Diskuze

I bezpečná nová auta mají slabé místo. Při nárazu na roh pohoří i šampioni

Druhy a rychlosti, ve kterých se dnešní nárazové testy provádějí, pokrývají statisticky nejčetnější typy nehod. Jenže řidiči bourají nejen podle tabulek. Netypický náraz může i konstrukci auta, kterou uznávané testy chválí, pořádně zavařit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Mobi

21. 9. 2012 9:28
Tak to kolo v kabině Lexusu IS250 je dost velkej mazec ;-)

0 0
možnosti
AT

Antonin, topič

12. 9. 2012 10:07
Ten autovláček musí bejt super,

když pojede jako první nějaký ucho s kšiltofkou voe ve vytůněný piksle, tak se všem zvedne spotřeba o půlku a některejm i kufr.;-D

0 0
možnosti
AT

Antonin, topič

12. 9. 2012 10:02
A až

budou všechna auta bezvadně vyhovovat v malém offsetu, začneme s testy "Padající kámen." Které auto nevydrží pád pětitunového kamene z výšky 10m, o tom nemá ani cenu uvažovat.

0 0
možnosti
NSN

net.Xtreme se nevzdává

10. 9. 2012 21:14
Traverzu místo nárazníku povinně do všech nových aut...

0 0
možnosti
M

My.WinCleaner

10. 9. 2012 21:24
Re: Traverzu místo nárazníku povinně do všech nových aut...

Otázkou je, v čem bude ta traverza upevněna, aby neskončila zatlačena v kabině na místě řidiče..

2 0
možnosti
PM

nosalis

10. 9. 2012 21:02
proc mam pocit

ze sem naprosto stejny clanek cetl tak pred mesicem

http://www.latimes.com/business/la-fi-autos-luxury-crash-test-20120814,0,7733357.story

0 0
možnosti
JB

generál Failure

10. 9. 2012 19:45
A jaké z toho plyne poučení?

Vyhýbat se offsetovému nárazu. Když už, tak na férovku čelně :-)

2 0
možnosti
JN

Mobi

21. 9. 2012 9:21
Re: A jaké z toho plyne poučení?

Ano, viděl jsem to na vlastní o oči a z toho usuzuju, že již tehdejší řidiči papalášů zřejmě k tomu byli i školeni. Bylo to asi v 80 letech, předjel mě němec, myslím v nějakém Subaru a předjížděl dál v nepřehledné pravotočivé zatáčce kamion, když se naproti vynořila papalášská Tatra 613. Po celou dobu měl řidič Tatry snahu se střetu vyhnout a uhýbal co nejvíce do škarpy, ale když už bylo jisté, že se střetu nevyhne, nasměroval auto naprosto přesně čumákem na čumák. To chtělo asi pořádné koule, tohle člověk instinktivně prostě neudělá a snaží se spadnout do té škarpy. No stejně nevím, jestli si moc pomohl. V Subaru se jen lehce propadl motor a auto se roztočilo a celá rodina pak v pohodě z auta vystoupila, teda kromě toho malého mimina, to jen řvalo, ale zdálo se být OK. Za to Tatra se celá zvedla do vzduchu a spadla bokem do škarpy. Motor má vzadu, takže přední lampy měli až u nohou. Levýma dveřma, dalo se je naštěstí otevřít, jsme tahali ven ty kravaťáky.

0 0
možnosti
D

dracekv2

10. 9. 2012 18:37
nj

Ale tak nějak nevím, žemu se diví, když to pustí na blatník, kde kromě slabého plechu nic není.

0 0
možnosti
N

No3130

10. 9. 2012 17:02
to čumim

jak u některých těch aut řidič kompletně míjí celý čelní airbag 8-o

0 0
možnosti
TK

xcruz

10. 9. 2012 18:06
Re: to čumim

taky koukám, no snad na tom automobilky zapracují :-)

0 0
možnosti
Ř

řešení

10. 9. 2012 15:17
Nófý Folfó

;-D

0 0
možnosti
R

RozervalPaarkund

10. 9. 2012 14:58
?

A on si někdo skutečně kupuje auto podle výsledků crash testů?

1 0
možnosti
JZ

já George XVII

10. 9. 2012 15:28
Re: ?

u některých lidí, co si dokáží postavit proti sobě různé parametry, to může hrát zásadní roli.

Pokud patříte mezi lidi, co se orientují pouze podle ceny, případně podle provozních nákladů (byť je Volvo nemá špatné) pak Volvo není pro Vás. Pokud se orientujete třeba podle toho jaký obdiv sklidíte po koupi nového vozu u chlapů v práci, tak opět Volvo není pro Vás to pravé.

Pokud chcete bezpečný, pohodlný, svižný, ekonomický, ergonomický a zdraví nezávadný vůz, tak je Volvo tou pravou volvolbou ;-)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...