Diskuze

Volbou znalců je Subaru XV. Dieselu se nevyhýbejte, ušetřte za navigaci

Subaru si může zamilovat spíš ten, kdo už má něco odježděno. Ten se přenese přes to, že má příšerné mediacentrum v přístrojovce, trochu humpolácký design a pochopí i vyšší cenovku. Tohle je totiž "řidičské auto". Tak se říká těm, za jejichž volant se těšíte a řízení je radost. A vůbec nevadí, že tankuje naftu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tom.Žeryk.Masakryk

19. 9. 2012 16:15
sushibaru

Františku Dvořáku! Vraťte novinářský průkaz a hlavně ten řidičský...větší bláboly o autech jsem nečetl..."Volba znalců";-D (Bože!) "Když jste mladý, nadchne vás Audi...ale pak přesednete do Subaru";-D;-D;-D Už nemůžu, dóóóst.;-D

0 0
možnosti
S

suarez

13. 9. 2012 9:18
Impreza 2.0 R

Tata mel tohle auto a nic moc. Faktem je ze kdyz se tomu nalozilo, jelo to krasne. Ovladatelnost taky super. Jenze to taky zralo pres 10l/100, byly neustale problemy s geometrii, tlumici a praxe ukazala ze kufr nestaci. Po 2 letech se objevila koroze - 2x zamitli reklamaci. Nechtelo se mu s tema smejdama dohadovat, takze drobna esteticka oprava a auto slo do pryc.

0 0
možnosti
JH

mladej.milionar

13. 9. 2012 13:15
Re: Impreza 2.0 R

kolik by měl podle tebe benzínový 2.0 žrát? Snad ne 7l? 10-11l mi na ostřejší jízdu přijde v pohodě. Komu se to zdá moc, ať si koupí TDI :-P

0 0
možnosti
S

Stannley

13. 9. 2012 9:09
Sezení v Subaru XV

Trochu se v diskuzi vytratil samotný předmět - Subaru XV. Testoval jsem ho a mám výtky: sezení - není bederní opěrka a sedadlo nemá prakticky boční vedení, v zatáčkách jsem se musel držet, abych nevyklouznul. Řazení: je trochu s vůlí a to se tedy asi časem nespraví.

Jinak se mi auto moc líbí, i motorově - jak diesel, tak dvoulitr benzín. Motory jsou úplně rozdílné, ale to je právě dobře, každý si zvolí podle svého gusta, nebo se přizpůsobí. Benzin je prakticky neslyšný, je to na takovou pohodovou jízdu. Zato diesel rozhýbá auto daleko ochotněji, ale stojí o 100 tis. víc!!

Je škoda toho sezení, nakonec je to nejdůležitější věc, jak se člověku v autě sedí...

0 0
možnosti
J

JiMotS

12. 9. 2012 18:32
Zkušenosti

Jezdím 2 roky s novým dieselovým Outbackem a mám jen dobré zkušenosti - najeto 100.000 km. Mimo běžného servisu nic víc :-). Jízdní vlastnosti super, jezdím klidnou jízdou za 6,2 l/100 km a pokud se někde svezu, tak spotřeba vyšplhá k 8 l/100km :-). Vzhledem k tomu, že je to manuál, tak 4x4 je permanentní a při rychlé jízdě v zatáčkách SUPER. Jediný problém je vybrat správný servis ;-(

0 0
možnosti
RC

marvrc

12. 9. 2012 18:55
Re: Zkušenosti

Subaru P.R. ?

1 0
možnosti
RC

marvrc

12. 9. 2012 18:24
ne každý může být řidičem Subaru

tak tenhle slogan jsem pochopil po 4 letech ježdění s Outbackem (novým) - pokud má člověk zrovna chuť jet rallye a smíří se s abnormální spotřebou, tak možná dobrý - ale pro celoroční ježdění nepoužitelné auto - o nervy - sorry :-/

1 0
možnosti
RC

marvrc

12. 9. 2012 19:23
Re: ne každý může být řidičem Subaru

... ještě dodávám - hlavně se nenechte nachytat na řeči o znalcích a autech pro správné chlapy :-/

0 0
možnosti
T

tobino

12. 9. 2012 17:33
Impreza wrc sti .....

........ramštááááánj

0 0
možnosti
ZK

Operátor

12. 9. 2012 18:17
Re: Impreza wrc sti .....

Napiš to alespoň správně!!

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

12. 9. 2012 17:29
ne každej chce v autě "závodit"

Bohužel to asi motorističtí novináři nikdy nepochopí, ale existuje tu dost řidičů, kteří neprovozují sportovní jízdu, a vyhledávají spíše měkčí, pohodlná auta. Osobně z tohoto důvodu preferuju Citroen, ideální varianty jsou C6 nebo i C5 s hydraulikou. Chápu i lidi, kteří mají rádi velké ameriky, Lancie, Volva .. Posedlost němců po autech s nízkoprofilovými gumami a trakaři s podvozkem bez odpružení jsem nikdy nepochopil. Zatáčky nemusím řezat 160, stačí když je propluju 130. Ale po ujetí 1000km mne nesmí v autě bolet záda a hlava.

Takže je otázka, co je vlastně volbou znalců ... tedy kdo je vlastně ten znalec.

2 0
možnosti
MS

rebbe

12. 9. 2012 20:49
Re: ne každej chce v autě

Tak to jedině Mercedes E-třídy. Tomu stačí na slušnou jízdu 170 koní, takže 220CDI. Samozřejmě kombi, tam se pohodlně nakládá a je z něj lépe vidět. Servis budete vidět tak jednou za rok, když měníte olej.V

0 0
možnosti
MC

katano

12. 9. 2012 17:29
SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

>>>>>> znám dva lidi kteří si koupili Subaru a oba po ukončení leasingu díky mnoha poruchám, auto OKAMŽITĚ prodali a přešli k jiné značce.

                      PS : to je tvrdá - REALITA. :-P

0 0
možnosti
ZK

Operátor

12. 9. 2012 18:19
Re: SUBARU tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>>

Znám jednoho člověka, který si nikdy nekoupí SAABa.

1 0
možnosti
L

Lukáš.V.

12. 9. 2012 16:46
Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

...bych rád řekl, že se nechali napálit a s největší pravděpodobností koupili auto po bouračce nebo složené z několika bouraček. Můj táta dělá na STK a s takovými případy se tam setkává docela často. Jakékoliv nebourané Subaru je držák. Jediná nevýhoda je bohužel ta spotřeba, ale to řeší nafta nebo třeba LPG.

0 0
možnosti
LG

l.g

12. 9. 2012 18:25
Re: Všem co měli Subaru a mají špatné zkušenosti....

Že by u Subaru prodávali i nová auta složená z několika aut po bouračce?

NO. Možné to jéééé...

0 0
možnosti
DJ

superkutil

12. 9. 2012 15:59
Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

Tedy pořizovací - prodejní cena + náklady na servis a náklady na palivo a pak to podělím ujetými km. A toto číslo je u Subaru hodně vysoké.

0 0
možnosti
LG

l.g

12. 9. 2012 18:27
Re: Vždy u auta porovnávám celkové náklady...

A především absolutně neodpovídá tomu, co vám auto je schopno dát...

0 0
možnosti