Diskuse k článku
Kia cee'd pro drsňáky: motor vzadu a pohon zadních kol
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
venecek.nebo.rakvicku3Motor dozadu se nedává jen kvůli nákladům.Dává se tam spíš kvůli bezpečnosti (absorbuje náraz) a kvůli úložnému prostoru - v kufru by překážel. Nákladová složka je opodstatnitelná snad jedině v tom, že se nemusí dělat zvlášť řiditelná a zvlášť hnaná náprava, ale vše je dnes v jednom. |
![]() |
petrolheadeklovinadiesel narvaný v interiéru, dvoulitr z Ceedu navíc patří k nejhorším |
![]() |
petrolheadRe: eklovinadieselová 1.6 v Ceedu je super motor, 2.0 ale rozhodně ne - taky byl rychle stažený |
![]() |
Thor SteinarRe: hmm sport´ákOctávie RS v dízlu má 125 kw ne 147 kw, tedy nemá. Navíc Octávie je proti tomuhle zrůda. Teda ona je zrůda proti všemu. Horší už jsou jen firemní sourozenci. |
![]() |
Rambo-xMotor v zadu foreverJo jo,s tou adhezí nad tento pohon jedné nápravy není......v zimě na hory jezdím jedině s rapidem nebo škodou 120....sice si užívám toho perfektně topícího topení,ale nad to co to vyhrabe prakticky není,i některé čtyřkolky mají problém v srovnání......první den na dovolené,napadlo tam hafo sněhu,borci v octávkách nebo podobných super nových v super značkových oblečeních se jen pěkně matlali i na řetězech,a my,venkovani s dnešní optikou bráno starým krámem,nazuli jsme řetězy a vžúúúúm....ty ksichty těch lidí co se marně snažili tahat auto z příkopu a kolem nich projela stará 120 jak královna prostě byly vražedný-to nemohli pochopit jak takový´´krám´´který nemá převodovku DSG a asistent na rozjíždění do kopce to může vyjet a oni ne Ráno to bylo trošku horší,ten mráz,chtělo to pečlivou souhru sytiče a plynu,někdy to chytlo na druhý,někdy na třetí pokus,odjel jsem vždycky....sice to skoro netopilo ale na průjezdnost je to tank |
![]() |
mskRe: Motor v zadu forever:))))) zkus nekdy Passat 4Motion, loni sem s nim vyjel po tydnu z pulmetrovy zaveje bez odhazovani |
![]() |
Rambo-xRe: Motor v zadu foreverUpřímně,kdybys viděl jaký závěje jsem prokrosil se stodvácou s řetězy tak by ti vypadla čelist-na sníh to bylo nedocenitelný auto-potřeboval jsem se dostat na chatu,lesní cesta,neprotažená,na ní 30-40cm sněhu,předním čelem jsem ryl ve sněhu,a to hodně-obul jsem svoje speciálně domorobo upravené řetězy na jízdu v extrémním terénu a ani se nehrábla-v chladiču nahrnutého sněhu až nevím kam,ale vyjel jsem tam Kdysi jsem míval i škodu 105 off-road,byla spevněná rámem,výztuhy podlahy a předku,snížené přední čelo kvůli nájezdům,3mm nárazový plát na předku a na podlaze a pod převodovkou,navíják,vyztužené nápravy a na zakázku dělané pružiny a tlumiče-to nebyla žádná bastl úprava,stálo to poměrně dost peněz a času,ale výsledek stál za to-a kam všude se to vyškrábalo to jsem čuměl i já-jel se mnou táta,já říkám tam se nevyhrabem,on cápni na to a drž to-no a byli jsme nahoře-kdyby mě jí někdo nerozmlátil tak ji mám určitě pořád.teď mám na tyto účely ladu nivu,a je to tak srovnatelné |
![]() |
net.Xtreme proti diskriminaciJá jsem s Kiou spokojen, zkoušel jsem i Cee'da a v pohoděMožná není v základu pro drsňáky, ale já nemám na silnici v plánu se přetlačovat s SUV a podobnými auty pro rádobyboháče...ale dojet z místa A na místo B a v tom je KIA dobrá navíc vzhledem k ceně poskytuje spíš nadprůměrnou výbavu... |
![]() |
Jeden pánNo sám bych si to asi nekoupilale to přece neni důvod tady kydat hnuj. Prostě si majitel udělal radost a ostatním je do toho ho***. |
![]() |
IC2KiaAno, aby Kia trochu jela musíte dát motor úplně na druhou stranu... |
![]() |
Hynek Vilém Jarmila reloadedpěknej kousekno, ale kam si dá kočárek a sodovky z Lidlu? |
![]() |
nechteny.diskuter1KiaNo Kia nebude nikdy auto pro drsňáky i kdyby se "úpravci" strhali. Furt to bude Kia... |
![]() |
RafikbadyRe: KiaTaky jsem stejného názoru.Proč nešel do BMW,nebo jiné zadokolky a předělává tady tu lopatu. |
![]() |
nechteny.diskuter1Re: KiaSvýho času se předělával i Favorit. A bylo to taky leda tak legrační... |
![]() |
JurrisekRe: Kiapravda po uvedení na trh vydával automagazín 100 dílný seriál jak z toho udělat auto |
![]() |
RON][NTak se nám tu zase kluci nehádejteBaví vás to? Nemáte peníze na to se jít hádat do hospody, nebo vás stará nepustí? Hm je to moc pěkně udělaný auto a --->. |
![]() |
johny55555hustýakorát mě zaráží, že tam maj dízlovej motor, proč? To jsem netušil, že se s trakotorama taky jezděj závody |
