- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když pojede jako první nějaký ucho s kšiltofkou voe ve vytůněný piksle, tak se všem zvedne spotřeba o půlku a některejm i kufr.
budou všechna auta bezvadně vyhovovat v malém offsetu, začneme s testy "Padající kámen." Které auto nevydrží pád pětitunového kamene z výšky 10m, o tom nemá ani cenu uvažovat.
Otázkou je, v čem bude ta traverza upevněna, aby neskončila zatlačena v kabině na místě řidiče..
ze sem naprosto stejny clanek cetl tak pred mesicem
http://www.latimes.com/business/la-fi-autos-luxury-crash-test-20120814,0,7733357.story
Vyhýbat se offsetovému nárazu. Když už, tak na férovku čelně :-)
Ano, viděl jsem to na vlastní o oči a z toho usuzuju, že již tehdejší řidiči papalášů zřejmě k tomu byli i školeni. Bylo to asi v 80 letech, předjel mě němec, myslím v nějakém Subaru a předjížděl dál v nepřehledné pravotočivé zatáčce kamion, když se naproti vynořila papalášská Tatra 613. Po celou dobu měl řidič Tatry snahu se střetu vyhnout a uhýbal co nejvíce do škarpy, ale když už bylo jisté, že se střetu nevyhne, nasměroval auto naprosto přesně čumákem na čumák. To chtělo asi pořádné koule, tohle člověk instinktivně prostě neudělá a snaží se spadnout do té škarpy. No stejně nevím, jestli si moc pomohl. V Subaru se jen lehce propadl motor a auto se roztočilo a celá rodina pak v pohodě z auta vystoupila, teda kromě toho malého mimina, to jen řvalo, ale zdálo se být OK. Za to Tatra se celá zvedla do vzduchu a spadla bokem do škarpy. Motor má vzadu, takže přední lampy měli až u nohou. Levýma dveřma, dalo se je naštěstí otevřít, jsme tahali ven ty kravaťáky.
Ale tak nějak nevím, žemu se diví, když to pustí na blatník, kde kromě slabého plechu nic není.
jak u některých těch aut řidič kompletně míjí celý čelní airbag
A on si někdo skutečně kupuje auto podle výsledků crash testů?
u některých lidí, co si dokáží postavit proti sobě různé parametry, to může hrát zásadní roli.
Pokud patříte mezi lidi, co se orientují pouze podle ceny, případně podle provozních nákladů (byť je Volvo nemá špatné) pak Volvo není pro Vás. Pokud se orientujete třeba podle toho jaký obdiv sklidíte po koupi nového vozu u chlapů v práci, tak opět Volvo není pro Vás to pravé.
Pokud chcete bezpečný, pohodlný, svižný, ekonomický, ergonomický a zdraví nezávadný vůz, tak je Volvo tou pravou volvolbou