- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Premium (zmršený český překlad prémiový) = předražený, snad to někdo koupí když budeme tvrdit že to je stylový (viz).
Stylový = návrhář byl po opici, tak jsme tam dali aspoň modrý ledky a bliká to jak cirkus, to teďka prej frčí
Originální = kdyby neměl vpředu logo, tak by si ho s konkurencí spletl i náš ředitel
nějak mi tam chybí ten boční sloupek. Co na to říkaly nárazové testy z boku?
ajaja, dalsi Fix Or Repair Daily nebo Ferraile Ordinaire à Réparation Difficile
Uz by jim ty sroty s litrovym trihrnkem meli zakazat vyrabet, protoze jen nici material a nasledne zivotni prostredi.
...šestistupňová převodovka u litrového mototru? Jakou má ten motor životnost?
asi o 50tkm méně jak HTP, protože to má řemen vlhčený olejem a musíš ho po 200tkm měnit.
Není. Před 14 dny jsem kupoval nového Fusiona a bavili jsme se o tom s prodejcem. Údajně Ford plánuje nástupce Fusionu, ale není jisté zatím vůbec nic, ani výroba, ani zda bude dostupný pro náš trh - jestli nebude jen pro Indii a pod.
Měl jsem dvě služební Mondea a obě měly fatální poruchy - v jednom mi ve 110 vytekla brzdovka, v druhém odešly bez varování vstřiky. Přístup servisu katastrofa, na díly se čekalo 14 dní, protože nic neměli skladem a vše šlo z Německa. Co se týče designu interiéru, ten mi moc nevyhovuje, přijde mi to úplně stejné jako u koncernu Hyundai/Kia. Takový divný asijský star trek.
Osobně bych dal přednost C4 Grand Picasso, mám s tím co se týče spolehlivosti a absence poruch vynikající zkušenost a auto jezdí dlouhodobě za 5,1l nafty (1,6HDi), je nesmírně pohodlné a prostorné. Ale to je asi věc vkusu.
Fordovi vstřiky jsou citlivé na naftu. Pokud netankuji v Rakousku, ale v ČR, SK, PL, tak jedině s aditivem VIF. Já je u staršího Mondea taky měnil, vydrželi pouhých 280 tis km.
Možná jsem pozitivně zaujatý, ale na fordy nemohu říct nic špatného, a to mám osobní zkušenosti už od Sierry.
s minikufrem a mikromotorem, to se bude dobře prodávat
..na druhou stranu, toho Litru bych se zase tolik nebal...par zajimnavych napadu, ale jinak se toto auto dost nelibi..uvidme, jake bude mit nastaveny ceny..
Mám už třetího Forda a jsem s touhle značkou spokojen. Tenhle trend se stále menšími a výkonnějšími motory mě přivádí do rozpaků. Na druhé straně, když srovnám auta např. z 50. let, Poběda měla objem motoru 2,5 litru, výkon 52 koní. Opel Kadett z 80. let měl objem motoru 1,3 litru, výkon 60 koní. Měl jsem Ford Mondeo s motorem 1,6 litrů a výkonem 90 koní. Tenhle motor byl naprosto spolehlivý a ani po 300 000 km nebylo třeba dolévat olej. A co motory např. u Superbu, 1,8 litru a 150 koní. Kdyby to neměly automobilky vyzkoušené, tak by s tím nešly na trh. Konkurence je velká. Ford dodává i auta s přestavbou na LPG, 2,0 L u Mondea a 1,6 L u Fiesty. Ceny u Forda šly v poslední době dost nahoru, ale kvalita taky, ve srovnání se starými Escorty.
Poběda brala benzín za 2,- Kčs, Opel za 7,50 Kčs tak to ještě šlo.
Jen blb, který nemá sebemenší znalost o technice si koupí něco takového, jako je vozidlo s litrovým objemem a výkonem 100 koní. Už jen z logiky věci musí bít jasné, že aby se dosáhlo stejného počtu najetých km, musí se motor o supernízkém obsahu točit minimálně o 100% vícekrát(+-). takže když mám obsah 1.9 TDI, určitě mi ten motor při všech dodržení výměn provozních kapalin vydeží minimálně 500 000 km. Toto v tomto Fordu, jestli vydrží 150 000, tak ani omylem. Ale EU tlačí výrobce k snižování emisí a tak se vyrobí cokoliv, jen aby perspektivní kupec viděl výkon s minimem emisí a "nízkou" spotřebou. Ale stačí spočítat 1+1 a hned vím, že jen následné investice do opravy motoru vysoko předčí náklady na spotřebu.
No tohle je fakt perla. Citace" Už jen z logiky věci musí bít jasné, že aby se dosáhlo stejného počtu najetých km, musí se motor o supernízkém obsahu točit minimálně o 100% vícekrát(+-)" nejen že tvůrce nezná naprosté základy češtiny, ale nějak mu nedošlo že daný motor má věc zvanou turbodmychadlo, bez které by tohle byla pravda, ale takhle je to jen hloupý blábol - díky točivému momentu a výkonu je ten motor jaksi někde jinde. Jak by jezdil 1,9 TDI bez turba? Tohle už tady bylo, 1,9 SDI ...
A co se týče životnosti - obava může být, ale fakt si myslíte že vy jste tak geniální že jste to prokouknukl a naopak Ford tak pitomý, že bude riskovat svoji pověst vyráběním něčeho co vydrží jen 150tkm, což leckdo najede i v záruce ?