![]() |
Bubaak1Re: hustýjak placky tak WTCC v pláckách jsou teda pravidla hodně nefer proti benzínu, takže všude jsou reklamy jak nafta je to nejlepší když R10 audi vyhrava 24h |
![]() |
JurrisekRe: hustýbuď je to vtip nebo ne? dízl jezdí např touring cars a hlavně vytrvalostní závody jako je 24h LM, objevují se i v závodech do vrchu (čajíčkova Fabia TDI 4x4) atd... |
![]() |
johny55555Re: hustýjá nevím, já sledoval závody před 20 lety :-) Stejně si myslí, že je to blbost, je to jen propagace dízláků, benzínový motor je jednoduší a lépe se z něj ten výkon vytáhne, u dízlu bez turba, přímého vstřikování a dalších složitých součástek si nehrábnou. Ať někdo zkusí postavit proti sobě atmosferický benzínový dvoulitr a atmosferický dízlový dvoulitr... |
![]() |
JurrisekRe: hustýdízl bez turba už se snad ani nedělá. Já sváma jako souhlasím, ale na druhou stranu je fakt, že diesel opravdu vydrží větší zatížení než benzín. Já jsem taky zastánce názoru, že nafta patří do kamen(max. do náklaďáku) ne do auta, ale určité výhody se jí upřít nedají. |
![]() |
TonyPetrasBože, kdo ty články edituje???Motor nepřenáší sílu na kola, ale na zadní nápravu? Přední kola nemusí PŘETÁČET sílu OD motoru? Jinak celkem povedenj kousek. |
![]() |
Výron inteligenceZase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Chtěl bych vidět crash test tohohle bastlu. |
![]() |
SimakjRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.no tak předpokládám že to Vy, ani nikdo tady v diskuzi běžně na silnici neuvidí. Takže bych nebyl zase tak sprostý a hned na to nenadával. Myslím si že tím nikomu neškodí a dělá si to sám pro sebe... mluví z Vás jen a jen závist. |
![]() |
Dr_BanRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Tohle nebude auto do běžného provozu! Crash test provede sám jezdec při nějakém závodě do vrchu. |
![]() |
alčawirthRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Že tě to tak vadí. Nemusíš mít strach, ty se s takovým autem asi nikdy nesvezeš |
![]() |
TonyPetrasRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Někdo má takovýho koníčka, někdo to prochlastá, někdo sbírá známky. To auto najede tak 1000km, za rok takže se nevzrušuj, hoď si šunky do citigo a zajeď si do Lidlu pro nějakou mňamku. |
![]() |
0xfRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.asi o kontrukci automobilu vite hodne... mimochodem motor v predu a pohon prednich kol neni mnohdy zadna vyhra z ciste jezdeckeho hlediska ba naopak pokud mate motor rekneme s 200kw nad predni napravou tak aby jste ho vyuzil tak to uz chce slusneho ridice a dle me je snadnejsi na rizeni uplne jina koncepce. Tohle dnesni caste usporadani je jen ulitba ridicum s protezami misto nohou a kusem zeli misto hlavy |
![]() |
_Xeon_Re: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Já bych chtěl vidět batožiňák... |
![]() |
809.KocuRRe: Zase jeden případ pro psychiatra, kterej se nemůže smířit s tím, že stodváca skončila v propadlišti dějin.Jestli je to závodní speciál, tak to bude mít vnitřní rám. Pokud se tohle s něčím potká, tak řidič po nárazu odepne pětibodové pásy a půjde zkontrolovat ten zmačkaný kus plechu, který se motal na závodní dráze a neměl tam co dělat. |
![]() |
drsňákpředalatPředělat motor zepředu dozadu jsem myslel, že je to jen taková legrace. Není tohle náhodou nějaký aprílový článek? |
![]() |
Buffalo007Re: Místo kol bude pohánět zadní nápravu.Taky se musím divit nad výroky, které zdejší autoři dokáží vyplodit. |
![]() |
petkas75Re: Místo kol bude pohánět zadní nápravu.Co se dívíš. Je to specialita slovenského úpravce. Celý svět na ně kouká s otevřenou pusou. |
![]() |
jenomja2odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x1200http://oidnes.cz/12/092/org/ADA45c3d7_ad.jpg
|
![]() |
wotomtoje.Re: odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x12001600x1200? Co si to vytáh za monitor, to si našel na půdě? |
![]() |
_Xeon_Re: odkaz na plný obrázek na tapetu 1600x1200Jak na púdě, práve taký S-IPS mám... |
![]() |
JurrisekRe: Hmřekl bych, že je i možná hezčí než Clio V6, ale výkonově jsou na tom zhruba stejně, možná clio stoho vychází o něco lépe |
![]() |
154296Re: HmCo je to za hodnotu "o něco"? A jak jsi vlastně přišel na Clio ke srovnání? Ty jsi prostě cítil, že k tomu máš něco říct a tak to dopadlo... Taková <I>ovina to je strašný. |
předchozí | 1 2 | další |