- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Františku Dvořáku! Vraťte novinářský průkaz a hlavně ten řidičský...větší bláboly o autech jsem nečetl..."Volba znalců" (Bože!) "Když jste mladý, nadchne vás Audi...ale pak přesednete do Subaru" Už nemůžu, dóóóst.
Tata mel tohle auto a nic moc. Faktem je ze kdyz se tomu nalozilo, jelo to krasne. Ovladatelnost taky super. Jenze to taky zralo pres 10l/100, byly neustale problemy s geometrii, tlumici a praxe ukazala ze kufr nestaci. Po 2 letech se objevila koroze - 2x zamitli reklamaci. Nechtelo se mu s tema smejdama dohadovat, takze drobna esteticka oprava a auto slo do pryc.
kolik by měl podle tebe benzínový 2.0 žrát? Snad ne 7l? 10-11l mi na ostřejší jízdu přijde v pohodě. Komu se to zdá moc, ať si koupí TDI
Trochu se v diskuzi vytratil samotný předmět - Subaru XV. Testoval jsem ho a mám výtky: sezení - není bederní opěrka a sedadlo nemá prakticky boční vedení, v zatáčkách jsem se musel držet, abych nevyklouznul. Řazení: je trochu s vůlí a to se tedy asi časem nespraví.
Jinak se mi auto moc líbí, i motorově - jak diesel, tak dvoulitr benzín. Motory jsou úplně rozdílné, ale to je právě dobře, každý si zvolí podle svého gusta, nebo se přizpůsobí. Benzin je prakticky neslyšný, je to na takovou pohodovou jízdu. Zato diesel rozhýbá auto daleko ochotněji, ale stojí o 100 tis. víc!!
Je škoda toho sezení, nakonec je to nejdůležitější věc, jak se člověku v autě sedí...
Jezdím 2 roky s novým dieselovým Outbackem a mám jen dobré zkušenosti - najeto 100.000 km. Mimo běžného servisu nic víc . Jízdní vlastnosti super, jezdím klidnou jízdou za 6,2 l/100 km a pokud se někde svezu, tak spotřeba vyšplhá k 8 l/100km . Vzhledem k tomu, že je to manuál, tak 4x4 je permanentní a při rychlé jízdě v zatáčkách SUPER. Jediný problém je vybrat správný servis
tak tenhle slogan jsem pochopil po 4 letech ježdění s Outbackem (novým) - pokud má člověk zrovna chuť jet rallye a smíří se s abnormální spotřebou, tak možná dobrý - ale pro celoroční ježdění nepoužitelné auto - o nervy - sorry
... ještě dodávám - hlavně se nenechte nachytat na řeči o znalcích a autech pro správné chlapy
Bohužel to asi motorističtí novináři nikdy nepochopí, ale existuje tu dost řidičů, kteří neprovozují sportovní jízdu, a vyhledávají spíše měkčí, pohodlná auta. Osobně z tohoto důvodu preferuju Citroen, ideální varianty jsou C6 nebo i C5 s hydraulikou. Chápu i lidi, kteří mají rádi velké ameriky, Lancie, Volva .. Posedlost němců po autech s nízkoprofilovými gumami a trakaři s podvozkem bez odpružení jsem nikdy nepochopil. Zatáčky nemusím řezat 160, stačí když je propluju 130. Ale po ujetí 1000km mne nesmí v autě bolet záda a hlava.
Takže je otázka, co je vlastně volbou znalců ... tedy kdo je vlastně ten znalec.
Tak to jedině Mercedes E-třídy. Tomu stačí na slušnou jízdu 170 koní, takže 220CDI. Samozřejmě kombi, tam se pohodlně nakládá a je z něj lépe vidět. Servis budete vidět tak jednou za rok, když měníte olej.
>>>>>> znám dva lidi kteří si koupili Subaru a oba po ukončení leasingu díky mnoha poruchám, auto OKAMŽITĚ prodali a přešli k jiné značce.
PS : to je tvrdá - REALITA.
Znám jednoho člověka, který si nikdy nekoupí SAABa.
...bych rád řekl, že se nechali napálit a s největší pravděpodobností koupili auto po bouračce nebo složené z několika bouraček. Můj táta dělá na STK a s takovými případy se tam setkává docela často. Jakékoliv nebourané Subaru je držák. Jediná nevýhoda je bohužel ta spotřeba, ale to řeší nafta nebo třeba LPG.
Že by u Subaru prodávali i nová auta složená z několika aut po bouračce?
NO. Možné to jéééé...
Tedy pořizovací - prodejní cena + náklady na servis a náklady na palivo a pak to podělím ujetými km. A toto číslo je u Subaru hodně vysoké.
A především absolutně neodpovídá tomu, co vám auto je schopno dát...