- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejdříve sama odliší novým názvem Auris od Corolly, aby se to lépe prodávalo, ale prodeje chce počítat dohromady? Něco tady smrdí...
BTW jak je to s Escortem? Pokud si vede Ford nějaké historické tabulky, kolik prodal Escortů, počítá do nich i model Orion?? Orion = po určitou dobu název pro kufrový Escort
A taky by si to chtělo zjistit něco o tom, co je Focus v Evropě a co je Focus v Asii
V Evropě a Čechách se používají oba názvy, tj. Auris i Corolla. Jednu Corollu mám doma a autosalóny to taky prodávají jako Corollu (sedan) a Auris (hatchback). Auto je to dobrý, až na pár much, které kazí dojem a výrobce, resp. servis se k nim nemá. Je fajn mít auto v záruce a pak vše svádět na opotřebení apod. Každopádně si příští nákup rozmyslím, tak snad, když výrobce ušetřil max. do 5.000 Kč, tak že se mu odchod zákazníka vyplatí... :-(
On ten Peugeot se taky už zlepšuje :-)
no Peugeot, skoro krachuje, ale kupte si ho.... (krach je celkem nepravdepodobny, ale automobilka ma velke problemy).
Když se podívám na vozový park na Ukrajině, tak jednoznačně převažují Toyoty. Naopak v Německu je Fordů mnohem víc než Toyot. V anglicky mluvících zemích je Ford vidět velmi často, řekl bych, že převažuje. Zase v USA jdou Toyoty dobře na odbyt. Díval jsem se na statistiky, a nedá se jednoznačně jmenovat, který výrobce je největší, podle Handelsblatt je jím konzern Volkswagen, podle RP je jím Toyota. Záleží na tom, jak je postavená statistika, jestli se bere za základ zisk, počet aut, v některých statistikách se bere Renault-Nissan jako jeden výrobce.
v Rumunsku jsou zase jenom nemecka, japonske auto tam neprodate. V Albanii zase jezdi jenom mercedesy (jak bylo v Top Gearu
Jediné co mě utkvělo v paměti a na co jsem nemohl přestat myslet byl ten Focus. Kdyby byl levnější, tak bych ho chápal jako hatchback za lidovou cenu, ale takhle? Ke sportovnímu vozu to má hodně daleké, prémiový taky není...nechápu
... jak se to může tak prodávat
je to ikona vyšší střední třídy , tedy podle přání automobilky
Vyšší střední třída (obere MIttelklasse), to jsou auta jako BMW pátá řada, VW Passat, Lexus, Audi A6, Mercedes E. VW Golf patří do střední, kompaktní třídy, v Německu nazývanou taky třída Golf (Golf-Klasse). V Německu Golfů jezdí jednoznačně nejvíc.
Corolla se u nás neprodává u nás to je Auris,že mj. a Focus už má svůj zenit taky za sebou. Co mě ale dostává je údajná úspěšnost Prius(u). No to je hnusný a především hloupý auto. Hybrid který jezdí stejně furt na benzín a vypadá jak morlor! Statistika vyšla jednoznačně, že tyto hybridy si už majitelé podruhé nekoupí a to hovoří jasně!
Prius je se svymi 2,5 milionu prodanych vozu jedno z nejprodávanějších aut planety
http://www.auto.cz/nejprodavanejsi-vozy-sveta-v-breznu-2012-prvni-je-prius-66665
Jak se vůbec může prodat byť jen jediný kus takovýho shitu jako je novej Focus. Fanatikům Fordu: platí to i pro jiné značky
Ano všem ostatním fanatikům je odteď jasné, ze koupili špatně. Jistě si udrbou hlavu nad tím, s čím postáváš s klukama u popelnic ty.
Citát v úvodu článku nikdy Churchill neřekl, jen je mu chybně připisován.
Na vasi podporu tu davam k dobru odkaz (v nemcine) http://www.statistik.baden-wuerttemberg.de/Veroeffentl/Monatshefte/essay.asp?xYear=2004&xMonth=11&eNr=11