 1 135GLi sold in 1989, but that is a lie! Why? Because I own one too!
http://www.flickr.com/photos/23424797@N08/sets/72157628336666577/
Patrick,
LaHa1
je na co navazovat.
Škodovka se prý do USA chystá.Zatím se Superbem a Yetim.
nosalis
Re: je na co navazovat.
tak yetiho za rozumnou cenu bych si dokazal docela predstavit :)
HAIRY SNATCH
Skodovky
se prodavali v Canada pamatuji do dneska jak jsme ji s kamosem testovali ve Vancouver . Prijeli jsme za roh v Corvette a sli to projet ze srandy hucelo to jak vysavac a jelo to jak vysavac a ten s prodavac co snama jel nam furt rikal to ma silu co to cumite podrad a protahni to Ha Ha tak jsme mu po testovani rekli ze jedem do banky pro prachy a vyjeli z poza rohu v Corvette a bulo prisless jak se mu protahla huba kdyz nas videl Ha Ha V NEW YORK pres tuzex jsem poslal tatovi kdysi SKODA RAPID 5 speed za 2900 dolaru a vyzvedaval si to v Brne .Bohuzel mu ho ukradli a nasli kostru auta u nejakych komunistu o Ostravy Pojistovna mu vyplatila za myslim 2 roky tahani pakatel a nove Skody uz stali 2 krat tolik Jeste jedna perlicka jak jsem prijel po revoluci tak jsem s tim jel na Pestevnu a vratil jsem se bez predni masky a svetel ktere mi tam nekdo ukrad .Pak jsme s tatou chodili po buzzach a kupovali tu nakradene veci co tam prodavali zpatky
captain cook
skodovky se bezne dovazeji do Australie, s rizenim napravo
zVysociny
Neverim tomu,
ze se SKODA prodavala v USA od 80. let. Homologovat auto v USA stoji neuveritelny penize a proto tam nejezdi spousta 'slavnejsich' znacek.
anncz
Re: Neverim tomu,
za prve, v 80 letech byla jina pravidla
za druhe, homologovat neni tezke, staci par crash testu... cena v jednotkach milionu.
.
Duvod proc tam spousta automobilek nevyvazi, je ze amik je zvykly na kvalitu a konkurence je tam silena. Proto je tam VW pokladan za srot, protoze nestaci kvalitou a spolehlivosti na premiovky japoncu. Proto se Frantici stahli, proto tam Italove vyvazi akorat auta pro smich (fiat 500).
Levicovy.Pravnik
zajímalo by mě ještě
kolik bylov usa a kanadě prodáno tater 603 a 613
Levicovy.Pravnik
ano je to pravda
radek john psal ve svéknize jak jsem viděl amriku,že tam jednu škodovku viděl
luckilyfarenough
Re: ano je to pravda
zalezi kde byl...vsechno videl vsechno zna? hmmm, ...vypada jako brouk Pytlik
IVANA FAK
no vida vida
sem tam se najde..ale asi o to nikdo nestojí, když to vidim hlavně stát někde v roští..nebo na pohřebišti starých zemědělských strojů..no ale vzhledem k tomu, že Obama prosazuje nižší spotřebu US aut, tak má škodovka ajisté šance se svými úspornými fauvé modely..a konečně začnou američani taky trochu šteřit ané furt jen hamtat a spotřebovávat, už to maj dávno zapotřebí a zhubnout taky!
luckilyfarenough
Re: no vida vida
a kolikpak cechu je tlustych? to amm rad takovy blby kecy o tom, ze je kazdej amik vyzranej... asi tak jako kazdej cech zlodej....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč