Diskuze

I bezpečná nová auta mají slabé místo. Při nárazu na roh pohoří i šampioni

Druhy a rychlosti, ve kterých se dnešní nárazové testy provádějí, pokrývají statisticky nejčetnější typy nehod. Jenže řidiči bourají nejen podle tabulek. Netypický náraz může i konstrukci auta, kterou uznávané testy chválí, pořádně zavařit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mobi

21. 9. 2012 9:28
Tak to kolo v kabině Lexusu IS250 je dost velkej mazec ;-)

0 0
možnosti

Antonin, topič

12. 9. 2012 10:07
Ten autovláček musí bejt super,

když pojede jako první nějaký ucho s kšiltofkou voe ve vytůněný piksle, tak se všem zvedne spotřeba o půlku a některejm i kufr.;-D

0 0
možnosti

Antonin, topič

12. 9. 2012 10:02
A až

budou všechna auta bezvadně vyhovovat v malém offsetu, začneme s testy "Padající kámen." Které auto nevydrží pád pětitunového kamene z výšky 10m, o tom nemá ani cenu uvažovat.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

10. 9. 2012 21:14
Traverzu místo nárazníku povinně do všech nových aut...

0 0
možnosti

My.WinCleaner

10. 9. 2012 21:24
Re: Traverzu místo nárazníku povinně do všech nových aut...

Otázkou je, v čem bude ta traverza upevněna, aby neskončila zatlačena v kabině na místě řidiče..

2 0
možnosti

nosalis

10. 9. 2012 21:02
proc mam pocit

ze sem naprosto stejny clanek cetl tak pred mesicem

http://www.latimes.com/business/la-fi-autos-luxury-crash-test-20120814,0,7733357.story

0 0
možnosti

generál Failure

10. 9. 2012 19:45
A jaké z toho plyne poučení?

Vyhýbat se offsetovému nárazu. Když už, tak na férovku čelně :-)

2 0
možnosti

Mobi

21. 9. 2012 9:21
Re: A jaké z toho plyne poučení?

Ano, viděl jsem to na vlastní o oči a z toho usuzuju, že již tehdejší řidiči papalášů zřejmě k tomu byli i školeni. Bylo to asi v 80 letech, předjel mě němec, myslím v nějakém Subaru a předjížděl dál v nepřehledné pravotočivé zatáčce kamion, když se naproti vynořila papalášská Tatra 613. Po celou dobu měl řidič Tatry snahu se střetu vyhnout a uhýbal co nejvíce do škarpy, ale když už bylo jisté, že se střetu nevyhne, nasměroval auto naprosto přesně čumákem na čumák. To chtělo asi pořádné koule, tohle člověk instinktivně prostě neudělá a snaží se spadnout do té škarpy. No stejně nevím, jestli si moc pomohl. V Subaru se jen lehce propadl motor a auto se roztočilo a celá rodina pak v pohodě z auta vystoupila, teda kromě toho malého mimina, to jen řvalo, ale zdálo se být OK. Za to Tatra se celá zvedla do vzduchu a spadla bokem do škarpy. Motor má vzadu, takže přední lampy měli až u nohou. Levýma dveřma, dalo se je naštěstí otevřít, jsme tahali ven ty kravaťáky.

0 0
možnosti

dracekv2

10. 9. 2012 18:37
nj

Ale tak nějak nevím, žemu se diví, když to pustí na blatník, kde kromě slabého plechu nic není.

0 0
možnosti

No3130

10. 9. 2012 17:02
to čumim

jak u některých těch aut řidič kompletně míjí celý čelní airbag 8-o

0 0
možnosti

xcruz

10. 9. 2012 18:06
Re: to čumim

taky koukám, no snad na tom automobilky zapracují :-)

0 0
možnosti

řešení

10. 9. 2012 15:17
Nófý Folfó

;-D

0 0
možnosti

RozervalPaarkund

10. 9. 2012 14:58
?

A on si někdo skutečně kupuje auto podle výsledků crash testů?

1 0
možnosti

já George XVII

10. 9. 2012 15:28
Re: ?

u některých lidí, co si dokáží postavit proti sobě různé parametry, to může hrát zásadní roli.

Pokud patříte mezi lidi, co se orientují pouze podle ceny, případně podle provozních nákladů (byť je Volvo nemá špatné) pak Volvo není pro Vás. Pokud se orientujete třeba podle toho jaký obdiv sklidíte po koupi nového vozu u chlapů v práci, tak opět Volvo není pro Vás to pravé.

Pokud chcete bezpečný, pohodlný, svižný, ekonomický, ergonomický a zdraví nezávadný vůz, tak je Volvo tou pravou volvolbou ;-)

5 0
možnosti